• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

salvia 10X

magictrip

Newbie
Ik lees hier al een tijdje mee op dit forum, maar heb nog nooit een report geschreven. Hier dus mijn eerste salvia report:
Wat:10X extract
Hoe: door een pijp met een stormaansteker
Waar: in een auto op een afgelegen plaats
Wanneer: overdag

Afgelopen vrijdag heb ik weer eens salvia geprobeerd. Ik had nog 10X extract thuis liggen en ging dit doen met een vriend die het voor het eerst ging proberen. Ik heb het zelf ongeveer 5 keer geprobeerd, maar helaas altijd zonder een goed resultaat (alleen een beetje lachen).
Had nu ook een stormaansteker dus hoopte dat dit ook zou helpen, maar ik had geen hoge verwachtingen. Ik hoopte nu natuurlijk net als de andere keren dat het deze keer wel zou werken, maar na een paar keer aan de pijp geheist te hebben merkte ik nog niet veel. Voelde me wel een beetje vaag, maar dat was het dan ook. M’n vriend had hetzelfde.

Ik had toch zeker genoeg in de pijp gedaan en de adem lang genoeg ingehouden, dus ik dacht fuck it ik maak dat spul op en haal het nooit meer, met de gedachte dat ik er niets meer van zou merken. De pijp was nu aardig goed volgegooid en ik hield de vlam er weer bij. Deze keer was de rook echt super heet en kon hem ook maar nauwelijks inhouden. Ik gaf de pijp snel door aan mn vriend en keek hem aan en gebaarde een beetje met mn hoofd dat t wel eens kon werken. Maar na de rook ff ingehouden te hebben, leek het alsof het toch niet ging werken. Dus wilde ik weer snel de pijp om nog een hit te nemen. Ik voelde wel een beetje een lach opkomen. Terwijl ik de rook uitblaasde begon ik overdreven hard te lachen, om die andere te laten denken dat ik het merkte. Maar toen was ik opeens helemaal weg en weet er ook niet heel veel meer van. Ik voelde me alsof ik een klein kind was en ik was buiten aan t spelen in de zomer en de zon scheen en het was lekker weer. Ik moest aan een stuk door keihard lachen en kon niet meer stoppen. Ik wilde een berg opklimmen waar bovenaan de berg een vriend stond en de rand van de berg was de pijp. Deze pijp wilde ik perse hebben. Ondertussen riep mn moeder me om te komen eten ofzo, maar ik moest eerst die pijp hebben. Toen begon ik te twijfelen of ik wel mocht blijven spelen en niet gelijk moest komen. Toen begon ik langzaam te beseffen dat ik in een auto zat en ik salvia had gehad. Even dacht ik nog dat we naar mn moeder aan t rijden waren ofzo. Maar ik begon steeds meer te beseffen waar ik was. Ondertussen bleef ik nog steeds keihard door lachen (ondanks de kleine paniek dat ik naar mn moeder moest). Ik kon bijna niet praten doordat mn mond helemaal verstijfd was (of mn tong ik weet t niet:P) ik wilde zeggen dat ik echt de weg kwijt was maar de woorden waren zo moeilijk uit te spreken. Het leek alsof ik heel ver met mn mond moest grijpen om het middelste van t woord uit te spreken. Ook bleef ik vaak hangen/stotteren bij de eerste letters van een woord. Maar langzaam werd het steeds minder. De plaats om me heen leek nog even veel groter, maar langzaam werd alles weer normaal en kon ik ook weer gewoon praten.

Dit is een beetje wat ik me ervan herinner, en heb er een beetje een verhaal van proberen te maken, wat ik meemaakte. Maar het was erg vaag en niet echt helder. Het leek eigenlijk alsof ik uit een vage droom wakker werd.

Achteraf hoorde ik van mn vriend(die niet veel van de salvia had gemerkt) hoe ik me had gedragen. Hij zei dat ik opeens keihard begon te lachen en hij verwachtte nu een grote lachkick, maar ik begon steeds gekker te lachen en klonk als een klein kind. Ik riep de hele tijd pijp!pijp!pijp!. Hij kwam niet meer bij van t lachen en vroeg me wat is daarmee. Ik: Hebbe, hebbe! Toen gaf hij mij die pijp en zwaaide ik ermee en hield hem op de kop (zat gelukkig niet meer veel salvia in). Opeens stopte ik met lachen en keek hem even serieus aan. Toen begon ik weer keihard verder te lachen als een klein kind. En sloeg als een klein kind om de beurt met mijn armen op mijn benen van t lachen. Daarna kwam ik weer een beetje bij bewustzijn, maar ook toen kon niet meer stoppen van het lachen.

Dat ik hele tijd pijp riep kon ik me wel een beetje herinneren, maar het meeste gewoon helemaal niet. Ook dat ik hem even serieus aankeek kon ik gewoon helemaal niet herinneren. Ik vroeg hem ook of ik mn ogen eigenlijk wel open had, omdat ik gewoon een heel ander beeld had gezien wat niets met de omgeving te maken had, alleen de pijp dan (echter was dit niet dezelfde pijp die ik in de trip zag).

Na 10 minuten was ik wel weer helder, ik moest alleen nog even beseffen wat ik had meegemaakt. Ik vond het wel een aparte ervaring en ben zeker blij dat het eindelijk eens goed gewerkt heeft. Maar ik had een beetje het gevoel dat het eigenlijk geen waarde had gehad die paar minuten dat ik had getript, zonder eigenlijk te begrijpen wat er gebeurde. Na een paar uurtjes had ik eigenlijk toch wel een lekker gevoel over me heen(weer fris en helder/) en vond ik het toch wel een bijzondere ervaring en ga het waarschijnlijk toch wel nog eens doen.

Hoop dat het een klein beetje te lezen en te begrijpen was, maar het was erg moeilijk te beschrijven.

Gr, Magictrip

Plimu

Bewuste gebruiker
storm aansteker was dus wel een goed idee van je :wink:

leuk geschreven, als ik tijd heb lees ik hem nog een keer aandachtig door.

spreek je maat

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Leuk verhaal, ondanks de spel fouten. Heb vandaag ook 10X gerookt maar ben lang niet zo van de wereld geweest als jij. Hoeveel gram was die laatste hit denk je, 0,2? 0,3?

Grt Dripp

magictrip

Newbie
Ik schat ongeveer 0,15 gram. Wat denk ik ook heeft geholpen is om extra overdreven te lachen. Klinkt misschien een beetje raar, maar zo liet ik me wel helemaal gaan. Ik voelde namelijk een beetje een lach opkomen (wat jij waarschijnlijk ook wel een beetje hebt gehad) en lachte extra overdreven. Deze lach kan ik me maar nog gedeeltelijk herinneren, omdat tijdens deze lach in de trip kwam. Voor die lach had ik weer het gevoel dat het niet zou gaan werken en als ik niet overdreven had gelachen denk ik, dat ik weer geen break-through had gehad.
Hopelijk lukt het jou de volgende keer ook:wink:.

PS De rook hield ik dus vrij lang in en liet ik pas gaan bij het lachen.

Gr, Magictrip

Smulpaapje

Experimenterende gebruiker
Wow! Dat lijkt nog best veel op mijn ervaringen met een 5x extract! Was ook eerst compleet van de wereld, en voelde me daarna ook alsof ik een kind was, en wilde per se alles aanraken en hebben. Was constant aan het lachen en brabbelde wat onverstaanbare woorden tussendoor :grin: Leuk spul!

Bovenaan