Kani zei:Klopt zijn ook niet puur zit ook speed bij \o/ goeie combi al zeg ik het zelf
bedrukt het bewustzijnsveranderend effect van de mdma, + nu begrijp ik wel dat het zoveel is......GabberSnoePie zei:hoefd niet, maar dit zijn zowiezo geen pure mdma kristalle, zo zien ze er in iedergeval niet uit.....
kan nog veel en veel goedkoper geloof mij!!zaagmans zei:GabberSnoePie zei:hoefd niet, maar dit zijn zowiezo geen pure mdma kristalle, zo zien ze er in iedergeval niet uit.....
Jawel hoor, kristallen zijn juist meestal bruin door de vervuiling. Pure MDMA is wit. Als je deze zou wassen met aceton wordt ie ook wit.
Maareh, als dit voor 15 euro is en van goede kwaliteit, dan heb je zeker een goede koop gedaan :P

Everio zei:die zijn normaal toch wit of niet?
zaagmans zei:GabberSnoePie zei:hoefd niet, maar dit zijn zowiezo geen pure mdma kristalle, zo zien ze er in iedergeval niet uit.....
Jawel hoor, kristallen zijn juist meestal bruin door de vervuiling. Pure MDMA is wit. Als je deze zou wassen met aceton wordt ie ook wit.
Maareh, als dit voor 15 euro is en van goede kwaliteit, dan heb je zeker een goede koop gedaan :P
Ellesdee zei:het ziet er erg vies uit
GabberSnoePie zei:Ellesdee zei:het ziet er erg vies uit
vervuild en nat denk van de pep
maizenaDissonant zei:chappelure

Generally, the brown coloration indicates the prescence of 3,4 methylenedioxy-phenyl-2propanone,aka MDP2P, which is the direcr precursor of mdma/mda.
The reason why it's in the crystals is simple, and as always, based on economics. MDP2P and MDMA's boiling points are very close together, with mdp2p's slightly higher.
As the distillation finishes, the temperature in the distillation flask rises, and as it does so, mdp2p begins to come over WITH mdma.
MDMA is an off white oil, and MDP2P is gold, to brown, depending on the reactions that produced it, but regardless, it is brown when found in crystals.
MDMA, being an amine, will form a salt when reacted with an acid.
MDP2P, being, chemically, a ketone, will not, but crystallization of a mixture of mdp2p and mdma will make brown crystals.
The brown is removed with an acetone wash. Acetone is a ketone,too,
but it wont disslove crystallized mdma unless theres water in the acetone.
However, it's really not good economics to get too persnickety in purification, as the point of diminishing returns is reached quickly after a wash or two. Foe my own personal, however, I liked 'em blinding white.
Your body still has to process ketone for detoxification, so it's not exactly a good thing for it too be in there.
Patrick a.k.a Spaceface zei:Meh ik zal het niet hoeven en ik ben niet kieskeurig, kleur bevalt me echt niet... heb veel mdma op maar nog nooit zo gezien lijkt wel een zak basterdsuiker niet lullig bedoelt. Als ik me vergis lekkere koop![]()
zaagmans zei:Patrick a.k.a Spaceface zei:Meh ik zal het niet hoeven en ik ben niet kieskeurig, kleur bevalt me echt niet... heb veel mdma op maar nog nooit zo gezien lijkt wel een zak basterdsuiker niet lullig bedoelt. Als ik me vergis lekkere koop![]()
Nou dan vergis je je toch. De meeste huis tuin en keuken labjes in NL kunnen MDMA kristallen niet anders maken dan dit hoor. Of denk je dat ze het speciaal voor jou gaan zuiveren.
Als je witte kristallen hebt zijn ze wel zuiverder of ze hebben bruine kristallen versneden en dan heb je toch weer mindere kwaliteit.

Formshift zei:Zo zien de mijne er altijd uit:
![]()
123spacer zei:is dit niet mda?
Tenminste de mda die ik had gehad, zag er ook zo uit d8 ik...