Rookbare/tabaksvervanger kratom

PatatKruidje94

Experimenterende gebruiker
Hoihoi, ik stond laatst in de smartshop naar tabaksvervangers te kijken en toen zag ik ineens tussen de smaken en varianten kratom liggen (eigenlijk Indian Elements - Kratom/Mitragyna speciosa). De verkoper gaf een flyer mee met informatie over de verschillende soorten maar daar staat deze niet in. Moet ik hier nu eigenlijk een joint van draaien en kijken wat er gebeurt? Puur? Moet ik iets wat eigenlijk een tabaksvervanger is versnijden met tabak? Dat doe ik normaal met joints wel namelijk (en ik heb uiteindelijk geen 'gewone' tabaksvervanger gekocht dus wiet rook ik nog met tabak). Ik heb enige tolerantie voor opiaten, van 50mg tramadol voel ik heel weinig. Ik ben overigens een vrouw van 55kg. Hopelijk kunnen jullie me helpen :)

PatatKruidje94

Experimenterende gebruiker
Ik wil dat het vooral pijn bestrijdt (ik heb een niet lichte gewrichtsklacht, vandaar ook tramadol op recept) en als ik er van in slaap val ben ik er ook blij mee

Paranoize.

Badass junkie
Ik zou absoluut geen kratom gaan roken dat is namelijk echt een heel erg dom idee, ze beweren op internet dat het dus wel kan maar ik geloof er dus niks van. Ook zal je daar echt nooit een roes uit gaan halen en zeker geen pijnstilling trust me

Ook is kratom misschien wel de meest gore plant die er bestaat die Bladeren wil je echt niet over je longen gaan halen!

Het beste is eigenlijk om je kratom in een glas te doen en hier een heel klein laagje drinken bij schenken naar keuze en dit vervolgens dan heeeel goed roeren en wegtikken alsof het een shotje is, stuk minder ranzig dan er thee van te zetten en een heel thee glas op te moeten drinken!!!!!

Je kan het uitproberen en kijken of je er iets aan hebt kwa pijnstilling maar ik denk persoonlijk dat je meer aan de tramadol hebt, dit is namelijk iets sterker maargoed als je het niet probeert weet je het niet!

Ik hoop je wat geholpen te hebben met deze informatie

Bovenaan