1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ready2grow kweekset na 2 weken geen pins? (foto.'s)

Discussie in 'De kweek- en crea-hoek' gestart door Reptile88, 18 jan 2019.

Wietzaadjes, kwaliteit wiet zaden kopen - Gold Seeds
  1. Reptile88

Reptile88 Experimenterende gebruiker

Hoi iedereen ik ben nieuw op het forum iedereen een late nieuwjaarwensen alvast.

Ik heb geen ervaring bij paddo.s kweken.

Ik heb 2 kweeksetjes gekocht Mexican en Columbian 250 cc. Maar na 13 dagen nu zie ik nog niet veel verandering.

Ik heb de bakjes vol water een uur laten weken (ik weet dat de meeste het 24 uur doen, maar ik heb de handleiding gevolgd)

Nadien water afgieten. Laag water in de zak( met luchtcirculatiestroken) en daar het bakje in.

Staat op aparte kamer die ik rond 16 a 17 graden hou plus een 5 watt paddo warmtematje.

Ze Staan in indirect zo licht. Ik lucht elke dag de kamer 1 keer. Open de zakjes1 keer en wapper dan plus sproei dan water.

Ook gebruik ik haarnetje en mondmasker en was handen met dettolzeep.
    Lijkt me optimale omstandigeden. Maar er is alleen wat wit op de bodem

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Das wel heel koud, dat ga je met een warmtematje (waar de growkit overigens niet direct op mag staan) niet compenseren lijkt me. En dat zal enorm vertragen of er zelfs voor zorgen dat er niks opkomt.

3. Reptile88

Reptile88 Experimenterende gebruiker

Er is bij de columbiaanse wat leven gekomen. Komt miss wel goed.

@acht.zes mag ik die kits met de zak niet rechtstreeks op de 5watt matjes zetten dan? Waarom is dat dan? Want zo worden ze warmer zou ik redeneren.

Ik heb er na je bericht te lezen een stukje karton tussen gelegd.

Bijgevoegde bestanden:

Laden...