S.O.S. smelt ?

Skippy

Wijs gebruiker
Hoi

Sinds kort als ik de coke laat liggen op tafel is het na een kwartier/half uur natte vieze drap.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt :confused:
Zou er wat nieuws doorheen versneden zitten ofzo en maar 5 % coke ofwat :rolleyes:
Heb het 1 en ander opgezocht dat coke niet zo snel verdampt , geen tijd om me er in te verdiepen dus vraag me toch af wat er mee gebeurd kan zijn.
Overigens ben ik al overgestapt naar een andere... omdat er tegenwoordig 0.7 in zit bij deze persoon.. belachelijk als je het mij vraagt.

:wave:

W.F.L.

Badass junkie
Re: Word ik in de zeik genomen of wat ?

Bij mij is het eigenlijk altijd een beetje plakkerig, maar heb het nog nooit van droog naar plakkerig zien veranderen eigenlijk. Maar ik laat het ook niet echt op tafel liggen ofzo. 0.7 is inderdaad te weinig.

Nu goed, goed dat je overgestapt bent op een andere maar er is niet echt wat over te zeggen denk ik tenzij je je coke laat testen. Ik zou het nat allesinds niet opsnuiven :P

Mrrow14

Belezen gebruiker

Ik heb dit ook 1 keer gehad.
Ik heb nooit meer bij die gast gehaald.

S0s_90

Bewuste gebruiker

Skippy zei:
Hoi

Sinds kort als ik de coke laat liggen op tafel is het na een kwartier/half uur natte vieze drap.
Zou er wat nieuws doorheen versneden zitten ofzo en maar 5 % coke ofwat :rolleyes:
Heb het 1 en ander opgezocht dat coke niet zo snel verdampt , geen tijd om me er in te verdiepen dus vraag me toch af wat er mee gebeurd kan zijn.
Overigens ben ik al overgestapt naar een andere... omdat er tegenwoordig 0.7 in zit bij deze persoon.. belachelijk als je het mij vraagt.

Lag het in een vochtige ruimte? Ik dacht gehoord te hebben dat coke vocht aantrekt.
Correct me if im wrong. Ik heb nu al 2 maanden een halfje in me portemonnee zitten en die begint er ook vlokkerig uit te zien...

Oom Klaas

Badass junkie

Skippy zei:
Hoi

Ik heb exact hetzelfde gehad, uiteindelijk is het een soort hele slappe natte klei?
Terwijl maten van me ook hadden, dezelfde persoon want ik had alles gehaald.
Wel ieder een ander pakje, dealer opgebeld en had dit nog nooit meegemaakt, uiteraard al zou hij het meegemaakt hebben zou hij het alsnog niet zeggen.

Dus ik ben ook erg benieuwd.

Bij mij was de ruimte droog en lag het op een vochtvrij cd hoesje. Laten drogen onder een warme lamp lukte ook niet meer.
Binnen een kwartier gebeurde het bij mij.

Oom Klaas

Badass junkie

Ik heb het uiteindelijk weggegooid en er niet bij nagedacht om het te laten testen

knolselderij

Wijs gebruiker

S0s_90 zei:
Skippy zei:
Hoi

Lag het in een vochtige ruimte? Ik dacht gehoord te hebben dat coke vocht aantrekt.
Correct me if im wrong. Ik heb nu al 2 maanden een halfje in me portemonnee zitten en die begint er ook vlokkerig uit te zien...

ik weet niet hoevaak je opstap gaan en/of drinkt maar dan vind ik t knap

Skippy

Wijs gebruiker

Mijn huis in idd erg vochtig, maar.... ik woon er al een tijdje, en voorheen niks aan de hand kon je het zo laten leggen.
En normaal is het ook zo weg dus vandaar dat ik het nooit eerder heb gemerkt :wink:
Het word een plakkerige massa beetje doorzichtig je kan er niet eens meer een bolletje van draaien... kan er echt niks meer mee :confused:
Ik heb het vermoeden dat het aan het versnijdingsmiddel ligt, maarja who know's ...
Hoop dat iemand nog een oplossing weet.

W.F.L.

Badass junkie
Uitkoken :grin:

Zou eventueel ook een hygroscopisch solvent/restproduct oid kunnen zijn, dat heb je bij flakes/andere coke af en toe wel. De meeste zouten zijn trouwens hygroscopisch (vochtaantrekkend), coke dus ook. Ik betwijfel of het daaraan ligt, maar goed. Bij van die vochtige flakes kan je een bord ff in de micro zetten zodat het warm wordt en je coke daarop leggen zodat die vochtige zooi verdampt. Doe dat zou ik zeggen.

knolselderij zei:
dan vind ik t knap

Haha klopt, die 2 maanden zijn bij mij de tijd die nodig is om de dichtsbijzijnde WC of snuifvriendelijk plekje te zoeken :rolleyes:

S0s_90

Bewuste gebruiker

knolselderij zei:
S0s_90 zei:
Skippy zei:
Hoi

ik weet niet hoevaak je opstap gaan en/of drinkt maar dan vind ik t knap

Ik ga bijna nooit op stap, maar ik kom hem wel regelmatig tegen. Vind ik juist een goede manier om te kijken of je de verleiding kan weerstaan.

Om dit in 2018 te lezen ben ik al blij dat ik bij de mijne 0.7 krijg. Alles is hier meestal 0.6. Ook heb ik geleerd van doe de coke tussen je vingers en wrijf als het weg is is het coke.

Henk11

Belezen gebruiker
Dat vraag ik mij ook af, deze valt enigszins nog mee maar is natter en geeft direct af aan vingers als ik het aanraakt, is dit normaal dat coco wat aan elkaar plakt?

Bijlagen

• IMG-20210222-WA0031.jpeg
    IMG-20210222-WA0031.jpeg
    110,9 KB · Weergaven: 8
Bovenaan