Restless legs / rusteloze benen ( of armen , rug)

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Anne M Dexter

Bewuste gebruiker
Nu ik zelf met alweer rusteloze benen , geen rug en armen dit keer, dus je hele lijf eigenlijk is.😳
Wat ik hier las over het Restless leg syndrome waren losse flarden m vaak toch gelinkt aan afkicken o.a oxycodon of minderen van substanties kwam ter sprake , ik ben benieuwd , maar dat ook echt !
Mijn ervaringen bij deze en misschien wat tips , herkenbaar zijn 🍀voor elkaar . Voor mij, of gewoon even klagen . Over andere afleidende prikkels., alles mag, bijwerkingen van substanties zijn niet fijn...

Please 🙏🏼 Help me afleiden van dit gevoel . ik ben uitwandeld door huis, moe en heb voeten eind al verhoogd .
Is dit een vrouwen kwaal ( mag dag anno 2021 nog, #allhumans ) of ook iets wat bij mannen onder de 55 plus min voorkomt ?

1.Stress ,😔 en wat langere periode onrustig slapen wil ook wel eens wat uurtjes inwendig gillend gek worden .
Heerlijk , ... Zo lekker tegen 5.00 in de morgen ,...
Zodat zo stil als een muis om tippels op je lompe prikkende sprinkhaan poten om de kids te laten slapen .

2. volle maan, no joke, schijnen meer gevoelig voor te zijn, niet altijd rusteloze benen maar rusteloze
Nachten ..🌕

3.Ik heb het soms 🩸maandelijks (8 op 12)🪠 2 dagen voor de menstruatie . En soms de dag zelf . Drie nachten,
Herkenbaar ? Ik heb een spiraaltje dat wel. Dus de tampons kunnen na 2 dagen weer de la in.
Daarna wachten op volgende maand

4. Door 3mmc ( afgezworen na minder leuke bijwerkingen)🤔 🥶sliep ik soms een nacht niet, zolpidem hielp niet , samen met Etizolam pill , (de volgende dag wel. ) ...Maar dan had ik die ene ☹️nacht dus ook weer onrust . Een van de laatste keren 3M overal jeuk, koude voeten handen , kippenvel dagen lang en dus ook erna paar nachten soms dag zonder vanaf 22.00 jeuk.

5. Gisteren na inlezen hier een klein zakje 2 FMA gehaald, hopend dat t niet zo onrustig goedje is als 3 M.
En verraste door de scherpte , net ff anders dan 3 ,... milder in mijn beleving mede dankzij goed advies
Van @Stonologie ., qua dosering ( 1e keer ) .Toch reageert mijn lijf anders , (kijk 6 ) Denk dat t zoeken naar
Een relaxer beter is, even je licht voelen en hopelijk minder gespannen spieren . En de oude ik weer eens herkennen in mijn bewegingen ( ik kon tot 2013 de radslag, Arabier en tig rondjes draaien om een klimrek . Etc ...🤸🏻‍♂️.
(;En anders als t me te eng word wie weet eens een innerlijke reis maken :) 🧘🏻‍♀️

helaas......
6 fibromyalgie 🔐
De onderzoeksresultaten van Ewa Klaver leggen een duidelijke link met de klachten van mensen met fibromyalgie. ‘Als je spieren te vaak, voor te lange tijd en ook onnodig worden aangespannen, kan dit leiden tot pijn, krampen en vermoeidheid. Dit zijn de klachten die mensen met fibromyalgie maar al te goed herkennen. Ons onderzoek kan dus een verklaring voor de klachten geven.’ - bron Reuma Nederland .

7.En dan zit ik hier ineens weer met wapperden benen , terwijl ik slapen wil zo.
Sliep gisteren wel laat. En kort . Dus toch weer slaapgebrek ?
Dochter van 15 kwam wel iets te laat thuis , uur terug , steen koud, maar heeft mijn benen gewreven . Met tien ijspegels Hielp even... nu weer tijd om te gaan slow 🏃🏻‍♀joggen door huis, lauwe , bijna koude douche over mijn benen te spoelen .

