's nachts bijnemen lichamelijke afhankelijkheid

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Hoi allemaal,

Dit is mijn eerste post maar ik lees al een tijdje mee.

Ik ben Mark uit Amsterdam. Ik ben 25 jaar en gebruik sinds mijn 18e ongeveer (verschillende dingen: XTC, Speed, Keta, GHB. Nu alleen nog maar speed en GHB, niks anders). Dit jaar is mijn GHB gebruik heel veel verergerd. Ik heb er inmiddels al 2 detoxen op zitten en ben sinds een paar weken weer in gebruik en zit nu ongeveer op 5 ml per 1,5 uur, met daarbij speed. 's nachts lukt het me tegenwoordig meestal om een aantal uur slaap te pakken. Ik zet eigenlijk nooit een wekker, ik word meestal na ongeveer 2 uur wakker (soms na 3,5 uur) en dit zonder problemen. Meestal neem ik ook een paar tiendes van een ml minder voor mijn geruststelling omdat ik niet wil outgaan denkende dat het slaap is, ook al besef ik dat het sowieso niet hetzelfde soort slaap is als nuchter slapen.

Nou las ik vanavond dat er iemand was overleden doordat diegene niet wakker was geworden voor hun dosis GHB 's nachts. Ik schrok hier best van aangezien ik dacht dat je vanzelf wel wakker werd, aangezien dat bij mij altijd zo is geweest en ik daarom ook niet mijn wekker zet. Komt dit omdat ik nog geen jaren afhankelijk ben van dit middel? Heeft iemand hier ervaring mee/ bekend met dit? En is het verstandig om mijn wekker te zetten?

Groetjes mark :)

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Hi als iemand niet wakker word dan komt dat omdat diegene nog een downer heeft genomen.
Zoals een Diazepam of alcohol.
De tweede mogelijkheid is als iemand meer dan 15ml heeft genomen.
Dan kan de coma zo diep zijn dat iemand niet meer goed functioneert.

Met 5ml hoef je jezelf echt geen zorgen te maken.
Dan word je zeker wakker.
De dopamine rebound is zo zwaar dat je zeker wakker word.
Daarom tril je ook zo.

Geloof voor de rest niet alles wat je leest.
Mensen hebben de neiging om dingen met GHB extra te overdrijven.
Of ze komen met halve feiten, als zoiets gebeurd dan hebben zulke mensen vaak ernstige verslavings problemen met benzo's en vele andere middelen en dan loopt dat een keer verkeerd af.

Hoe lang ben je al 24/7 bezig?
Er zijn namelijk best wel makkelijke oplossingen om er vanaf te komen.
Het is natuurlijk schikken als je in die rolatie zit van 24/7 en daarbij online de meest schikbarende dingen leest.
Maar meestal is het niet zo dramatisch als het lijkt.

Laat maar weten hoe lang je bezig bent en of je wat advies wilt om snel te stoppen.

Hi als iemand niet wakker word dan komt dat omdat diegene nog een downer heeft genomen.

Daarom tril je ook zo.

Of ze komen met halve feiten, als zoiets gebeurd dan hebben zulke mensen vaak ernstige verslavings problemen met benzo's en vele andere middelen en dan loopt dat een keer verkeerd af.

Het is natuurlijk schikken als je in die rolatie zit van 24/7 en daarbij online de meest schikbarende dingen leest.

Laat maar weten hoe lang je bezig bent en of je wat advies wilt om snel te stoppen.
Dankjewel voor je uitgebreide reactie!

Ik had al zo'n gevoel dat dit niet helemaal klopte, althans niet doordat diegene afkickverschijnselen had. Ik ben nu een week of 3-4 weer 24/7 aan het gebruiken. Ik sliep een paar weken geleden een paar uur per 3-4 dagen waardoor ik ook veel out ging, en dit gebeurde ook een keer waar mijn ouders bij waren.. die hadden gelijk de kliniek gebeld en een psychiater had me baclofen voorgeschreven met als doel dat ik de tijd tussen de dosissen kon verlengen waardoor ik langer zou kunnen slapen.

Dat doe ik niet, maar ik gebruik het wel eens in de paar dagen icm diazepam (van een dealer) om een goede nacht te kunnen slapen zonder onderbrekingen. Ik doe dan bijvoorbeeld dit:

22.00 5,0 ml (normale dosis)
23.00 2,5 ml
23.30 10 mg Baclofen
00.00 10 mg Diazepam
-Meestal slaap ik dan een uur of 2 -3
03.00 10 mg Baclofen
- hierna slaap ik meestal nog een uur of 5-7 en hoef ik daarna pas na een uur of 3-4 weer g te nemen of meer van hetzelfde.

Ik heb over 2 weken weer een detox gepland.. ik heb hier alleen echt geen zin in. Ik zit dus te denken dit weer te doen en dan voor een aantal dagen tot het niet meer nodig is.
Is het ok om het op die manier te doen? Ik heb nergens last van dan en mijn bloeddruk is ook altijd goed als ik het zo doe. Of is er een betere manier? Ik heb nog 17 Baclofen en 11 Diazepam.

