Roze "speed" met afwijkende geur?

Goedemorgen allen,

Eens in de zoveel tijd haal ik een x hoeveel "speed" op, ik hou op zijn tijd van een lekker lijntje, maar kan gerust ook maanden zonden.

Het was nu alweer aan aantal maanden geleden dat ik mijn potje gevuld had, dus daar ging ik voor.

Wat ik heb gekregen weet ik (nog) niet. Dat het roze kan zijn wist ik, maar de geur die er van af komt is heftig. Het ruikt naar amandelspijs en bitterkoekjes x 10.

De massa is ook zeiknat en dat vocht is mijn inziens ook de geur. En het roze rozer dan ik eerder gezien heb.

Ik heb een kleine hoeveelheid zoals normaal van doen uitgesmeerd en het laten drogen, dat is redelijk gegaan na een uur kon ik er een redelijk lijntje van nemen. Het brand licht in de neus, niet verontrusten. Maar die geur (hoe lekker bitterkoekjes en amandelspijs ook is normaliter) is niet te doen. Tevens krijg je na verloop van tijd dikke snotklonters in je neus.🤢

Woensdag heb ik een afspraak staan om het te laten testen, want meten is weten.

Mijn vraag is of iemand dit herkent wat ik omschrijf en wat ik zelf thuis kan doen om deze geur te maskeren?

Groetjes de plaatselijke amandelspijs bitterkoekjesbakker.

Bijlagen

• 20241019_073800.jpg
    20241019_073800.jpg
    122,9 KB · Weergaven: 22
  • 20241019_074437.jpg
    20241019_074437.jpg
    153,1 KB · Weergaven: 22

Delgado

Bewuste gebruiker
Goedemorgen allen,

Eens in de zoveel tijd haal ik een x hoeveel "speed" op, ik hou op zijn tijd van een lekker lijntje, maar kan gerust ook maanden zonden.

Het was nu alweer aan aantal maanden geleden dat ik mijn potje gevuld had, dus daar ging ik voor.

Wat ik heb gekregen weet ik (nog) niet. Dat het roze kan zijn wist ik, maar de geur die er van af komt is heftig. Het ruikt naar amandelspijs en bitterkoekjes x 10.

De massa is ook zeiknat en dat vocht is mijn inziens ook de geur. En het roze rozer dan ik eerder gezien heb.

Ik heb een kleine hoeveelheid zoals normaal van doen uitgesmeerd en het laten drogen, dat is redelijk gegaan na een uur kon ik er een redelijk lijntje van nemen. Het brand licht in de neus, niet verontrusten. Maar die geur (hoe lekker bitterkoekjes en amandelspijs ook is normaliter) is niet te doen. Tevens krijg je na verloop van tijd dikke snotklonters in je neus.🤢

Mijn vraag is of iemand dit herkent wat ik omschrijf en wat ik zelf thuis kan doen om deze geur te maskeren?

Als je me het brengt geef ik je een lift resultaat zie je aan mijn gekke gedoe wel

Neo-Shulginist

Badass junkie
Goedemorgen allen,

Het is in ieder geval geen beste kwaliteit...

Heb je al een aceton wash geprobeerd? Vermoedelijk zit er een versnijdingsmiddel bij. Dat zou wel de klonters in je neus verklaren. En mogelijk ook de kleur.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Nee zal me daar eens in verdiepen
Je hebt dan 'droge' aceton nodig (waar geen water in zit). Je kan gewoon een klein flesje kopen bij de drogisterij.
De speed doe je in een glas met aceton, en even goed roeren. De speed lost niet op in de aceton, maar veel versnijdingsmiddelen wel.
Vervolgens filter je de speed weer uit de vloeistof met een koffiefilter.
Daarna is het een kwestie van de gewassen speed van het filter af schrapen, en even drogen.
Meestal houd je dan een wit en geurloos poeder over.

Bovenaan