Roken zou illegaal moeten zijn, xtc niet

Discussie in 'Nieuws en actualiteiten!' gestart door MusicIsLife, 19 jan 2015.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. MusicIsLife

MusicIsLife Wijs gebruiker

http://m.spitsnieuws.nl/binnenland/2015 ... n-xtc-niet

2. MusicIsLife

Vooral de reacties op facebook. Van de ene kant grappig, van de andere kant zielig dat er zó veel mensen zijn die niet verder kijken dan de stempel 'harddrugs'. Maarja, dat wisten we eigenlijk al. Neemt niet weg dat ik het wel leuk vind de discussie aan te gaan met deze mensen :grin:

3. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie

Zit een hoop sneu volk onder die reacties :confused: Sommige mensen beperken zich nog tot het aanhangen van de taboe, maar anderen maken beweringen die nergens op gefundeerd zijn en vaak niet eens kloppen. Jammer hoe mensen zonder verstand van een onderwerp, toch spreken over het onderwerp alsof ze dat wel hebben. Hoe moet dat zijn om te discusseren met zulk volk, als argumenten niet waar hoeven te zijn :wink:

4. Gekookt

Gekookt Newbie

Ik pleit ook voor een gedoogbeleid voor xtc als het volgens deze deskundige toch minder schadelijk is. Dat zou zeker bijdragen aan de kwaliteit van de pilletjes waardoor de buurlanden indirect ook zullen profiteren van het gedoogbeleid.

5. MusicIsLife

Ja het is echt bizar hoe veel sneu volk daartussen zit. Maakt dat mijn indruk van het gemiddelde niveau in Nederland weer een stuk is gedaald.
    Ik vraag me echt af hoe je nou een discussie kan beginnen zonder ook maar enige basiskennis van een bepaald onderwerp te hebben.
    Zoveel mensen die schreeuwen dat deze professor een mongool is omdat dagelijks xtc gebruiken veel slechter is dan dagelijks roken. Alleen snappen ze dan niet dat mensen xtc echt niet dagelijks gaan gebruiken. Op een hele enkele uitzondering na

6. leipebaviaan

leipebaviaan Wijs gebruiker

Maar roken is lekker jongens, dat durven ze toch niet af te schaffen. Anders kom ik persoonlijk verhaal houden.

7. SkittlesAndMe

Roken is niet lekker, nicotine is lekker :smile:

8. leipebaviaan

leipebaviaan Wijs gebruiker

Oh gaan we op die tour? Dus niet: ''xtc is lekker'', maar ''het releasen van serotonine is lekker?''

9. SkittlesAndMe

:grin: sorry ik had ff mijn buitje haha, maar zo is het wel

10. Fool

Fool Badass junkie

Mag ik dan ook mierenneuken? Het releasen van serotonine-alleen is niet noodzakelijk lekker, het gaat om het complete totaalpakket van serotonine, norepinefrine, dopamine, adrenaline en oxytocine. :wink:

11. MusicIsLife

Mag ik dan ook nog als laatste?

Roken, actieve stof: nicotine
    Xtc, actieve stof: mdma

Als we door zouden gaan op de tour van smartie, is het niet dit:
    Maar dit: xtc is niet lekker, mdma is lekker

Oh en als we dan toch bezig zijn, 'het complete totaalpakket' is een beetje dubbelop :tongueout:

12. SkittlesAndMe

:tearsofjoy:

nee want ik heb nog wat toe te voegen :P

Hoe kan iets een beetje dubbelop zijn? Iets is dubbelop of niet, net als dat je ook niet een beetje dood kunt zijn :tearsofjoy: :wave:

13. MusicIsLife

:tearsofjoy: :tearsofjoy:

Fuck you.

14. SkittlesAndMe

15. ryan1970

ryan1970 Newbie

Er zou een gedoog beleid moeten zijn voor goede xtc.
    Zo voorkom je dat er meer rommel op de markt komt.

16. Benzoboss

Benzoboss Bewuste gebruiker

Niet alleen nicotine is lkkr de combinatie van nicotine en mao remmers is pas lkkr.

17. Benzoboss

Hebben jullie wel eens mdma geproefd.
    Moet bijna altijd kotsen als ik het sublinguaal neem.
    Mdma is alles behalven lkkr

18. SkittlesAndMe

Waarom zou je dat ook doen? Het heeft geen voordelen, alleen maar nadelen...

oh en je reageert op een topic van ruim een jaar oud :wave:

19. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Een vriend van mij heeft jaren op zijn pillen gekauwd omdat hij dacht dat dit nodig was :tearsofjoy: . Toen hij een keer tegen mij zei dat hij het zo jammer dat die smaak zo ranzig is als je er kauwt begon ik hard te lachen en heb hem duidelijk gemaakt dat je pillen gewoon direct kunt doorslikken aangezien dat het zo goed werkt.

20. Benzoboss

De BA van mdma is oraal maar 30/40%
    Sublinguaal ong 70%
    Best veel verschil toch.
    Ja pillen zijn goedkoop maar ik haal toch het liefste zoveel mogelijk uit die pil.
    Als ik ze sublinguaal neem heb ik er maar 1-2 nidig op een avond oraal gaat het al snel naar de 4 5.
    (Ja ik weet het is best veel maar ik ben helaas pas tevreden als mijn ogen zo beginnen te trillen dat ik alles in een dike waas zie :rock: )

21. SkittlesAndMe

Als je zo veel pillen neemt dat de biologische beschikbaarheid een rol gaat spelen om een paar euro te besparen vraag ik me af of sublinguaal de oplossing is... volgens mij heb je dan meer aan bijvoorbeeld http://www.unity.nl/drug/xtc/

22. Benzoboss

Bedoel je rectaal?
    Heb ik ook wel is gedaan(ja klink vies maar geloof me je wilt niet meer anders)
    Maar dat is niet echt toepaselijk op een feest.
    Sublinguaal kan je gwn overal doen ff pil kapot knauwen en onder je tong pleuren.

23. ZERO-

ZERO- Badass junkie

Frappant ben jij zeg

24. Benzoboss

Jup :P

25. Benzoboss

Ben jij ook frappant :P

26. SkittlesAndMe

Nee dat bedoelde ik natuurlijk niet

Ik vind het ook niet vies klinken overigens, meer onverantwoord. Stop maar geen drugs meer in je poepertje... Je ontwijkt dan wat beschermsystemen van je lichaam, kan veel meer problemen opleveren als je niet precies weet waar je mee bezig bent.

Ik bedoelde dat als je 4-5 pillen nodig hebt om plezier te hebben, je misschien eens wat meer moet lezen over XTC en de gevolgen van overmatig gebruik.

27. Benzoboss

Die gevolgen boeien me toch niet.
    Ik pak ook echt geen 4-5 pillen in een keer.
    Meestal 250-350mg per keer(ja getest).
    Ik pak er 4-5 op een xtc dagje.
    En die gevolgen boeien me toch niet
    Ik ben al levensmoe dus fuck die gevolgen
    En wat er mis met rectaal gebruik.
    Het is na spuiten de meest effectieve manier
    Ja het klinkt fucking gay maar fuck dat het werkt 10× better dat is het enige wat mij boeid

Deel Deze Pagina