Rookvrij bazentopic!!!

Dreuge

Badass junkie
We weten natuurlijk allemaal dat roken GAY en kansloos is, daarom ben ik sinds 3 dagen gestopt :rock: Meld je hier aan voor de wedstrijd en bewijs dat je geen loser bent!

Deelnemers:
-Dione (gestopt op 27-08-2010)
-Dreuge (gestopt op 9-09-2010)
-Exceptional Insight (gestopt op 08-04-200:sunglasses:
-T-Men (gestopt op 24-9-2010)
-TRAVOLTA (gestopt op 22-08-2010)

Losers:
-Fidge (hield het minder dan 1 dag vol)

Wat er valt te winnen:
-Verlaagde kans op KeNzEr
-Verlaagd stank gehalte
-Bazen status

Regels:
-Niet roken
-Niet liegen als je toch gerookt heb
-Blowen mag nog wel met tabak, maar als je na het stoppen met roken extra veel gaat blowen ben je een fag
-Minstens 1x per maand een update geven of je nog bent gestopt
-Er is geen begin of einddatum van deze wedstrijd, aanmelden kan altijd

:rock: :rock: Roken is kut en zielig :rock: :rock:

MOTIVEERD ELKANDER
:rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:

cropp

Badass junkie
Dreuge zei:
Edit: voor de welbekende forum gebruikster "bier" is een speciale prijs te winnen. Als zij mee doet aan deze wedstrijd en mij verslaat zal ik haar een maand lang voorzien van PeP!! :rock:
Ze is 16 he...

Dreuge

Badass junkie
Ik bewijs haar een diesnt. Ze zal toch nooit van me winnen, maar ze stopt dan wel een tijdje (2 dagen ofzo) :)

Dreuge

Badass junkie
weyoun22 zei:
We weten natuurlijk allemaal dat roken GAY en kansloos is, omdat ik sinds 3 dagen gestopt ben

beetje jammer.

hahah nee das niet helemaal waar want hier voor vond ik t ook al kansloos, heb ik ook meerdere malen tegen anderen gezegd. en bovendien moet ik mezelf toch motiveren :rock: maar ff eerlijk, je kan toch niet ontkennen dat het kansloos is??

weyoun22

Bewuste gebruiker
Nee dat kan ik niet ontkennen inderdaad.
Ik vind het altijd jammer als mensen die stoppen met roken ook actieve anti-rokers worden, that's all. :stoned:

Dreuge

Badass junkie
Dat vind ik niet meer dan logisch... Als je eenmaal stopt kom je er toch pas achter hoe achterlijk je bezig bent geweest? En daar wil je anderen dan als het goed is voor behoeden.

bier

Badass junkie
Dreuge zei:
Edit: voor de welbekende forum gebruikster "bier" is een speciale prijs te winnen. Als zij mee doet aan deze wedstrijd en mij verslaat zal ik haar een maand lang voorzien van PeP!! :rock:

Wat heeft je hier tot aangezet?

Dreuge

Badass junkie
WTF IS DIT SERIEUS???? JE STELT NOG EEN VRAAG?????
ik heb het gevoel dat ik kk hard getrolld word

Dreuge

Badass junkie
hier word ik verdrietig van :cry: :cry:
maar ok het is weg, waag het alleen niet om nog een keer te zeuren dat je pep wil!

Dreuge

Badass junkie
donder op uit dit topic met je spam alsjeblieft. alleen reageren als je je wilt aanmelden voor de wedstrijd, tips hebt, of deelnemers wilt aanmoedigen :wave:

Dreuge

Badass junkie
tot nu toe wil niemand mij vergezellen op de zoektocht naar baasheid :(
edit: ik wacht trouwens wel tot vrijdag met blowen, wil toch minstens 1 weekie niks roken voor ik een joint, dus ook tabak, rook.. anders is het wel erg easy

Fidge

Bewuste gebruiker
Hmmm, alweer begonnen......
The mind is willing but the lungs are weak, hang die maar op een tegeltje aan de muur

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik ben 27 augustus gestopt met roken! :sunglasses: Ik rookte minstens 25 sigaretten per dag en nu dus al ruim 2 weken niets. Af en toe heb ik wel zin in een sigaret, maar die momenten duren maar kort en zijn er telkens minder ook.

Edit: oh en ik blow trouwens ook niet.

Dreuge

Badass junkie
tot nu toe is het heel makkelijk maar dat komt omdat ik de vorige 3 dagen ziek ben geweest en de hele tijd binnen ben gebleven :P morgen begint het pas echt als ik elke keer op het ov moet wachten dus ik ga eerst maar ff pepermunt halen om te eten ofzo.. en voorlopig ook maar een paar weekenden niet dronken worden.

knolselderij

Wijs gebruiker
mag ik me ook over n half jaar inschrijven... en stoppen om het roken te haten want ik ben ook drie kwart jaar gestopt geweest en ik vond t nog altijd niet achterlijk

Dreuge

Badass junkie
bier zei:
En Dreuge, ben je alweer begonnen met roken? :wink:

wat denk je zelf, natuurlijk niet
kwam wel ff in de verleiding om alvast een joint te roken maar ik wacht tot vrijdag

:rock:

en jullie 2 hier boven, goedzo!! :rock:

Bovenaan