WAARSCHUWING Red Alert - Lijst met extra riskante pillen

MacLeod

Admin
Forumleiding
Beheerder
Laatst bewerkt:

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Die eerste 3 pilletjes, wat een trieste zooi 15-40mg amfetamine. :tearsofjoy:

Die minion ziet er dan wel weer smakelijk uit. Had dat ooit nog eens willen proberen. Maar nooit tegengekomen.

En dan die groene Mercedes, wat bezielt iemand om zo een pil te maken? Van alle drugs cocktails in de lijst spant deze toch wel de kroon. 6 verschillende stoffen in 1 pil waaronder Paracetamol. Wat een prutsers. Kan mij niet voorstellen dat deze pil op grote schaal geproduceerd is. En maar goed ook.

Zanza

DF-koning
Die eerste 3 pilletjes, wat een trieste zooi 15-40mg amfetamine. :tearsofjoy:

Die minion ziet er dan wel weer smakelijk uit. Had dat ooit nog eens willen proberen. Maar nooit tegengekomen.

En dan die groene Mercedes, wat bezielt iemand om zo een pil te maken? Van alle drugs cocktails in de lijst spant deze toch wel de kroon. 6 verschillende stoffen in 1 pil waaronder Paracetamol. Wat een prutsers. Kan mij niet voorstellen dat deze pil op grote schaal geproduceerd is. En maar goed ook.
Ik had exact dezelfde gedachte.

Heb in een ver verleden wel eens zo'n 'minion' gehad, een MDA pil. Poeh.. da's echt wel even andere koek dan een xtc pilletje. Niet prettig als je denkt een mdma-pil te hebben geslikt, maar wel als je het van te voren weet. Da's haast trippen.

Bovenaan