• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Salvia - 0,5 gr. (10x)

Dig_this_vibe

Belezen gebruiker
Misschien niet de meest spectaculaire, maar toch een zeer aparte ervaring...

Met nog niet al te veel (trip)drugservaring besloten mijn vaste tripbuddy en ik om salvia eens een kans te geven. Uiteindelijk hebben we 0,5 gram (10x extract) gehaald, waar we beiden de helft van hebben opgerookt. Ik alles in een keer, A. in 2 porties.

Nadat A. was gearriveerd besloten we dat hij eerst zijn laatste portie zou nemen, de eerste keer werkte helaas niet echt goed bij hem. Deze keer beduidend beter en dat maakte mij des te benieuwder en ook een tikkeltje angstiger naar wat komen zou.

Het was mijn beurt… een afgeladen pijpje, nog even een paar keer diep ademhalen en daar ging ik dan. De zware rook sloeg als een hamer op m’n longen en ik moest het echt “doorslikken” om het niet uit te proesten. Inhouden, uitblazen en de 2e & 3e hit volgde.
Opeens werd m’n visie anders en er ontstond een soort van blur dat samen ging met een witte V-vorm dat voor me verscheen. Snel daarna voelde het alsof ik naar achter gedrukt werd door een kracht, waardoor ik achterover op de bank neer plofte. Ik ervaarde dit als prettig, vrij bizar maar was benieuwd naar meer.
Deze kracht (anders kan ik het niet omschrijven) “drukte” me steeds verder naar links, maar aangezien ik op een bank lag kon ik niet verder. Ik besefte dat ik aan het trippen was, maar aan de andere kant bestond de wereld om mij heen ook niet. Tijd was een begrip maar kon niet inschatten hoelang ik hier nu al lag.
Ik merkte dat A. opstond en ik zei hem: “wacht even, ik kom er aan”. Waarom, was me niet duidelijk. Af en toe kwam er een ongecontroleerde lach, maar wederom was me niet duidelijk wat de reden daarvoor was… het was gewoon grappig.
De kracht dat me tot dus ver bezighield “kroop” langzaam over me heen en ik ervoer dit als dat ik langzaam aan weer terug kwam naar de realiteit.
Daarna heb ik me nog een aardige tijd lekker dizzy en stoned gevoeld en heb met A. gepraat over wat er net eigenlijk allemaal gebeurd is.

Achteraf gezien (in dit lezende allicht) klinkt het niet bijzonder, toch is onze ervaring dat er meer schuil gaat achter Salvia. Wij hebben (helaas) dit keer slechts een tipje van de sluier opgelicht gekregen.
We zijn zeker van plan het weer te doen binnenkort, dan gaat de dosis omhoog en hopelijk mogen we dan eens een kijkje nemen aan de andere kant van de deur.

Tot zover.

Marten!

Bewuste gebruiker
Leuk report, klinkt als een relaxte kennismaking met salvia :P
Hopelijk ga je de volgende keer zo ver dat je de wondere wereld van salvia ook kan zien! Ben benieuwd naar het report daarvan :)

Dig_this_vibe

Belezen gebruiker
Ik hoop het ook inderdaad! "Het" heeft me nu in ieder geval laten zien en voelen dat ik er niet bang voor hoef te zijn. Vraag me alleen af of ik nu 20x moet gaan proberen of de dosis verdubbelen (0,5 gr. 10x per persoon).

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wat dat inhouden betreft: volgens mij moet je net doen alsof je een wedstrijdje adem inhouden doet. Ik heb het ooit 1 keer gedaan, en gebruikte toen een waterpijp. Volgens mij scheelt dat ook nog wel
Klinkt verder als een leuke introductie. Verstandig dat je een tripsitter had.

Paikea

Belezen gebruiker
het grappige was dat ik alleen maar even overeind kwam, ik zei niks, en jij zei al "wacht even"... en die lachjes waren alleen maar een kleine grinnik :grin:

leuk report man :grin: :rock:

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Hey mooi report! Ik vind dat je het mooi beschreven hebt want ik voelde me eerst net zo! Die kracht die je een bepaalde kant op duwt en die ongecontroleerde lach! Ik denk dat ik nét ietsjes verder geweest ben dan jou. Zag mensen door de kamer wandelen en ben "terug in de tijd" geweest. Ook muziek en aanrakingen waren anders dan anders.

Hoop dat je het weer gaat doen! En dan weer een report maken! :grin: Veel plezier! :smoke:

Bovenaan