1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ritalin met paracetamol

Discussie in 'Farmaceutische drugs' gestart door eeeminekayaaa, 2 jul 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. eeeminekayaaa

eeeminekayaaa Newbie

Kan het kwaad om methylfeniaat te nemen (10mg) en Concerta (77mg) en daarbij 1 paracetamol met coffeine voor hoofdpijn? Of is deze combi niet zo goed?

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

3. ketakoekjes

ketakoekjes Bewuste gebruiker

als je Ritalin op voorschrift krijgt moet je inderdaad de bijsluiter lezen, maar als je het zelf niet nodig hebt stop je maar met gebruik.

acht.zes vindt dit leuk.
  4. ketakoekjes

Klopt, maar ik wijs er gewoon eventjes op dat hoofdpijn misschien een bijwerking is van Ritalin bij hem. Bij mij is dat in ieder geval wel en dat moet je niet gaan bestrijden met nog andere middelen.

Toxixx en acht.zes vinden dit leuk.
  5. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

@ketakoekjes
    Excuus, in verkeerd topic gepost. Was een reactie op iemand die dat spul kreeg voorgeschreven puur om beter te presteren op het werk.

6. ketakoekjes

Oh, maakt niet uit hoor, jij zou een kilo coke moeten krijgen voor jouw werk op Drugsforum lol

acht.zes vindt dit leuk.
  7. eeeminekayaaa

eeeminekayaaa Newbie

Ik krijg het voorgeschreven :wink:
    Maar heb de bijsluiter niet bij me. Kon het verder op internet niet vinden. Bedankt voor jullie vriendelijke reacties! Damn

ketakoekjes vindt dit leuk.
  8. Toxixx

Toxixx Newbie

Klopt ik kreeg er ook hoofdpijn van, en nog wel wat meer bijwerkingen. Ik krijg gelukkig nu dexamfetamine en dat werkt wel voor mij. Maar ik hoor trouwens veel mensen die ik ken dat ze hoofdpijn krijgen van ritalin. T is denk ik wel 1 van de meest voorkomende bijwerkingen.

9. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

De combinatie paracetamol en methylfenidaat kan in ieder geval geen kwaad; deze medicijnen hebben geen interactie met elkaar. :) Aan paracetamol/coffeïne zal je ook niet direct iets overhouden in combinatie met methylfenidaat, maar ik zou het wel laten liggen als je ook gewone paracetamol hebt liggen. Dan neem je beter de normale variant. Methylfenidaat kan een gejaagd effect geven wat door de coffeïne versterkt kan worden, zeker als je daar gevoelig voor bent.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...