Niet terug krabbelen MICKY, ik neem je vanaf het begin af aan uiterst serieus. Hoewel ik snoof ipv basede herken ik veel van mezelf terug in je posts. Heb talloze malen gedacht: ' Deze rush is zo lekker, dat had ik nooit willen missen.' Het blijft voor mij een van de grote superclimaxen in het leven... dat zo'n explosieve geile euforie bestaat hield ik niet voor mogelijk... Was ook van mening dat je iets gemist had als je niet die heerlijke dreun in je kop gekend had die broeierige, innerlijke tentakels naar je geslachtsdelen liet kruipen
Ben alleen gekapt omdat ik mijn lichaam niet kapot wil maken. Ik voelde dat mijn bloedvaten er onder begonnen te lijden. Nu is mijn conditie nog OK, sport nu elke dag als een bezetene om in topvorm te komen. Is echt een goede remedie om er van af te blijven. Het geeft grote vodoening als je elke dag harder door bos en veld kan rijden op je ATB, het geeft een grote kick als je elke week meer schijven op je dumbells en halters kan schuiven en je shirts geleidelijk aan te strak worden. Je word er lekker rustig van en om je oefeningen goed te kunnen doen moeten je neus en luchtwegen schoon zijn. Extra motivatie dus om niet te snuiven of een pijp te stoppen!
Gebruikte eerst benzo's, hasj, kratom en codeine om relaxed te worden als de craving kwam, maar zelfs daar heb ik geen behoefte meer aan na pak hem beet een week of 5 zonder coca.
Laat Ibra lekker in de lucht lullen, zijn reactie draagt absoluut niets positiefs bij aan een remedie om clean te worden.
Het is geen schande om te moeten knokken tegen de drang om te gebruiken.
Meestal lukt het ook niet in 1 keer. Het is vallen en opstaan. Ik weet ook niet ik het vol kan houden. Weet niet wat er gebeuren zal als ik ga stappen en ik in een moment van onnadenkendheid teveel ga drinken en er teveel mooie vrouwen om me heen zwermen...
Denk dat het geen kwaad kan om de eerste 2 maanden risico situaties te vermijden.
Daarna neemt de trek meestal beduidend af of verdwijnt ie. Effen een monnikenbestaan leiden kan in dit geval wonderen verrichten. WEGBLIJVEN DUS UIT EEN GEVAARLIJKE OMGEVING WAAR COCAINE OP DE LOER KAN LIGGEN