S en R-Ketamine

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
leppeh zei:
langeman zei:
R is R en S is gewoon S. Chemisch zit daar geen verschil tussen. Er zijn niet nog meer verschillende soorten, zover ik weet. Andere gebruik(ers) gerelateerde factoren bepalen misschien wel een verschil in effect.
Maar in medische wereld gebruiken ze toch niet voor niets voornamelijk S? Dat doen ze niet omdat ze graag willen dat je gaat trippen...

...?
Tussen R en R. En tussen S en S.
Fishhead0707 zei:
Want de ene R is de andere niet en de ene S is ok de andere niet.
Is dus onzin.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Exceptional Insight zei:
leppeh zei:
langeman zei:
R is R en S is gewoon S. Chemisch zit daar geen verschil tussen. Er zijn niet nog meer verschillende soorten, zover ik weet. Andere gebruik(ers) gerelateerde factoren bepalen misschien wel een verschil in effect.
Maar in medische wereld gebruiken ze toch niet voor niets voornamelijk S? Dat doen ze niet omdat ze graag willen dat je gaat trippen...

...?
Tussen R en R. En tussen S en S.
Fishhead0707 zei:
Want de ene R is de andere niet en de ene S is ok de andere niet.
Is dus onzin.

Voor jou is het misschien onzin maar voor mij niet.. Want de ene ketamine is de andere niet. Maarja een eindeloze discussie die geen zin heeft!

Ketamine blijft voor mij een apart en niet te definiëren goedje!!

:)

leppeh

Bewuste gebruiker
Dat je trip anders is kun je niet aan de ketamine wijten, die blijft altijd hetzelfde. Je kunt de oorzaak van andere ervaringen dan ook beter in jezelf of je omgeving zoeken...

De enige onzekerheid die je waarschijnlijk altijd houdt is of je ook echt inneemt wat je denkt dat je inneemt, want ik neem aan dat je geen apparatuur thuis hebt staan om de percentages isomeren te testen :wink:

2C-Em

Belezen gebruiker
Die zullen weinigen thuis hebben staan idd, ook de laboratoria testen dat niet. Tenzij je zelf ergens in een lab werkt met de mogelijkheden R en S-keta onafhankelijk van elkaar te testen, zul je het in feite nooit zeker weten, tenzij je zelf een ampul Esketamine of Ketalar bijv., droogkookt.. Of heel zeker weet dat je dealer dit heeft gedaan..

Zo niet, ja...dan blijft er in feite enige onzekerheid..hoe klein mss ook.

°Thomas°

Experimenterende gebruiker
na veeeeele ervaring met de S ketamine zonet de R ketamine gaan halen voor vanavond te testen. ben eens benieuwd!

Bovenaan