Rockbottem.

Baasje B

Newbie
hallo allemaal,

Dit is mijn eerste en waarschijnlijk mijn enige bericht dat ooit zal voorkomen op dit forum. Ik heb wel vaker op deze forum gekeken naar de in and outs maar zelf nooit de neiging gehad om iets te schrijven tot nu..

Ik ga de laatste weken erg slecht op het gebruik van drank & coke, zorgwekkend. Ik keek de afgelopen dagen op de topic verslaving en zag de term Rockbottem. Ik vind het een mooie term voor totaal naar de knoppen gaan.. paar dagen later kom ik zelf op het moment dat ik besef dat ik totaal rockbottem ben gegaan.

Hier mijn verhaal.

Vanaf mijn 14e ben ik altijd in contact met drugs geweest, blowen pillen et .. up and down.
De afgelopen 3 jaar ben ik heel erg mt drank en coke in contact gekomen, zeker door de wereld waar ik in zit. Ik kreeg een kleine twee jaar geleden een vrienden, een prachtig, lief en totaal onschuldig meisje tegenover mijn wereld. Ik werd met warme open armen ontvangen door haar familie. Het was altijd goed. Stiekem gebruikte ik als we uit gingen etc coke. Ik heb dat heel lang lunnen volhouden tot ik haar er een keer kee confronteerde. Langzaam kwamen de scheurtjes in de relatie. Het ging uiteindelijk uit. Alsnog bleven wij elkaar stiekem zien.

Nu het rockbottem moment,

Het ging weer best prima tussen ons, ik heb hulp gezocht bij psyq om te raten met een psycholoog. Dat is een week geleden. Heb ze net gebeld en wordt als het goed is morgen teruggebeld. Ondertussen ging met mega slecht met mij ouwe, ik zit echt zwaar aam de shit. Nachten doorhalen, mega veel snuiven en ook hele heftig shit snuiven. Keiharde pure coke, ik ken mn mensen.

Nu had ik zaterdagavond een feestje, zij was daar ook. Het was super gezellig. Ze vroeg aan me of ik wat had stiekem en ik zei ja. Ze wilde eem beetje, ik vroeg weet ke het zeker en ze zei toch ja. Top avond gehad verder en heb haar toen naar huis gebracht. We hebben nog twee uur staan vozen in haar schuur, ondertussen meer nemen. Het was acht uur toen we besloten maar om uit elkaar te gaan. Ik naar huis xij naar bed. Ze was bang om thuis te komen. Toen ik thuis was miste ze me heel erg, appen appen appen. We gingen slapen, twintig minuten later kreeg ik een berichtje vam een meisje dat hee, bamg was. Ze kon niet slapen, was bang en zag er slecht uit.
Toen kwamen de woorden die er voor zorgde dat ik wist dat ik rockbottem ben gegaan.. ze zei dat dit de eerste keer dat ze ich niet veilig bij mij voelde.. ik ging op dat moment door de grond heen, total rockbottem.

Vandaag kreeg ik het bericht dat ze niet meer verder wilde, het niet meer kan. Dat ik aan mijzelf moet werken en wellicht dan misschien ooit nog is kunnen afspreken.

Dit heeft wel wat bij mij losgemaakt en heb direct alles waarmee ik coke zou kunnen regelen of iets dergelijks verwijderd uit mijn telefoon. Maar ook echt alles.

Ik ga pratne met een psycholoog om mij te helpen.

Bedankt dat jullie even wilde luisteren, lezen wat ik te schrijven heb. Het is niet alles maar het is wel wat.

De groeten, baasje b

Laatst bewerkt:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
En voor de mensen die een mening hebben van je zit toch bij de elite van de samenleving dus jij hebt het sowieso makkelijker. Fack jou gast er zijn meer problemen hier boven in deze sector dan jij denkt.

eh....

Mag ik je er even aan herinneren dat we allemaal gelijk zijn? Het maakt me geen ruk uit of je zogenaamde elite (wat een verschrikkelijk woord is me dat zeg) of tokkie bent of ergens daar tussen in. Drugsgebruik en misbruik komen voor in alle mogelijke lagen van de bevolking voor. Je positie in de maatschappij heeft precies NUL te maken met je probleem. Verslaafden weten ALTIJD aan geld te komen voor hun dope, zelfs als ze geen inkomen hebben. (kijk maar eens naar verslaafde zwervers)

Voor de rest veel succes gewenst, hopelijk lukt het je om af te kicken en wie weet krijg je je meisje er ook nog mee terug.

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
@Baasje B Goed dat je probeert te beteren en dat je hulp hebt gezocht bij een psycholoog. Daarvoor is best wat moed nodig. Het is verder niet leuk om te horen, maar je vriendin heeft de juiste keuze gemaakt om de stekker eruit te trekken. Je bent verslaafd en dat is een onwerkbare situatie. Ze heeft gelijk dat je eerst een aantal dingen straight moet krijgen voordat jullie weer zoiets proberen. Dat ze zegt zich onveilig te voelen bij je is ook logisch, want wat jullie die avond hebben gedaan is ook niet veilig. Een meisje zonder ervaring met coke alsmaar door laten snuiven in het schuurtje bij haar (ouderlijk?) huis kan natuurlijk vervelend aflopen. Ze heeft toen ook ervaren dat jij geen maat kan houden en dat je geen drugs gebruikt, maar dat de drugs jou gebruikt.

Hopelijk kom je er bovenop. Je hebt de juiste stappen in ieder geval gezet. Veel succes!

Bovenaan