Bedankt voor t lezen, ik heb mijn zinnen verzet , en iets minder last gehad
En laat je weten of je het herkent of juist niet, tips ? Naast magnesium en vitamine D hoge dosis en K2 , en B 12.

Ramon74

Belezen gebruiker
Nu ik zelf met alweer rusteloze benen , geen rug en armen dit keer, dus je hele lijf eigenlijk is.😳
Wat ik hier las over het Restless leg syndrome waren losse flarden m vaak toch gelinkt aan afkicken o.a oxycodon of minderen van substanties kwam ter sprake , ik ben benieuwd , maar dat ook echt !
Mijn ervaringen bij deze en misschien wat tips , herkenbaar zijn 🍀voor elkaar . Voor mij, of gewoon even klagen . Over andere afleidende prikkels., alles mag, bijwerkingen van substanties zijn niet fijn...

Please 🙏🏼 Help me afleiden van dit gevoel . ik ben uitwandeld door huis, moe en heb voeten eind al verhoogd .
Is dit een vrouwen kwaal ( mag dag anno 2021 nog, #allhumans ) of ook iets wat bij mannen onder de 55 plus min voorkomt ?

1.Stress ,😔 en wat langere periode onrustig slapen wil ook wel eens wat uurtjes inwendig gillend gek worden .
Zodat zo stil als een muis om tippels op je lompe prikkende sprinkhaan poten om de kids te laten slapen .

2. volle maan, no joke, schijnen meer gevoelig voor te zijn, niet altijd rusteloze benen maar rusteloze
Nachten ..🌕

3.Ik heb het soms 🩸maandelijks (8 op 12)🪠 2 dagen voor de menstruatie . En soms de dag zelf . Drie nachten,
Herkenbaar ? Ik heb een spiraaltje dat wel. Dus de tampons kunnen na 2 dagen weer de la in.

4. Door 3mmc ( afgezworen na minder leuke bijwerkingen)🤔 🥶sliep ik soms een nacht niet, zolpidem hielp niet , samen met Etizolam pill , (de volgende dag wel. ) ...Maar dan had ik die ene ☹️nacht dus ook weer onrust . Een van de laatste keren 3M overal jeuk, koude voeten handen , kippenvel dagen lang en dus ook erna paar nachten soms dag zonder vanaf 22.00 jeuk.

5. Gisteren na inlezen hier een klein zakje 2 FMA gehaald, hopend dat t niet zo onrustig goedje is als 3 M.
En verraste door de scherpte , net ff anders dan 3 ,... milder in mijn beleving mede dankzij goed advies
Van @Stonologie ., qua dosering ( 1e keer ) .Toch reageert mijn lijf anders , (kijk 6 ) Denk dat t zoeken naar
Een relaxer beter is, even je licht voelen en hopelijk minder gespannen spieren . En de oude ik weer eens herkennen in mijn bewegingen ( ik kon tot 2013 de radslag, Arabier en tig rondjes draaien om een klimrek . Etc ...🤸🏻‍♂️.
(;En anders als t me te eng word wie weet eens een innerlijke reis maken :) 🧘🏻‍♀️

helaas......
6 fibromyalgie 🔐
De onderzoeksresultaten van Ewa Klaver leggen een duidelijke link met de klachten van mensen met fibromyalgie. ‘Als je spieren te vaak, voor te lange tijd en ook onnodig worden aangespannen, kan dit leiden tot pijn, krampen en vermoeidheid. Dit zijn de klachten die mensen met fibromyalgie maar al te goed herkennen. Ons onderzoek kan dus een verklaring voor de klachten geven.’ - bron Reuma Nederland .

7.En dan zit ik hier ineens weer met wapperden benen , terwijl ik slapen wil zo.
Dochter van 15 kwam wel iets te laat thuis , uur terug , steen koud, maar heeft mijn benen gewreven . Met tien ijspegels Hielp even... nu weer tijd om te gaan slow 🏃🏻‍♀joggen door huis, lauwe , bijna koude douche over mijn benen te spoelen .

En laat je weten of je het herkent of juist niet, tips ? Naast magnesium en vitamine D hoge dosis en K2 , en B 12.
Ik ben een man en heb heel erg vaak van rusteloos gevoel vooral in mijn benen is om gek van te worden.. in het begin hielp magnesium zeker nu is t echt af en toe zo dat pas als ik echt niet meer mn ogen open kan houden uiteindelijk in slaap val. Is heel erg vervelend en kan je tot waanzin drijven. Als ik een lijntje neem is mn gedachte er niet mee bezig. Dus heb er net maar weer 1 genomen,even een dolletje tussendoor he moet kunnen. Maar ik begrijp je.

Anne M Dexter

Bewuste gebruiker
Ik ben een man en heb heel erg vaak van rusteloos gevoel vooral in mijn benen is om gek van te worden.. in het begin hielp magnesium zeker nu is t echt af en toe zo dat pas als ik echt niet meer mn ogen open kan houden uiteindelijk in slaap val. Is heel erg vervelend en kan je tot waanzin drijven. Als ik een lijntje neem is mn gedachte er niet mee bezig. Dus heb er net maar weer 1 genomen,even een dolletje tussendoor he moet kunnen. Maar ik begrijp

Rivalrie

Badass junkie
Mijn linkerbeen beweegt lekker uit zichzelf..... Heel irritant. Heb al verschillende onderzoeken gehad en een MRI scan, maar ze kunnen niks vinden.

Anne M Dexter

Bewuste gebruiker
1Heb je er ooit regelmaat in kunnen vinden , de oorzaak, merk wel dat koude handen of steenkoude kaasdoeken het bloed afkoelt, en het iets rustisger is,

Anne M Dexter

Bewuste gebruiker
Mijn linkerbeen beweegt lekker uit zichzelf..... Heel irritant. Heb al verschillende onderzoeken gehad en een MRI scan, maar ze kunnen niks vinden.
Maar, is dat een soort seizure ? komt meer vooral .
Nog nooit wakker geworden in een andere stad ?,Foei stout been,
En is het pijnlijk ? .. beset eng, ook voor je partner ,
Ik ben een man en heb heel erg vaak van rusteloos gevoel vooral in mijn benen is om gek van te worden.. in het begin hielp magnesium zeker nu is t echt af en toe zo dat pas als ik echt niet meer mn ogen open kan houden uiteindelijk in slaap val. Is heel erg vervelend en kan je tot waanzin drijven. Als ik een lijntje neem is mn gedachte er niet mee bezig. Dus heb er net maar weer 1 genomen,even een dolletje tussendoor he moet kunnen. Maar ik begrijp je.

Stonologie

Wijs gebruiker

Nachten ..🌕

helaas......
6 fibromyalgie 🔐

Hmm het blijft natuurlijk een stimulant.. Jammer dat je zo'n last hebt van restless (body?).

Het is een methamphetamine, en deze duren heel lang. Ik neem het zelf nooit na 1 uur smiddags. Net als met koffie.

Ik reageer er net als jij heel heftig op, en ookal is het na zo'n 6 uur wel zo'n beetje uitgewerkt heb ook ik last van na stimulatie. Een relaxter zou kunnen helpen, al besef goed dat deze veel verslavender zijn, in ieder geval lichamelijk, en de problemen tijdelijk verlichten maar dan ook erger kunnen maken (vooral bij teveel en tevaak).

Dit soort kwaaltjes kunnen voorkomen, al ben ik geen medical prof en kan het natuurlijk zoals je zelf ook al dacht aan van alles liggen. Een goede gezonde levenstijl (iets wat ik nu ook met moeite probeer) kan zeker helpen. Denk aan weinig suiker en goede voeding, weinig drugs en een vast ritme.

Anne M Dexter

Bewuste gebruiker
Hmm het blijft natuurlijk een stimulant.. Jammer dat je zo'n last hebt van restless (body?).

Het is een methamphetamine, en deze duren heel lang. Ik neem het zelf nooit na 1 uur smiddags. Net als met koffie.

Ik reageer er net als jij heel heftig op, en ookal is het na zo'n 6 uur wel zo'n beetje uitgewerkt heb ook ik last van na stimulatie. Een relaxter zou kunnen helpen, al besef goed dat deze veel verslavender zijn, in ieder geval lichamelijk, en de problemen tijdelijk verlichten maar dan ook erger kunnen maken (vooral bij teveel en tevaak).

Dit soort kwaaltjes kunnen voorkomen, al ben ik geen medical prof en kan het natuurlijk zoals je zelf ook al dacht aan van alles liggen. Een goede gezonde levenstijl (iets wat ik nu ook met moeite probeer) kan zeker helpen. Denk aan weinig suiker en goede voeding, weinig drugs en een vast ritme.

Anne M Dexter

Bewuste gebruiker
Je zegt wat ik dondersgoed al weet ,( en toch dan weer nog 5 mg bij pak rond 17.00) . En toen voelde ik het effect ( toch nog na uren )
Van: Shit 🥺Nu voel je niet die peper in je reet van vanmorgen maar oké, wakker gevoel, energiek maar al voelbaar die rillingen
en begon ik Koud te worden , en later dus huppelende benen in bed ,, sliep laat, tot net.

Dus oké, kop white Borneo thee gehad, kop er nu bij. Rust nemen , fibromyalgie is erger door de spieren van gisteren
Voel nu ook al een milde rust en heldere brein . Bedankt voor t bevestigen . Zal er over denken , sterk zijn met 1 dosis ( morgen )
En later bij onrust Red Dae Mang thee maken . Of Green Malay . #kartom

Anne M Dexter

Bewuste gebruiker
Werkt wiet daar niet tegen? Daar word ik altijd extreem rustig van.
Ik rook en drink niet , heb wel een jaar goede CBD Olie gehad, telt dat ook.
Kan me voorstellen dat het de onrustige zenuwbanen kalmeert.
Bij mij is het nu een trigger punt, denk door de fibromyalgie.
mijn hersenprikkels zijn verstoord,
Ik zit in een fibro groep , zal ik er eens wiet ingooien als topic. 🙀😹

Martinus

Wijs gebruiker
Ik rook en drink niet , heb wel een jaar goede CBD Olie gehad, telt dat ook.
Kan me voorstellen dat het de onrustige zenuwbanen kalmeert.
Bij mij is het nu een trigger punt, denk door de fibromyalgie.
mijn hersenprikkels zijn verstoord,
Ik zit in een fibro groep , zal ik er eens wiet ingooien als topic. 🙀😹

Je kan wiet ook eten. Ik rook zelf ook geen tabak, maar ik rook of vaporise wel soms wiet.

Naast dat je er zeer rustig van word zorgt het er ook voor dat ongemak prikkels niet zo opdringerig meer zijn.

Ik vind het soms wel even heerlijk. Maar je heb wel risico dat je hooked raak als het werkt.

Das natuurlijk ook zo met andere vormen van zelfmedicatie, maar ja.

Anne M Dexter

Bewuste gebruiker
Je kan wiet ook eten. Ik rook zelf ook geen tabak, maar ik rook of vaporise wel soms wiet.

Naast dat je er zeer rustig van word zorgt het er ook voor dat ongemak prikkels niet zo opdringerig meer zijn.

Ik vind het soms wel even heerlijk. Maar je heb wel risico dat je hooked raak als het werkt.

Das natuurlijk ook zo met andere vormen van zelfmedicatie, maar ja.
Toevallig 6 pennen liggen met smaakjes haha....
Als ik innerlijk vast zit, gevoel van gierende zenuwen kijk ik ASMR ( masssert ze iemands hoofd een uur, ik raak in trance nu. Of ze doet de bewegingen naar de camera . Vond t irritant . Nu geef ik me over en doe ademhalingsoefeningen. Heerlijk maar tijdelijk ook.

Martinus

Wijs gebruiker
Mijn onrust is nooit zo erg. Beetje ijsberen, aan dingen vriemelen, soms een onrustig been als ik lang moet stilzitten ofzo. Maar ik heb er eigenlijk geen last van.

Het valt me niet eens op dat ik onrustig ben tot ik wiet rook en dan denk. Jemig wat ben ik nuchter toch onrustig 😂

Anne M Dexter

Bewuste gebruiker
Wiet kalmeert hoor ik net , bij rusteloze benen dus ook misschien ? @Martinus gaf deze tip.
heeft me wel op t idee gebracht een Alprazolam te nemen , werkt ook licht ontspannend .
Maar werkt een lijntje ( coke of speed ) niet juist in de “ strak “.
kou er kort op. En bewegen . Uit bed, omlopen. Wat een raar iets eigenlijk. Zo zinloos ook.

De eerste paar x bij Shiatsu en ook massage vroegen beide Dames me steevast

je mag je wel even helemaal ontspannen, laat maar los.

man, ik viel zowat uit elkaar van ontspanningspogingen . Kan me neer geven maar alles staat op licht verstijfde stand, vandaar eeuwig spierpijn 24/7. En stijf .
Doe alles in etappes en luister wel naar mijn lijf . Voorjaar start ik weer met wandelen .
Nu doet t me te veel pijn.

Kwatzakottel

Belezen gebruiker
Ik ken mensen met fibromyalgie die baat hebben bij microdoseren van vliegenzwam.
Benzo's veroorzaken juist zenuwschade, als je al langer benzo's gebruikt zou het
kunnen dat het hele syndroom daar origineert (zie bijv ook Jordan Peterson)

Salvia

Bewuste gebruiker
Werkt wiet daar niet tegen? Daar word ik altijd extreem rustig van.
Wiet ga ik juist nog meer van trillen. Ik heb tot nu toe niets gevonden dat werkt. ZIt jaren al meerdere uren per dag te trillen, word er echt helemaal leip van.

Anne M Dexter

Bewuste gebruiker
Probeer eens gram gedroogde vliegenzwam in kopje kokend water, paar druppels citroen erbij, uur af laten koelen, opdrinken.

Is dat puur zenuw baan rustgevend
Of ook een plezier drug ...Google morgen zelf ook al,,'
lls
Ik heb ook rusteloze benen.Paarde kastanje van vogel helpt iets.Alprazolam en heb er geen last meer van
alprazolam heb ik wel liggen, zal t meteen nemen volgende keer,

Kwatzakottel

Belezen gebruiker
Is dat puur zenuw baan rustgevend
Of ook een plezier drug ...Google morgen zelf ook al,,'
lls

alprazolam heb ik wel liggen, zal t meteen nemen volgende keer,
Maar met benzo's combineren raad ik dan weer erg af.
Wat betreft je vraag: geen van beide.
De zwam werkt op verschillende netwerken, vooral
op de muscarine receptoren en op Gaba.
Het zou kunnen dat dat 'het duwtje' is voor
je zenuwstelsel om het weer in oude vorm te krijgen,
maar dan zeker niet nog verder verneuken met benzo's.

Anne M Dexter

Bewuste gebruiker
Maar met benzo's combineren raad ik dan weer erg af.
Wat betreft je vraag: geen van beide.
De zwam werkt op verschillende netwerken, vooral
op de muscarine receptoren en op Gaba.
Het zou kunnen dat dat 'het duwtje' is voor
je zenuwstelsel om het weer in oude vorm te krijgen,
maar dan zeker niet nog verder verneuken met benzo's.
Nee sowieso niet alles door elkaar , pas 1 middel dan paar keer toe, anders weet je ook niet wat het beste helpt.
Maar zwam, waar jij t over hebt, dat duwtje klinkt wel goed, geen idee 🤷🏻‍♀️ waar je dat halen kan, en dat mag je hier ook niet vragen,
Dus ik zal eens online kijken,
Gaat nu weer goed sinds eergisteren, en alprazolam heb ik via de huisarts, dus dat probeer ik eerst dan .
Mocht je meer info , of link hebben naar uitleg zwam graag.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan