Road trip... Fear and Loating ?

Stimorol

Newbie
Hoi,

Ik en een goeie vriend gaan deze zomer een road trip maken door tjechie.
Maar wij willen wel wat bij ons hebben zoals een beetje gras en misschien een paar snoepjes.
Mijn vraag is dus, 15g gras is legaal in tjechie maar als wij aangehouden worden en ze het vinden doormiddel van het doorzoeken van de auto. Worden wij dan opgepakt of mag je het de grens mee over nemen (van duitsland naar tjechie)? Zal wel een stomme vraag zijn want eigenlijks weet ik het antwoord denk ik wel al, mjah kan er weinig over vinden en wou het nogal zeker weten.
En als het niet kan is er een manier om het toch wel mee te krijgen ?
Heb geen idee of ik dit wel mag vragen in de forum, mjah staat niks over in de forumregels dat het niet mag.

Thnx.

Stimorol

Newbie
Hoi,

Ik en een goeie vriend gaan deze zomer een road trip maken door tjechie.
Maar wij willen wel wat bij ons hebben zoals een beetje WIET en misschien een paar PILLEN.
Mijn vraag is dus, 15g WIET is legaal in tjechie maar als wij aangehouden worden en ze het vinden doormiddel van het doorzoeken van de auto. Worden wij dan opgepakt of mag je het de grens mee over nemen (van duitsland naar tjechie)? Zal wel een stomme vraag zijn want eigenlijks weet ik het antwoord denk ik wel al, mjah kan er weinig over vinden en wou het nogal zeker weten.
En als het niet kan is er een manier om het toch wel mee te krijgen ?
Heb geen idee of ik dit wel mag vragen in de forum, mjah staat niks over in de forumregels dat het niet mag.

Thnx.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Gebruik de normale verwoordingen en dan krijg je normale antwoorden. Niet dat we je niet snappen, maar je werkt antwoorden als dit hier wel mee in de hand.

De vraag mag inderdaad gesteld worden. Het is helaas wel zo dat in dit soort landen corruptie erg veel voorkomt en de kans dus bestaat dat je er niet mee weg komt. Mijn advies is dus gewoon niet doen, omdat als het mis gaat de consequenties altijd erger zijn dan het plezier waarvoor je dit risico neemt.

Stimorol

Newbie
En is het misschien ook mogelijk om het via de post naar laten we zeggen praag te sturen ? en ik het daar dan uiteindelijk ophaal bij een postkantoor

mvg Stimorol.

Paperplane.

Wijs gebruiker
Je denkt je kan het naar een postkantoor sturen en daar ophalen? Dan zou alle drugs wel zo verhandelt worden toch?

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Nou succes dan. Maar als je gewoon drugs wil gebruiken blijf dan lekker in Nederland. Genoeg mensen die weg komen met wat jij wil, maar je zal er maar net mee gepakt worden. Het is het niet waard.

Stimorol

Newbie
Svali zei:
Nou succes dan. Maar als je gewoon drugs wil gebruiken blijf dan lekker in Nederland. Genoeg mensen die weg komen met wat jij wil, maar je zal er maar net mee gepakt worden. Het is het niet waard.

Oke njah.
Dan ga ik dat ook maar niet doen.
Bedankt voor de hulp en wij gaan wel in praag kijken voor wat gras, oh uhh wiet is ook zo.

Thnx, Stimorol

Bovenaan