• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Salvia 40x extract

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Ik wou wat truffels bestellen en vernam dat de website waar ik wel vaker van bestel ook Salvia verkocht. Ik had wel vaker video's gezien op YouTube waar mensen helemaal gek worden op Salvia, en ondanks dat het ergens wel beangstigend was overheerste de curiositeit. Mijn toenmalige vriendin wou met mij samen onze eerste ervaring met Salvia delen. Na wat research besloot ik om de 40x extract te kopen, zodat we het effect zeker wel zouden voelen. Achteraf bekeken heb ik spijt dat ik geen minder sterke extract had besteld, om eerst aan te voelen wat Salvia met je deed.

Een weekje later kwam het pakketje binnen. Samen gingen we naar mijn slaapkamer waar we het pakketje openmaakte en een klein zakje Salvia er uit haalde. We zouden elk om beurt gaan zodat we op elkaar konden letten tijdens de trip. Mijn vriendin wou eerst gaan, omdat ze niet afgeschrikt wou worden als ik een negatieve ervaring zou hebben en zij dit zou zien. Ik vulde een pijpje op met Salvia en gaf het aan haar. Ze nam een trekje, hield het een tijdje binnen en blies de rook uit. Ze voelde nog niets dus nam ze nog een trekje. Plots begon ze heel hard te lachen en rondom haar te kijken naar dingen die ik niet kon zien. Het leek alsof ze een goede trip had, wat mij ergens wel wat gerust stelde voor mijn trip die er aan zat te komen. Na ongeveer 5 minuten was ze weer bij bewustzijn, maar voelde haar redelijk dronken. Ze zei dat ze een reuzenrad was die rondjes draaide, en zag overal intense kleuren die met haar meedraaide. Mijn gezicht zat in haar rad en veranderde constant van kleur. Nou, zo'n Salvia trip valt dus best wel mee dan, dacht ik.

Ik maak het pijpje leeg en vul het weer op met Salvia, niet wetende van de horror die mij te wachten stond. Ze opende een stopwatch op haar smartphone om te timen hoe lang ik de rook aan het inhaleren ben. Ik steek het pijpje aan, neem een diepe trek en wacht geduldig af tot ze me vertelde om de rook uit te blazen. Ik voelde echter nog niets, dus nam ik een tweede trek. Ik probeerde in mijn hoofd bij te houden hoe lang de rook al in mijn longen zat, maar na een vijftal seconden werd ik gecatapulteerd naar een andere dimensie, en niets kon me voorbereiden op wat ik zou meemaken. Ik bevond me in een volledig zwarte ruimte en zag mijn kamer noch mijn vriendin. Ik was helemaal vergeten dat ik Salvia had gerookt en deze hele beleving voelde ook als een eeuwigheid aan. Boven mij zag ik mechanische armen die langzaam naar mij vlogen. Langzaam maar zeker haalden ze mij helemaal uit elkaar, wat mij in paniek bracht. Ik wou helemaal niet uit elkaar getrokken worden. Eerst werden mijn armen en mijn benen van mijn lichaam gescheiden, en vervolgens mijn hoofd ook. Ik zag mijn romp onder me liggen. Diezelfde romp begon zichzelf te vermenigvuldigen en al snel werd de zwarte ruimte rondom me gevuld met rompen. Daarna vlogen ze allemaal in een rechte lijn , om een wachtrij te vormen. Vanuit het niets verscheen er een fabrieksband, waar de rompen op kwamen te liggen. Langs de zijkanten werden er allemaal lichaamsdelen aan bevestigd, inclusief een hoofd dat op die van mij leek, enkel wat meer robotachtiger. Het leek dus op een fabriek waar er kopietjes van mij werden gemaakt en in elkaar gezet.

Plots verscheen het gezicht van mijn vriendin in de zwarte ruimte, helemaal bovenaan in een hoek. Ze lachte naar me en het voelde aan alsof ze me uitnodigde om bij haar te komen. Maar dat kon ik niet. Ik lag nog altijd gedemonteerd in de fabriek. De productieband liep zelfzeker verder en de kopietjes van mij die volledig in elkaar gestoken waren vlogen langzaam naar het gezicht van mijn vrienden. Een intense angst vulde mijn hoofd en slorpte me helemaal op. Wat als een kopietje in mijn lichaam kwam? Dan zou ik hier voor altijd vastzitten. Ik zocht naar een manier om mij voort te bewegen. De enige manier bleek lachen te zijn. Ik lachte hard en intens, maar ik voelde me niet blij. Het lachen was de enige manier waarop mijn productieband voortgezet kon worden. Ik bleef heel hard lachen terwijl angst enorm overheerste. Langzaam maar zeker werden mijn lichaamsdelen weer aan mijn lichaam herbevestigd en vloog ik langzaam naar het gezicht van mijn vriendin. Het lachen deed zo'n pijn dat ik soms even moest stoppen, wat er voor zorgde dat ik niet meer dichter naar mijn vriendin vloog. De angst dat ik niet in mijn eigen lichaam zou belanden was zo intens dat ik de pijn van het lachen probeerde te negeren. Uiteindelijk kwam ik dan toch weer terecht in mijn eigen lichaam, maar het voelde aan als een eeuwigheid, alsof ik er nooit kon geraken. Terug bij bewustzijn kwam mijn kamer weer terug in zicht en bevond ik mij op de bank naast mijn vriendin.

Daarna voelde ik me heel duizelig. Ook voelde het aan alsof ik liters bier op had, zo dronken en gedesoriënteerd was ik. Dit effect hield nog een half uur aan.

Ooit wil ik opnieuw Salvia proberen. Niet per se om net zoals mijn vriendin een positieve ervaring te krijgen, maar zodat ik het misschien beter kan appreciëren als ik het leer respecteren met een veel lagere extract.

Bedankt voor het lezen, ik hoop dat het een beetje interessant was.

Laatst bewerkt:

Cerberus

Bewuste gebruiker
Dank voor het plaatsen. Salvia reports zijn de meest interessante om te lezen vind ik tegenwoordig!
Goed dat je tegen een stootje kan, dat je achteraf kan zeggen dat je blij bent dat je het gedaan hebt, want wow wat lijkt dit intens. Ik kan me de "angst voor oneindigheid" heel goed voorstellen.

Dank voor het plaatsen. Salvia reports zijn de meest interessante om te lezen vind ik tegenwoordig!
Goed dat je tegen een stootje kan, dat je achteraf kan zeggen dat je blij bent dat je het gedaan hebt, want wow wat lijkt dit intens. Ik kan me de "angst voor oneindigheid" heel goed voorstellen.
Ik heb nog nooit in mijn leven zo'n intense angst gevoeld.

Ik denk ook dat aangezien je vergeet dat je Salvia gerookt hebt dit alles enkel versterkt.
Je kan niet denken van, oh het gaat wel over, want je weet gewoon niet meer dat je het gerookt hebt.
Er was geen echte realiteit meer, enkel die nieuwe dimensie, en het voelde aan alsof je al je hele leven daar was.
Bijna alle herinneringen naar de realiteit zijn verdwenen en logisch redeneren is ook onmogelijk.

Rivalrie

Wijs gebruiker
Ik heb nog nooit in mijn leven zo'n intense angst gevoeld.

Ik denk ook dat aangezien je vergeet dat je Salvia gerookt hebt dit alles enkel versterkt.
Je kan niet denken van, oh het gaat wel over, want je weet gewoon niet meer dat je het gerookt hebt.
Er was geen echte realiteit meer, enkel die nieuwe dimensie, en het voelde aan alsof je al je hele leven daar was.
Bijna alle herinneringen naar de realiteit zijn verdwenen en logisch redeneren is ook onmogelijk.
Hoe Kun je dan angst ervaren?

Cerberus

Bewuste gebruiker
Ik denk niet dat je je fysieke lichaam moet snappen om angst te voelen. Als de drug je geheugen deels deactiveert, zullen je hersenen proberen de situatie steek te doen houden denk ik op basis van de input die ze krijgen. Als je geen toegang hebt tot je geheugen als mens en dat je Salvia nam, en je ziet je beeld ook niet zoals het echt is maar enkel delen uit je fantasie, dan zal dat deel je werkelijkheid worden. En in die werkelijkheid gebeuren nare dingen: armen die "je"
Proberen te grijpen.
Zoiets vermoed ik.

Ik heb dit ook ooit geprobeerd, ik zat op het bed in kleermakerszit en inhaleerde, bij het uitblazen werd ik razendsnel "geteleporteerd" naar de andere hoek van de kamer waar ik dan in kleermakerszit op de bureau zat in de tegengestelde richting van waar ik eerst zat en ik zag mezelf op het bed zitten, zodra ik besefte dat ik mezelf zag zitten op een andere locatie in de kamer werd ik met enorme snelheid terug naar het bed gekatapulteerd waar ik me weer op het bureau zag zitten . En zo weer terug naar het bureau, dit alles ging zo verschrikkelijk snel dat ik het niet kon volgen , tijdens het teleporteren kon ik ook echt de snelheid zien, zoals als je in een trein naar buiten kijkt en alles flitst voorbij tegen zeer hoge snelheid.
Je zou het ook kunnen beschrijven als een heen en weer gekatapulteerd worden aan een bungee elastiek en aan de uiteinden even snel in kleermakerszit zitten. Ik kwam lachend als een krankzinnige terug in de realiteit, mijn geest was weer terug en ik was opgelucht maar ik moest dwangmatig lachen nog enkele ogenblikken.

Mijn kameraden die ook in de kamer zaten en alles observeerden dachten dat ik een hele leuke trip had omdat ik zo uitzinnig moest lachen en wilden ook meteen de salvia proberen en dachten dat ik ook weer direct een hit zou willen nemen .
Niets was minder waar , eindelijk slaagde ik erin het dwangmatig lachen te stoppen en te kalmeren want het was pure terror, ik wou helemaal niet lachen maar kon niet stoppen. De ervaring ging veel te snel en duizeligheid was altijd aanwezig, ik was ook bang dat er hersenschade zou zijn omdat dit voelde als kortsluiting in mijn hersenen. Gelukkig was ik na enkele minuten weer terug de oude , was wel even bekomen.
Ik heb alles verteld aan mijn kameraden en toen durfde niemand het te proberen en ik heb het ook nooit meer gedaan met het roken van het extract.
Op zich was het achteraf wel interessant vanwege het teleporteren en op 2 locaties tegelijk te zijn, maar het ging veel te snel en de angst overheerst alles.

Jaaaaaaaren later heb ik nog eens salvia divinorum gekocht, maar geen extract , gewoon de gedroogde blaadjes. Die heb ik dan gekauwd zoals een Indiaan. Toen was de ervaring veel trager en ik kon bewust volgen wat er gebeurde maar de angst was des te groter net daarom.
Na het kauwen voelde ik langzaam iets veranderen, ik stond op om de bladeren uit te gaan spuwen en toen begon de terror.
Ik werd naar een bepaald punt op de grond getrokken en kon er niets tegen doen, ik kreeg het koudzweet, alles draaide rond me als een draaikolk en ik werd naar een hoek op de grond geduwd, ik ben dan daar op handen en knieen gaan zitten volledig draaierig, ik kroop naar de wc om de bladeren uit te spuwen en naar de frigo voor een cola om me hopelijk te redden. Dan naar het bed nog steeds kruipend wachtend of ik verder de diepte zou worden getrokken waar de duivel me zou halen. Ik was heel bang voor hersenschade weer of om te blackouten en overal tegen aan te vallen, of te sterven en echt naar de hel te gaan voor de fouten in mijn leven ( ik ben nochtans niet gelovig). Deze keer werd er niet gelachen !

Na enkele slokjes cola (geen zero of light , bah!!!!!) en enkele minuten in foetushouding met gesloten ogen kwam de rust weer in mij en even snel was ik terug uit de trip. Gelukkig was ik weer meteen de oude maar ik vrees dat ik de salvia voor de Indianen laat

Laatst bewerkt:

Rivalrie

Wijs gebruiker
Ik heb dit ook ooit geprobeerd, ik zat op het bed in kleermakerszit en inhaleerde, bij het uitblazen werd ik razendsnel "geteleporteerd" naar de andere hoek van de kamer waar ik dan in kleermakerszit op de bureau zat in de tegengestelde richting van waar ik eerst zat en ik zag mezelf op het bed zitten, zodra ik besefte dat ik mezelf zag zitten op een andere locatie in de kamer werd ik met enorme snelheid terug naar het bed gekatapulteerd waar ik me weer op het bureau zag zitten . En zo weer terug naar het bureau, dit alles ging zo verschrikkelijk snel dat ik het niet kon volgen , tijdens het teleporteren kon ik ook echt de snelheid zien, zoals als je in een trein naar buiten kijkt en alles flitst voorbij tegen zeer hoge snelheid.
Je zou het ook kunnen beschrijven als een heen en weer gekatapulteerd worden aan een bungee elastiek en aan de uiteinden even snel in kleermakerszit zitten. Ik kwam lachend als een krankzinnige terug in de realiteit, mijn geest was weer terug en ik was opgelucht maar ik moest dwangmatig lachen nog enkele ogenblikken.

Mijn kameraden die ook in de kamer zaten en alles observeerden dachten dat ik een hele leuke trip had omdat ik zo uitzinnig moest lachen en wilden ook meteen de salvia proberen en dachten dat ik ook weer direct een hit zou willen nemen .
Niets was minder waar , eindelijk slaagde ik erin het dwangmatig lachen te stoppen en te kalmeren want het was pure terror, ik wou helemaal niet lachen maar kon niet stoppen. De ervaring ging veel te snel en duizeligheid was altijd aanwezig, ik was ook bang dat er hersenschade zou zijn omdat dit voelde als kortsluiting in mijn hersenen. Gelukkig was ik na enkele minuten weer terug de oude , was wel even bekomen.
Ik heb alles verteld aan mijn kameraden en toen durfde niemand het te proberen en ik heb het ook nooit meer gedaan met het roken van het extract.
Op zich was het achteraf wel interessant vanwege het teleporteren en op 2 locaties tegelijk te zijn, maar het ging veel te snel en de angst overheerst alles.

Jaaaaaaaren later heb ik nog eens salvia divinorum gekocht, maar geen extract , gewoon de gedroogde blaadjes. Die heb ik dan gekauwd zoals een Indiaan. Toen was de ervaring veel trager en ik kon bewust volgen wat er gebeurde maar de angst was des te groter net daarom.
Na het kauwen voelde ik langzaam iets veranderen, ik stond op om de bladeren uit te gaan spuwen en toen begon de terror.
Ik werd naar een bepaald punt op de grond getrokken en kon er niets tegen doen, ik kreeg het koudzweet, alles draaide rond me als een draaikolk en ik werd naar een hoek op de grond geduwd, ik ben dan daar op handen en knieen gaan zitten volledig draaierig, ik kroop naar de wc om de bladeren uit te spuwen en naar de frigo voor een cola om me hopelijk te redden. Dan naar het bed nog steeds kruipend wachtend of ik verder de diepte zou worden getrokken waar de duivel me zou halen. Ik was heel bang voor hersenschade weer of om te blackouten en overal tegen aan te vallen, of te sterven en echt naar de hel te gaan voor de fouten in mijn leven ( ik ben nochtans niet gelovig). Deze keer werd er niet gelachen !

Na enkele slokjes cola (geen zero of light , bah!!!!!) en enkele minuten in foetushouding met gesloten ogen kwam de rust weer in mij en even snel was ik terug uit de trip. Gelukkig was ik weer meteen de oude maar ik vrees dat ik de salvia voor de Indianen laat
Denk dat ik salvia maar oversla 😑

Aniet_Speed

Wijs gebruiker
Ik heb 1 keer Salvia gerookt, wat een bagger troep is dat zeg... Eerst voelde ik de hele tijd niks.. en toen ineens ! Draaide alles echt fooookking, maar écht fokking snel naar rechts, en zo ineens was het ook weer weg.. Was echt duizelig ook daarna, en heb het verder ook nooit meer gedaan, was geen prettig gevoel🤨

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan