• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Salvia 5X mini trip

Schmeirdo

Newbie
Daarnet voor de eerste keer geprobeerd.

Ik had de blaadjes en het 5x extract besteld bij Azarius en probeerde logischerwijs eerst de blaadjes eens uit. Ik probeerde ze in een pijpje te roken maar er gebeurde niets, behalve mss zo een beetje een high gevoel dat je krijgt bij een heel lichte joint maar dan nog anders. Een beetje teleurgesteld schakelde ik over naar het extract. Ik heb ongeveer een 5e of mss zelf nog minder van een 1Gram tubetje in men pijpje gedaan en een goede trek genomen.

Op de computer speelde een aflevering van WEEDS die ik aan het volgen was. Meteen na de eerste hit voelde ik me zwaar worden en legde men pijpje aan de kant, maar ik was al zo ver heen denk ik dat het leek alsof de grond heel laag was en ik bleef maar rijken om het pijpje neer te leggen. Mijn aandacht ging meteen naar het computer scherm dat precies wat dichterbij kwam. De personages (een zwarte medemens en die vrouw waren volgens mij een conversatie aan het voeren over hoe slecht drugs wel niet zijn). Later terug gespoeld en dat bleek helemaal niet zo te zijn :)

Ik weet nog dat ik boos werd omdat ze dat net deden tijdens mijn salvia trip en ineens keken ze naar mij en begonnen ze in het engels zaken aan mij te vragen precies, iets raar. Ik probeerde het programma uit te zetten omdat ik er niet tegen kon :P .

Ik keek eens goed rond mij al zittend in mijn chillzeteltje en zag precies een lijn met alle kleuren van de regenboog lopen door mijn zicht en alles was een beetje verdraaid onder de lijn. Ik was even in paniek, maar niet echt. Ik had meer zo een gevoel van: "ik moest iets doen maar ik weet niet meer wat". Raar! toen probeerde ik me recht te stellen wat heel moeilijk ging en alles was weer normaal toen ik recht stond. Nog wat een stoned gevoel dat nog 5 minuutjes duurde.

En dit alles is volgens mij in 1 minuut tijd gebeurd, dat WEEDS dingetje en die visuals.

Gekke dingen die salvia :grin:

Schmeirdo

Newbie
met zo een gas aansteker

ja het is idd een beetje een vaag verhaaltje, het is wat snel in elkaar geflanst. :flushed:

Als ik een hogere dosis probeer, is de trip dan langer en heftiger?

Ik heb al verhalen gelezen van mensen die in een auto zaten waarvan het dak werd opengescheurd en vervolgens in andere werelden terecht kwamen. Dat zie ik toch niet meteen gebeuren met die salvia... Alhoewel het wel extreem heavy was daarnet!

Bazuintje

Newbie
Salvia

Het is inderdaad wel een kort verhaal over je trip maar 5x had je ook niet moeten kopen.
Gewoon X10 extract met een beetje groffe salvia bladeren op de bodem van je pijpje :wink:
Ikzelf vond Salvia X10 extract niet geweldig ik heb alleen maar heel erg hard gelachen toen.
Als je echt een goeie trip wil zou je gewoon Salvia Divinorum X20 extract moeten roken via een bong, heb ik ook gedaan er staat ergens nog een tripreport over onder de naam Bazuintje.
je moet het wel lang inhouden he! :mrgreen:
minimaal 25 seconde maar het kan ook zijn dat je hem al eerder voelt.

Salvia is een geweldige drug, ik ben nog nooit zo verweg van iets geweest als van Salvia Divinorum X20 extract misschien hoor/zie jij Lady Salvia ook! :wave: :mrgreen:

Bovenaan