Recreatief Basen

Carlitos

Badass junkie
Beste DF-ers,

Zag laatst op 101tv zo kort stukje over basen.
Met wat experts en een verslaafde.
Experts zeiden dat basen eigenlijk (bijna) niet recreatief te gebruiken is.
Vrijwel niet eigenlijk.

Ik vroeg me af of hier nou wel is wat mensen zijn die wel recreatief kunnen basen of was het allemaal meteen pats boem verslaafd ?

Pure intresse dat ik het vraag.

Groetjes Japi-10 :wave:

Carlitos

Badass junkie
Ik ook niet hoor.
Het lijkt me zeer ernstig als je er aan verslaafd ben.
Gozer in kliniek gezien dier verslaafd aan was niet goed.

Gehoord dat sommige er 800/900 op een avond door basen.

Frisko

Badass junkie
bwaaa,ik heb het een paar x gedaan en ik vond er niks aan...
coke snuiven ligt mij veel beter(te goed zelfs) :beer:

Delirium

Badass junkie
Kim rookt nog altijd recreatief. En dat gaat d'r zo goed af, dat ze het elke dag doet.

Pluim voor Kim! :hearteyes:

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
bij mij was het echt in 1 keer pats boem hooked ...

niet lichamelijk ofzo .. volgens mij gebeurd dat niet zo vaak bij coke ..

maar als voorbeeld, ik heb na die ene keer nooit meer gesnoven en zelfs het kleinste beetje coke kookte ik nog uit en gooide het in die pijp.

en waar ik bij snuiven vaak genoeg had, of geen zin en dus nee zei .. heb ik nog nooit echt nee kunnen zeggen tegen een baseje ...

na die ene keer kende ik de smaak en de craving en al doe ik jaren geen coke, die craving kan er opeens van het ene op het andere moment weer zijn .. been there

dus denk maar eens goed na waaraan je begint ...

ik vond wel een prima manier om na wat basejes weer rustig te worden en te zorgen dat die enorme drang naar meerrrrrr wat minder werd .. nml heroine roken ... dus reken maar uit wat er erna gebeurde :wink:

denk dus maar eens twee keer na voor je ergens aan begint

:wave:

erwin krol

Bewuste gebruiker
gedaan, maar psychisch hakt het er te hard in; ik gebruik het nooit meer maar zou wel willen. Hoezo verslavend?

Armani7

Bewuste gebruiker
ik beperkt het nu tot in het weekend en dat lukt wel, met moeite. ik legde altijd 1 a 2 lijntjes klaar voor na de laatste trek van de pijp op te snuiven zodat de drang naar basepijp minderde maar als ik dan 2 lijntjes heb klaargelegd leg ik die ene lijn en een deel van die andere toch nog op de lepel op het laatste.

angie123

Bewuste gebruiker
Ik ben ook een "recreant "geweest. Het heeft een tijdje een grote indringende rol in mijn leven gespeeld maar ik heb het gelukkig goed onder controle kunnen houden. Toch ben je steeds met jezelf in gevecht. Je wil het wel weer gebruiken maar je MAG het niet!!!!! Het put je op een gegeven moment zo uit. Toen was bij mij de maat vol en heb ik besloten om het nooit meer te doen. Gelukkig ben ik op tijd wijs geworden en tot de conclusie gekomen dat het niet recreatief te gebruiken is. Het is een te verslavende,opdringerige,alles overheersende en meest kapot makende drugs die er is. Blijf er van af!! Die paar lekkere rushes zijn de ellende niet waard!

elgeoffio

Experimenterende gebruiker
Heroine roken is zalig
Cocaine basen is de hemel.

Cocaine roken is nog veel sterker dan heroine.
De flash dat je krijgt is onbeschrijfelijk... ik
zou het niemand aanraden om et es te proberen, want
als je dat gevoel 1x geproeft hebt....

Atropa

Bewuste gebruiker
Ik heb 3 x gebased, het was zo superzalig dat ik binnen 10 minuten 3 pijpjes had gerookt terwijl ik me er 1 voorgenomen had. Zodra ik de rook uitblies was ik wazig en starend, alles helder recht voor me, buiten de tunnel wazigheid. Een zwevend onderwaterhoofd met een heel klein lichaam en de muren in m'n kamer leken ver weg.

Van binnen bruisde ik acuut en een diepe zucht van ongeloof over de superzaligheid die in me lichaam zat, en nog eens veel sterker rondom m'n oren en wangen floreerde. Het was zo lekker dat ik alleen wou zitten zonder een vin te veroeren. De enige houding om een basecoke gevoel te beschrijven is om je schouders op te halen en met grote ogen rechtvooruit te blijven staren.

Na de eerste dosis als een bezettene meteen nieuw tabak op het gaasje, base erover, weer tabak, het preparen op zich is al zowat een verslavend ritueel, het kan je niet snel genoeg gaan, iedere seconde is van levensbelang.

Toen het opwas heb ik de meest verschrikkelijke down van me leven ook gehad, zwetend, koud en gewoon zwaar verward door me huis rondlopen. Met het pijpje in me handen, ik respecteerde het pijpje.

Op een op andere manier had ik veel honger en slapen ging totaal niet terwijl ik nauwelijks op kon staan uit m'n luie bank.

Sliep pas om 7 uur 's morgens, terwijl het om 4 uur op was. Nog 1 keer wakker geworden en het pijpje in m'n handen genomen.

Als n00b op dat moment en gelukkig nog steeds, zat ik al in een worship stadium waarvan ik nauwelijks kon geloven dat een drug zo'n kracht op m'n rug kon uitoefenen.

Mocht je dit willen doen, zorg dat je ontzettend veel hebt om voor te leven, maar beter doe je het niet. Waar sigaretten na je 3de peuk je hand vastpakken, pakt basecoke na de 2de keer stevig je arm vast om je over de streep des doods te trekken.

Carlitos

Badass junkie
Het is niet dat ik het wil proberen hoor/ga proberen.

Als met al ;

Je kan het gebruiken,maar hebt wel degelijk voor een (lange) tijd trek in de crack.Voor sommige die het goed kunnen opakken/verwerken en goed nadenken en inzicht hebben weten dat ze het niet nog een keer moeten doen en stoppen(ook al kost dat veel kracht).

En andere laten zich er meteen door grijpen,en glijden hard af.

Het is dus vrijwel niet recreatief te gebruiken zoals normale coke wel kan.
Je kan het eigenlijk niet even voor een keer in de 2 maanden plannen of iets.

Goede conclusie,of zit ik fout :confused: ?

Japi :wave:

JuliaLenco

Belezen gebruiker
Oke, wat ik nu ga vragen is waarschijnlijk heel blond/naief , maar ik ga het toch vragen. SCHIJT! :grin:

Kan het met speed ook? (niet dat ik dat wil gaan doen, ben gewoon nieuwsgierig. :) )

Armani7

Bewuste gebruiker
Varry zei:
http://www.youtube.com/watch?v=X_KAVEsruJk

-We shouldn't play again, should we.
-Nononono
-Should we?
-Yeahyeahyeah
:grin: :grin:

Hoe maak je eig van coke basecoke? Moest je het niet koken met zetmeer ofzo?

met amoniak :) sos op de lepel, beetje amo, aansteker eronder, amo eruit doen me keukenrol absorberen, met een mes in stukjes snijden, even laten drogen en klaar :)

Armani7

Bewuste gebruiker
verschieten ze vaak van dat ik op mijn leeftijd al met basen bezig ben, ik heb vrienden van 14 en 15 enzo dat ook al gebased hebben.

jcp

Bewuste gebruiker
Armani7 zei:
verschieten ze vaak van dat ik op mijn leeftijd al met basen bezig ben, ik heb vrienden van 14 en 15 enzo dat ook al gebased hebben.

KIJK, nou snap ik waarom je nou echt die suiker aan een mede-drugforumgebruiker verkocht...

Atropa

Bewuste gebruiker
Maagzout geeft het beste resultaat voor base preparatie, als het dan ook nog eens zeer goede coke is en de uitkoker ervaren, kun je voordat je gaat roken je pinpas beter eerste even laten blokkeren. :wink:

yellowmoon

Bewuste gebruiker
jcp zei:
Armani7 zei:

KIJK, nou snap ik waarom je nou echt die suiker aan een mede-drugforumgebruiker verkocht...[/quote
suiker verkopen noemen we scoren, verkoper scoort, en de koper is een ervaring rijker :mrgreen:

acidboy

Badass junkie
Hmm ik waag me er niet aan, ik vind de snuifbare vorm ervan al zo verslavend en lekker. Ga zeker niet voor de nog hardere mindfuck...

Miriam

Bewuste gebruiker
Nee, is inderdaad niet aan te raden. Omdatr het gewoon te lekker is. Kan dat bij veel memnsen verkeerd uitpakken en ben je verslaafd dat wens je niemand toe denk ik zo.
Gelukig geruik ik in de club en dan kost het ons niks :wink:

Telefoon

Wijs gebruiker
niet doen

een straat dealer hier heeft het gepresteerd om crack in zijn "hemel jointjes"te stoppen

die hij de eerste weg gaf en de 2e verkocht voor 50eu ..

erg zwak van hem

ik heb er ooit een uit elkaar gehaald en hem daarna op zijn nummer gezet ...

:hearteyes:

maar nee

ik vind crack niet te gebruiken zonder er hooked aan te worden

Miriam

Bewuste gebruiker
nah, net als met alle drugs heb je twee soorten gebruikers:
de gene die de volgende dag clean/nuchter kunnen zijn en de gene die dat niet kunnen/willen zijn.

Ook met roken is dat zo. Als ik aan t werk ben op school zal ik er nooit behoefte aan hebben Maar ben ik in de club aan het dansen dan s een pijpje erugg lekker maar de da erna hoef ik t niet

Bovenaan