Resistent voor benzo's ?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
Hallo allemaal,
Korte vraag :kan je net als anti histamine resistent worden bij benzo's? Neem af en toe 20mg diazepam of 60mg flurazepam en sliep heerlijk.
Sinds een week werkt niets meer paar uur terug nog 60mg flura 30mg diazepam en 2mg xanax genomen word er niet eens moe meer van.

Ik ga weer terug naar barbiraturen (Nembutal) vroeg me af of meer mensen dit herkennen?

Zelfs 60mg dia met 6 mg xanax en veel flura slaap ik niet. Ben doodmoe na dagen nauwelijks te hebben geslapen vandaar de vraag.

Ps gebruik het wel al een aantal jaren om de dag of minder laatste tijd.

Greets :wave:

MeejheM

Badass junkie
Echt resistent weet ik niet, maar je bouwt erg snel een tolerantie op tegen benzo's. dat kan al vanaf een paar keer per week.

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
Dank voor je reactie. I
Zou het slim zijn
1x per week barbiratuur te nemen en de week erna een z-benzo (zolpidem,zopiclone etc)
Maar eens naar de arts dan maar.
Thanks!

Lemonade

Experimenterende gebruiker
Resistentie zou ik het niet noemen, tolerantie neemt snel toe. Benzo's zijn lichamelijk zeer verslavend, kijk er mee uit.

Fool

Badass junkie
Vooral als je met barbituraten aan het klooien bent geloof ik best dat je tolerantie nogal snel omhoog durft te schieten.

MeejheM

Badass junkie
Tijdloos is slim genoeg naar een arts te gaan met het probleem, dat lijkt me de beste oplossing, en die kan vast beter de risico's inschatten dan wij.

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
MeejheM zei:
Tijdloos is slim genoeg naar een arts te gaan met het probleem, dat lijkt me de beste oplossing, en die kan vast beter de risico's inschatten dan wij.
Inmiddels langs geweest de "boosdoener" was of is flurazepam. Bouwde zich torenhoog op (deuh) en is de enige benzo met kruistolerantie op barbiraturen. Neem nu enkel wat nembutal en temazepam.

Slaap weer normaal eindelijk!
Dank voor jullie tips.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vraag me af, heb je dat in het dagelijks leven niet gemerkt dan? Lijkt me dat als Flubromazepam een hoge spiegel opbouwt het dus continu door blijft werken en steeds sterker gaat werken. Of heb ik het mis?

Fool

Badass junkie
Het gaat hier om Flurazepam, niet flubromazepam, maar ook flurazepam heeft een lange halfwaardetijd ja. :P

Fool

Badass junkie
Als je dit een weekje of twee(gokje) volhoud zal de dosering inderdaad steeds opbouwen. Daarna heb je een constante bloedspiegel en wordt er evenveel afgebroken als dat je steeds inneemt(mits je dosering ongeveer constant is) en zal er dus wel degelijk sneller tolerantie ontstaan en effecten minderen. :wink:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik zal hem even isoleren, want dat was nog steeds m'n vraag niet :P Ik vroeg me af of Tijdloos het in het dagelijks leven niet heeft gemerkt, dat deze spiegel steeds hoger opbouwt.

ik ken deze middelen niet bij dagelijks gebruik, dus kan me moeilijk voorstellen hoe dat voelt of hoe dat is.

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
SmartieAndMe zei:
Ik zal hem even isoleren, want dat was nog steeds m'n vraag niet :P Ik vroeg me af of Tijdloos het in het dagelijks leven niet heeft gemerkt, dat deze spiegel steeds hoger opbouwt.

ik ken deze middelen niet bij dagelijks gebruik, dus kan me moeilijk voorstellen hoe dat voelt of hoe dat is.
Aan het begin wel een beetje, maar na 2 dagen merk je niet dat het verder opbouwd. Alleen dat je soms wat slaperig bent de dag erna.

Niet aan te raden die lang werkende benzo's!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Tijdloos zei:
Aan het begin wel een beetje, maar na 2 dagen merk je niet dat het verder opbouwd. Alleen dat je soms wat slaperig bent de dag erna.

Niet aan te raden die lang werkende benzo's!
Bizar zeg..

Fool zei:
Ja hé, wees da ook duidelijk. :grin:
Jij bent nog een beetje stoffig zeker :P Het stond toch echt heel duidelijk, mijn zin had als tweede woord vraag en eindigde met een vraagteken. In Spanje is dat nog beter gedaan, daar beginnen ze de vraag ook met een vraagteken, maar dan op zijn kop ¿

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan