Rnige tips voor euforische trip?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

MindSplosion

Experimenterende gebruiker
Ik had eens een vraagje,
Wel. Ik wil jullie mening

Ik heb over een paar dagen een trip gepland met een vriend van me. We gaan dus om +/- 18 uur eten (pizza xp), daarna toch zeker 3 uur wachten en beide een zegeltje nemen. Hebben jullie enige tips om wat te doen of om het gewoon euforisch te maken? We zijn allebij in topvorm!

Alvast bedankt!!

Pace Ley

Ik vind vooraf plannen wat er moet gaan gebeuren echt geen doen. Mijn trips zijn het mooist als ik mijn aandacht laat afleiden en me ga bezighouden met waar ik zin in heb. Ik heb een aantal keer een verpletterend gevoel van euforie ervaren maar dat kwam ook door de samenloop van de omstandigheden en sommige trips hebben dat niet.

MindSplosion

Ik vind vooraf plannen wat er moet gaan gebeuren echt geen doen. Mijn trips zijn het mooist als ik mijn aandacht laat afleiden en me ga bezighouden met waar ik zin in heb. Ik heb een aantal keer een verpletterend gevoel van euforie ervaren maar dat kwam ook door de samenloop van de omstandigheden en sommige trips hebben dat niet.
Oke, gewoon nemen en afwachten dus! Thx

Neo-Shulginist

Badass junkie
Een fijne omgeving verzorgen met ook genoeg afwisseling; dus dat je even naar buiten kan en dat je binnen een mooi en knus zithoekje hebt. Verandering van de setting doet heel de trip kantelen dus dat is handig om van te voren in te plannen. Dan kan jenop het moment zelf kijken waar je wil zitten/lopen. Wel dus ook even letten op de avondklok; dat is een bedreiging voor je wisseling van setting. Dus begin op tijd met trippen zou ik zeggen, voordat je een paniekaanval krijgt omdat je niet meer naar buiten mag.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan