1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

salvia 10x extract report

Discussie in 'Trip reports' gestart door Dr.S, 30 nov 2018.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Dr.S

Dr.S Newbie

Hallo

Ik ben Dr.S en heb zoon uur geleden een trip gehad op 10x salvia extract.
    Dit is mijn eerste trip report dus sorry als het niet perfect is.
    Maar wou dit toch graag delen met jullie.
    Ik heb zoon 15 jaar geleden wel eens salvia gerookt ook extract.hard gelachen en iemand anders in een klok zien veranderen.
    Deed het toen meer voor plezier en nieuwsgierigheid.
    Nou ik de laaste jaren best spiritueel bezig ben met ons leven en werkelijkheid leek mij een trip om wijzer te worden wel uitdagend.
    Zo kwam ik weer bij salvia.
    Ik heb zoon 0.1g door een puurpijpje met stormaansteker gerookt.
    Was alleen rustig op een bed.
    Heb van te voren gevraagt of ik mocht ervaren naar wat ik zocht.

Naar de pijp leeg te hebben gerookt heb ik de rook zoon 20sec ingehouden en ben op bed gaan liggen.
    Kan me niet meer herinneren of ik mijn ogen open of dicht had gedaan.
    Geloof het laaste.
    Ik zag een groot boek met allemaal kleuren op de zijkant bedoel als je tegen de bladzijden aan kijkt.
    laagjes op elkaar waar na het boek wat gevormd was als trein en vooruit beweerde open sloeg op de bladzijde van mijn leven.

Nu een stukje wat ik gelijk na de trip heb geschreven dus misschien beetje wazig.

Ik zag alles in laagjes...mijn leven is een laag/bladzijde in een veel grooter boek dat de vorm van een trein had

Ik moest ontzettend lachen dat ik mijn bladzijde zo serieus nam en niet meer wist zag dat ik van iets heel anders grooters deel uit maakte..een voortbewegend trein/boek
    Ik heb even door kunnen bladeren.
    Het voelde wel of ik iets achter liet mijn leven?ervaring,maar ik voelde ook dat dat slechts een moment was wat Ik hier leef en slechts een pagina is van het grooter geheel.
    Voelde me zelf tegen iets zeggen of willen zegge. Dat ik in dit leven was blijven hangen en alles wat ik hier heb ervaren en het geheel niet meer zag. En dit voelde extreem grappig.wat het ook was waar ik mee communiceerde het wou dat ik mee kwam en de trein liet verder rijden.
    helaas kwam er iemand thuis hier waardoor ik uit de trip schrok?
    Heeel aparte trip sessie jammer dat hij zo werdt onderbroken.

Had van te voren gevraagt of ik mocht zien en ervaren wat ik moest ervaren.
    Was alleen en heb 0.1 gerookt door puur pijp.
    Nu ik zo na denk,zag ik the book of life? Had hier van gehoord ma nog niet over gelezen wat ik nu ga doen.
    Magisch mooi bedankt salvia prachtige ervaring.

Dit was mijn salvia ervaring.
    Zal het zeker nog eens proberen als ik weer rustig alleen ben!

kapitein-x en De Dunne vinden dit leuk.
  2. kapitein-x

kapitein-x Wijs gebruiker Tripreporter

Klinkt als wel mooie ervaring. Vaak zijn salviatrips voor mensen 'te vreemd' (en daardoor beetje eng?) Maar lijkt bij jou juist positief te zijn geweest.

Lijkt me ergens wel interessant salvia weer eens kans te geven met goede voorbereiding. Ooit eens gedaan, was toen te ongrijpbaar/raar voor mij.

Laden...