Romantisch avondje, ideeen?

AnnieD

Newbie
Dag luitjes!

Mijn man en ik gebruiken regelmatig samen mdma of 3mmc. Een leuk en lekker avondje samen, je weet wel hoe het gaat.

helaas hebben wij een weinig inspiratievol huis. Klein, vol, noem het maar op.
Wie heeft er nog leuke tips om samen te doen op zo’n avond?

we spelen vaak erotische bordspellen (of kaartspellen) maar ik ben nu op zoek naar iets nieuws.
Wie houdt er wel eens een leuk avondje met zijn tweeen en wat doen jullie dan? (Los van the obvious)

AnnieD

Newbie
Ik ben vrij nieuw into dat soort dingen, maar heb een luxe hotelkamer geboekt via vakantieveilingen voor de vriendin en ik.
Met een bubbelbad. In de kamer.
Zeker een aanrader! Hebben wij ook al eens gedaan. Helaas hebben we dit keer een huisje zonder bad. Maar dat mag de pret niet drukken!

Gambolitasjuh

Bewuste gebruiker
Wij vinden shibari echt leuk om te doen. Je kunt allerlei tutorials vinden op google of youtube. Wij hebben echt al zulke gave creaties gemaakt.

Verder, ik weet niet wat jullie into zijn, maar voor ons power play (D/s) temperature play, roleplay, striptease geven, video/photo shoots, praten over je fantasieën en ze evt uitvoeren, sensory deprevation: ik vind het echt fijn met 3m of xtc om een blinddoek op te hebben, met koptelefoon/muziek en dan fijne dingen bij elkaar te doen. Je beleeft alles veel intenser.
Hopelijk heb je wat aan deze voorbeelden. :grin:
Zorg wel dat je een safeword hebt voor sommige van dit soort dingen

Laatst bewerkt:

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Dag luitjes!

Mijn man en ik gebruiken regelmatig samen mdma of 3mmc. Een leuk en lekker avondje samen, je weet wel hoe het gaat.

we spelen vaak erotische bordspellen (of kaartspellen) maar ik ben nu op zoek naar iets nieuws.
Wie houdt er wel eens een leuk avondje met zijn tweeen en wat doen jullie dan? (Los van the obvious)
Samen in gesprek gaan, terwijl je oogcontact hebt.
Alle onderwerpen zijn mogelijk

Onderwerpen waarbij oogcontact breekt kom je later op terug (samen noteren).

Ik roep iets uit de losse pols, varieer zelf zodat het bij jullie past.
Oogcontact is moeielijk en intens.
Oogcontact verbind mensen.

AlwaysTrying

Bewuste gebruiker
Dag luitjes!

Hay! Ook hier wel zulke fijne avondjes😊 Maar hier nog geen erotisch bord of kaartspel in huis. Ik ben zojuist even gaan googlen, maar zie door de bordspellen de fantasieën al niet meer, of andersom. 😅 Kun je mij/ons een bord of kaartspel aanraden? 🙂

Zeehond

Badass junkie
Dag luitjes!

Ik vind sowieso een party ledlamp en een sterrenhemel ledlamp een absolute eis om een hotelkamer om te toveren in een party room. Voor ons zijn een dikke boombox en een paar techno sets (allemaal voorbereid) genoeg voor een onvergetelijke avond.
Maar heel eerlijk, ik ben geen spelletjes mens zeg maar 🤣🤣0A30D8C7-78B0-419D-BF64-9699F5F920E4.jpeg

AlwaysTrying

Bewuste gebruiker
Wij vinden shibari echt leuk om te doen. Je kunt allerlei tutorials vinden op google of youtube. Wij hebben echt al zulke gave creaties gemaakt.

Verder, ik weet niet wat jullie into zijn, maar voor ons power play (D/s) temperature play, roleplay, striptease geven, video/photo shoots, praten over je fantasieën en ze evt uitvoeren, sensory deprevation: ik vind het echt fijn met 3m of xtc om een blinddoek op te hebben, met koptelefoon/muziek en dan fijne dingen bij elkaar te doen. Je beleeft alles veel intenser.
Hopelijk heb je wat aan deze voorbeelden. :grin:
Zorg wel dat je een safeword hebt voor sommige van dit soort dingen
Ik heb dat Shibari even opgezocht. Maar ik zie al dat we meer touw moeten gaan aanschaffen. Wat mooi, fijn en van alles en nog wat lijkt me dat. 😊
Dank je voor de tip!

jeroen79

Bewuste gebruiker
Ik vind sowieso een party ledlamp en een sterrenhemel ledlamp een absolute eis om een hotelkamer om te toveren in een party room. Voor ons zijn een dikke boombox en een paar techno sets (allemaal voorbereid) genoeg voor een onvergetelijke avond.
Maar heel eerlijk, ik ben geen spelletjes mens zeg maar 🤣🤣
helemaal mee eens en bij ons hetzelfde. We hebben in de kamer een aantal hue lampen en die zetten we dan op disco stand. Samen met een sterrenhemel ledlamp en een goed en stevig deuntje komt het altijd wel goed. Verder is de vrouw hier onder invloed van m nogal een stripper, dus dat is dan ook wel mooi meegenomen

AnnieD

Newbie
Hay! Ook hier wel zulke fijne avondjes😊 Maar hier nog geen erotisch bord of kaartspel in huis. Ik ben zojuist even gaan googlen, maar zie door de bordspellen de fantasieën al niet meer, of andersom. 😅 Kun je mij/ons een bord of kaartspel aanraden? 🙂
Er is er maar 1 die ik absoluut aanraad: ultiem verlangen.
Een beetje een soort ganzenbord idee waarbij je dobbelt hoeveel plekken je vooruit mag. De plek waar je op beland geeft aan dat je een massage moet geven, een opdracht moet uitvoeren (die steeds erotischer worden) of een vraag moet beantwoorden (intiem, makkelijk of moeilijk)

echt heel erg leuk en er zijn ook uitbreidingen voor als je meer variatie wil (een simpele uitbreiding met meer kaarten of een kinky uitbreiding)

Maar heel eerlijk, ik ben geen spelletjes mens zeg maar 🤣🤣Bekijk bijlage 42987

Ja hier houd ik ook enorm van! Deze ga ik sowieso meenemen! Wel goed dat je het zegt want ik was bijna vergeten dat je die gewoon mee kunt nemen 🤣

Bovenaan