Groetjes Mark

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Ja die diazepam die werkt 48 uur lang.
Dus je raakt er nu steeds dieper in door dat in de avond te nemen en dan 6 uur later weer aan de ghb terwijl die Diazepam aan het pieken is.
Doe je dat de volgende dag weer,dan ben je die diazepam aan het stapelen.
Dat noemen ze stapeleffect en dat is echt niet goed als je zwaar aan de G zit.
Zo zak je er steeds dieper in en als je daarna wilt afkicken dan werkt die diazepam niet meer omdat je ze samen hebt lopen mixen.
Ondertussen werkt die ghb ook niet meer zoals daarvoor dus ga je vaak te snel of meer nemen.
Je geestelijk toestand verslechterd ernstig door deze 2 downers te mixen.

Er zijn wel situaties waabij ze de 2 mixen maar dan worden er al afgebouwd met de GHB en word er een lage dosis als ondersteuning gebruikt. Alsnog is dat helemaal niet nodig en goed maar gebeuren die dingen toch in klinieken.

Ik stuur je wel een bericht.

Pleuny

Bewuste gebruiker
Ja die diazepam die werkt 48 uur lang.
Dus je raakt er nu steeds dieper in door dat in de avond te nemen en dan 6 uur later weer aan de ghb terwijl die Diazepam aan het pieken is.
Doe je dat de volgende dag weer,dan ben je die diazepam aan het stapelen.
Dat noemen ze stapeleffect en dat is echt niet goed als je zwaar aan de G zit.
Zo zak je er steeds dieper in en als je daarna wilt afkicken dan werkt die diazepam niet meer omdat je ze samen hebt lopen mixen.
Ondertussen werkt die ghb ook niet meer zoals daarvoor dus ga je vaak te snel of meer nemen.
Je geestelijk toestand verslechterd ernstig door deze 2 downers te mixen.

Er zijn wel situaties waabij ze de 2 mixen maar dan worden er al afgebouwd met de GHB en word er een lage dosis als ondersteuning gebruikt. Alsnog is dat helemaal niet nodig en goed maar gebeuren die dingen toch in klinieken.

Ik stuur je wel een bericht.
Diazepam werkt helemaal geen 48 uur , hoofdwerking van diazepam is maar 4/6 uur ondanks de lange half WAARDE tijd .

Pleuny

Bewuste gebruiker

Ik had al zo'n gevoel dat dit niet helemaal klopte, althans niet doordat diegene afkickverschijnselen had. Ik ben nu een week of 3-4 weer 24/7 aan het gebruiken. Ik sliep een paar weken geleden een paar uur per 3-4 dagen waardoor ik ook veel out ging, en dit gebeurde ook een keer waar mijn ouders bij waren.. die hadden gelijk de kliniek gebeld en een psychiater had me baclofen voorgeschreven met als doel dat ik de tijd tussen de dosissen kon verlengen waardoor ik langer zou kunnen slapen.

Dat doe ik niet, maar ik gebruik het wel eens in de paar dagen icm diazepam (van een dealer) om een goede nacht te kunnen slapen zonder onderbrekingen. Ik doe dan bijvoorbeeld dit:

23.00 2,5 ml
23.30 10 mg Baclofen
00.00 10 mg Diazepam
03.00 10 mg Baclofen
- hierna slaap ik meestal nog een uur of 5-7 en hoef ik daarna pas na een uur of 3-4 weer g te nemen of meer van hetzelfde.

Ik heb over 2 weken weer een detox gepland.. ik heb hier alleen echt geen zin in. Ik zit dus te denken dit weer te doen en dan voor een aantal dagen tot het niet meer nodig is.
Is het ok om het op die manier te doen? Ik heb nergens last van dan en mijn bloeddruk is ook altijd goed als ik het zo doe. Of is er een betere manier? Ik heb nog 17 Baclofen en 11 Diazepam.

Groetjes Mark

Als je nou baclofen regelt hoef je echt niet naar een detox voor 3 weken 24/7 . Die diazepam niet te vaak doen, je wilt niet ook nog is afkick van je gaba a receptors . Af en toe is prima hoor daar niet van .

Pleuny

Bewuste gebruiker

23.00 2,5 ml
23.30 10 mg Baclofen
00.00 10 mg Diazepam
03.00 10 mg Baclofen

Groetjes Mark

Maar als jij op dat level slaapt wat je zegt eerst 2 of 3 uur , dan daarna om 3:00 10mg baclo weer 5/7 uur slaapt dan ben je toch totaal niet erg lichamelijk afhankelijk, of begrijp ik dit verkeerd ?

Brakka Mang

Bewuste gebruiker
Maar als jij op dat level slaapt wat je zegt eerst 2 of 3 uur , dan daarna om 3:00 10mg baclo weer 5/7 uur slaapt dan ben je toch totaal niet erg lichamelijk afhankelijk, of begrijp ik dit verkeerd ?
Nog sterker, baclofen piekt past na 2 uur. Ook is advies 8 uur 12 uur en als laatste dosis 1800 omdat mensen juist lastvkregem van slapeloosheid door die baclofen

Daarom tril je ook zo.

Graag je advies om snel te stoppen of me gebruik onder controle te houden?

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan