Recreatief gebruik

Michelangelo

Experimenterende gebruiker
Oxycontin is veruit t zwaarste middel van deze 3! Heb t zelf een halfjaar lang gebruikt en het is een zeer prettig, maar ook zeer verslavend middel, dus weet waar je aan begint...

Pas ook op voor je tolerantie, die kan in t begin zeer laag zijn...Als je de pillen crusht en daarna snuift of er bommetjes van maakt, is de retardwerking uiteraard verdwenen en komt dus alle werkzame stof in een keer vrij...

Houd er ook rekening mee dat je de eerste (paar) keer flink misselijk kan worden...

Angramar Temenos

Badass junkie
Oxycontin, dat is Oxycodone en dat is best wel lekker spul, alleen kijk er wel mee uit, je bent echt voor je het weet verslaafd, opiaten fucken met je intuïtie, niet met je wilskracht.. Wees voorzichtig. Weinig mensen kunnen ze recreatief gebruiken.

mellowWw

Belezen gebruiker
Misschien een beetje offtopic maar ik heb hier nog een pil Oxycontin liggen met 10 mg, is dit genoeg om voor 2 man een 'leuke' avond van te hebben als we deze verpoederen en er lijntjes van maken? Of is deze dosis als aan de hoge kant voor de eerste x (5mg ieders dan).

En zijn er nog dingen die het alles extra lekker maken qua gevoel of bezigheid of blijft het bij bankhangen als belangrijkste tijdsbesteding op zo'n moment :wink: ?

Alcohol en cannabis zijn not-done neem ik aan... (Niet dat ik er zo'n waarde aan hecht maar mijn kameraad heeft al snel zoiets van 'eentje kan toch wel'...

Thnx M, die toch we'll wat voorzichtig met dit spul is...

Angramar Temenos

Badass junkie
mellowWw zei:
Misschien een beetje offtopic maar ik heb hier nog een pil Oxycontin liggen met 10 mg, is dit genoeg om voor 2 man een 'leuke' avond van te hebben als we deze verpoederen en er lijntjes van maken? Of is deze dosis als aan de hoge kant voor de eerste x (5mg ieders dan).

En zijn er nog dingen die het alles extra lekker maken qua gevoel of bezigheid of blijft het bij bankhangen als belangrijkste tijdsbesteding op zo'n moment :wink: ?

Alcohol en cannabis zijn not-done neem ik aan... (Niet dat ik er zo'n waarde aan hecht maar mijn kameraad heeft al snel zoiets van 'eentje kan toch wel'...

Cannabis kan op zich wel, maar wel met mate. En 5 mg per persoon is weinig voor oxycodone nasaal.. 10-20 mg is wel goed als je zo'n echte dopey apathische warme roes wil, 5 mg merk je mss nog maar net.

seth

Gast
let er mee op, ze zijn alledrie best lekker maar het is gevaarlijk spul zeker oxycontine, het is gewoon een soort heroine in medicijn vorm

Michelangelo

mellowWw zei:

Mijn ervaring met Oxycontin (en al zeg ik t zelf, heb flink wat ervaring) is dat 10mg te weinig is voor 2 man! Maar als je tolerantie Zero is merk je er wellicht wat van... Ik zou de pil gewoon voor mezelf houden als ik jou was, en eerst de helft snuiven, als je na een kwartiertje weinig merkt kan de 2de 5mg er wel bij... NOOIT en te nimmer alcohol erbij gebruiken, dat gaat echt heel slecht vallen!
Zoals hierboven al gezegd: het is inderdaad een soort synthetische vorm van Heroine, in de VS wordt t ook niet voor niks hillybillyheroine genoemd... Het werkt wel meer oppeppend dan heroine, je hebt wel de warme opiatenrush, maar bent wel vrij helder in je hoofd, en wordt niet zwaar suf zoals van veel opiaten...
Ikzelf werdt er heel hyper, speedy en actief van, maar dat kan met me adhd te maken hebben...

Oxy

Newbie
Oxycontin is nog niet zo bekend in Nederland. In Amerika en Canada wel. Daar is het zelfs al een groot probleem. Er vallen veel doden onder jongeren/gebruikers. Er zijn inmiddels al een aantal docu's gemaakt en bij bijv. Dr. Phil wordt er vaak over gewaarschuwd. Kijk maar eens op Youtube.
Het is sterker dan morfine en wordt met heroine vergeleken. Veel mensen zeggen dat het zelfs meer troep is dan heroine, om er vanaf te komen. Hillbilly Heroin.
Helaas ben ik ook verslaafd geraakt en het is een hel om ervanaf te komen. De ontwenningsverschijnselen en geestelijke verslaving zijn/is enorm en integenstelling tot heroine, treden deze sterke ontwenningsverschijnselen ook op bij een lage doses. (zie Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=uvPrmQhhRuE )
Wat ik alleen wil zeggen: denk goed waar je aan begint! De meesten beginnen niet aan heroine, begin ook niet aan oxycontin om dezelfde reden!

Noorder

Je kan aan alle stoffen verslaafd raken. Misschien vind jij een mild middel wel veel prettiger dan een veel sterker middel en mogelijk daaraan verslaafd worden en het sterkere middel niet aanraken.

KOMTGOED

quote angramas tremos : `opiaten fucken met je intuïtie, niet met je wilskracht..` -einde quote. -Leg dit uit aub. wat bedoel je precies,

Bovenaan