Ten eerste is je vraagstelling nogal onduidelijk. Ik ga je alsnog een serieus antwoord geven. Ik begrijp dat je problemen hebt met wietgebruik? Dit gaat niet zomaar weg na een paar daagjes stoppen. Het is een drug die je brein chemie veranderd. Het heeft vergeleken met andere drugs weinig tot geen ontwenningsverschijnselen maar het kan je psyschisch wel enorm in z'n greep houden. Het is ook moelijk te zeggen wanneer je afgekickt bent. Ikzelf heb veel geworsteld met wietgebruik. Ik kan je aanraden op z'n minst twee weken geen wiet meer te gebruiken, om jezelf op z'n minst een redelijk normale breinhuishouding te geven.
Ik zou je adviseren om je wietgebruik beter te analyseren. Ik bedoel hiermee dat je analyseert bij jezelf wat je voelt. Bedenk bij jezelf, wat voel ik nu? Je zult er snel achter komen dat wiet alleen leuk is bij sporadisch gebruik. Het is een middel dat je brein op een bepaalde manier laat werken, een ándere manier. Maar het zal je niet slimmer, sterker of beter maken.
Ik weet uit ervaring dat wiet je NIET een beter persoon maakt. Het is een leuke drug, dat klopt, maar zodra je ervan afhankelijk wordt zul je er spijt van krijgen. Je hersenen zullen zich tegen je keren.
Ik maak uit je bericht op dat je een relatief jonge leeftijd hebt (klopt dit?). Wees verstandig. Gebruik de drugs zoals ze bedoeld zijn, als verrijking, en niet als overleving.