relaxed gevoel.... NA speed....

hey gasten en dames, ten eerste fucking relaxed forum, goed en welgemeend advies volgens mij cruciaal bijna cruciaal bij drugsgebruik, en de onzin maakt het nog entertaining ook....
Zit al een tijdje te lezen en dacht laat ik ook een wat posten, had namelijk een beetje een vreemde ervaring.

Ik gebruik sinds enkele jaren recreatief drugs en gebruik sinds een half jaar heel af en toe wat speed (ik ben er vrij voorzichtig mee)
Uit nieuwsgierigheid hoe ik zou werken (studeren, vormgeving) op speed heb ik 2 experimenten uitgevoerd met een paar weken ertussen.
In beide gevallen nam ik 's morgens bij m'n ontbijt wat speed, 1x 2 lijntjes (zeg 5mm bij 6-7cm) en 1x dezelfde hoeveelheid in een bommetje. Beide keren rond een uur of 8. (Ik neem niet graag erg veel drugs)

Toen naar school, niet echt les of zo, geen contact met leraren vooral zelfstandig werken.

Beide keren voelde ik me een stuk energieker dan normaal smorgens (duh) en het ging allemaal wel ok, niet echt super af en toe beetje druk bezig maar vooral beetje aan zitten kloten, dus niet zo de hele tijd geconcentreerd en druk bezig zoals ik had verwacht, misschien wat snel afgeleid soms.
Het vreemde was dat beide keren ik me rond een uur of 8-10 later (bij bommetje kwam het later) aardig relaxed voelde (maar ik voelde me daarvoor de hele tijd absoluut niet opgejaagd of klote voelde, af en toe een paar minuten wat vaag)..
de overgang ging langzaam en het was bijna of ik me na de speed een stuk beter kon focussen. Ik had niet veel genomen dat weet ik ook wel (ben niet van plan de grens op te gaan zoeken, gaat het spul niet vaker zo gebruiken, zoiezo beetje gehad met drugs tegenwoordig) en het was echt geen pepkater of zo, het is ook moeilijk onder woorden te brengen, maar vond het een vreemde ervaring.
het is moeilijk goed te omschrijven hoe ik me voelde.

sorry als dit een dom en lang verhaal is, zat er een tijdje over te denken en misschien dat iemand het kent...?)
als ik niet duidelijk genoeg ben gewwest (waarschijnlijk) vraag maar dan.

het is trouwens geen bagger zooi, heb nog wat liggen en ga het morgen laten testen uit nieuwsgierigheid, mensen die ik vertrouw (niet de dealer) en uit egien ervaring is duidelijk dat het redelijk tot goed spul is. van 2x de hoeveelheid hierboven heb ik enkele losse avond supergefeest en nachten overgeslagen...

Taat

Bewuste gebruiker
bij mij na de rush, dus ook na die 8-10 uur, is het meer totale verwarring en beetje ''gestresst''..Tijdens de rush KAN ik me wel super focussen en ook rustig in de klas braaf mijn werk doen..

Dus ik heb het meer andersom denk ik? dacht eigelijk dat dat ook wel normaal was, in de verschillende fases van speedgebruik..

Mja vd pepkater heb ik ook bijna nooit last, gewoon goed eten en je lichaam genoeg rust/slaap gunnen

:wave:

ik ben zoo gefocust op alles met speed, gebruik het ook regelmatig.

Ik doe juist 100 dingen tegelijk, en weet ook PRECIES waarmee ik bezig ben.

met een lijntje ben ik ongeveer 10 uur totaal fit, bommetje wat langer.
ook totaal geen besef dat het 0.00 /07.00 is, het voelt allemaal als 10 uur s ochtends aan!

probleem is dat ik echt 2 dagen neit moe ben!

maar kan wel slapen, en als ik dan wakker word, ben k weer ultiem fit!
:hearteyes:

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Bij iedereen kan speed een beetje een andere uitwerking hebben. Als maar heel af en toe gebruikt in kleine hoeveelheden, en gezond bent, is de kater logischerwijs minder.

Hangt ook van het soort speed af. Met dextro-amfetamine bv zal je een minder opgefokt gevoel hebben, ook een mindere kater.

Maar de immense speedkaters die soms beschreven worden, zijn meestal het gevolg van frequent gebruik, meerdere dagen en nachten achter elkaar, niet eten ervoor, tijdens en erna, of gebruikers die veel grote dosissen nemen.

Na 8-10u is het trouwens nog niet afgebroken door je lichaam. Het mentale dipje begint bij mij meestal pas 2 dagen na gebruik...

Supervlieg

Wijs gebruiker
Als men hier nou eens begon met hoofdletters en goedlopende zinnen te gebruiken, dan snapte ik misschien nog welk punt je hier probeert te maken. :wave:

Addick

Bewuste gebruiker
Hij kon zich pas concentren,en beter werken dan normaal toen ie uitgewerkt was.Ondanks dat ie op speed was,was ie afgeleid.

Maar met de uitwerking ging het oke ?
Dat is wat ik er uit op maak,klopt dit topic starter ?

Heb het een keer met xtc gehad toen ie uitwerkte,en de rush en alles zeg maar over was ik me heel goed kon concentreren en doorwerken.
Ik werd altijd rustig van xtc al hoor.

MeejheM

Badass junkie
Wel een dag van de Oude topics, lijkt mij.

De lengte en breedte van een lijntje zeggen toch te weinig over de hoeveelheid werkzame stof om antwoord te geven op dit soort vragen.

Bovenaan