Rosacea door 3mmc?

User7374692

Experimenterende gebruiker
Hoi allemaal, ik zit al een tijdje in een 3mmc binge en heb last van pijnlijke, brandende huid, heel erg rood, pukkels, bultjes en opgezwollen gezicht. Dit komt overeen met rosacea maar weet iemand of je dat hiervan kan krijgen of iemand hier ervaring mee?

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik kreeg wel eens tijdelijk rode vlekken op m’n gezicht na speedgebruik vroeger, maar zeker niet zo extreem. Stop met die binge, zou ik aanraden. Wil je waarschijnlijk niet horen, maar ja.

PsyTekz

DF-koning
Tripreporter
Stoppen met gebruiken. De symptomen lijken misschien op wat jij denkt maar ze hebben vooral te maken met binge gebruik. Als je stopt en hebt nog steeds last van deze symptomen arts raadplegen.

Kellebel

Newbie
Hoi allemaal, ik zit al een tijdje in een 3mmc binge en heb last van pijnlijke, brandende huid, heel erg rood, pukkels, bultjes en opgezwollen gezicht. Dit komt overeen met rosacea maar weet iemand of je dat hiervan kan krijgen of iemand hier ervaring mee?

hey, idd zoals andere mensen zeggen is het wss tijd om te stoppen en even langs de dokter te gaan maar ik heb ook zo iets zoals jou gehad. De huid tussen mn neus en bovenlip en daar omheen werd rood, droog en ik kreeg bultjes. En dat stopte pas met terug komen nadat ik een flinke tijd was gestopt.

Bovenaan