Salvia Breakthrough

raging_bull

Bewuste gebruiker
Hoi, :wave:

Ik heb nu al een aantal keer Salvia gedaan, de eerste keer werkte het niet. Een jaar later voelde ik het effect wat salvia met je doet. Dus het stoned achtige gevoel. Toen een half jaar later voelde ik het weer, ik had het idee dat ik verder eg was dan de eerste keer. De 4e sessie voelde ik daadwerkelijk verschil tussen de andere sessie's ik had toen ook een hogere dosis, maar niet alles was opgebrand.

Ik voelde de 4e sessie alsof ik in een soort tussenwereld was. Ik voelde mezelf alsof ik ergens op aan het wachten was, voor een korte tijd afgezonderd van de buitenwereld. Ik zag nog wel normaal, maar geestelijk leek het alsof ik tussen de wereld voor me 'die ik door mijn ogen zag' en de wereld achter me zat. Het is een moeilijk te omschrijven gevoel, misschien dat iemand het herkent?

Ik vraag me alleen af of er bij Salvia een soort breakthrough is. Wat ik altijd begrepen heb is dat bij goed gebruik en een hoge dosis salvia je in een DMT achtige wereld zou moeten brengen klopt dit of is wat ik voel gewoon het uiterste?

henkie84

Bewuste gebruiker
Oh je kunt nog vele, vele malen harder gaan op Salvia. Een vriend van mij kwam in een realiteit die zich als een schroefbeweging voortbewoog terecht, vloog door weilanden en gebouwen heen (terwijl hij bij mij op de grond om zich heen lag te spartelen om met de realiteit mee te blijven draaien) en hoorde een vrouwenstem hem begeleiden.

Lees eens in de sectie tripreports wat salvia reports, dan zul je lezen dat je het topje van de ijsberg aangeraakt hebt. Wil je het wat verheftigen, wat naar mijn mening helpt: rook eerst een weekje iedere dag wat van de bladeren. Ze zullen je waarschijnlijk dat stonede gevoel geven. Rook dan aan 't einde van de week, na nog een pijpje bladeren ofzo, een extract. Omdat je de hele week al met bladeren bezig bent kickt die extract er harder in. 5x extract zou dan al goed heftig genoeg kunnen zijn.

De jongen

Bewuste gebruiker
Ik ben het er mee eens da je nog veel verder kan gaan.

En ik vind het trouwens een leuke theorie wat hierboven word vermeld. Ik ga dat zeker eens proberen aangezien ik de gewone salvia blaren altijd een beetje verwaarloosbaar vond. Ik moest er keiveel van roken om dan nog niet veel meete maken. Dus heb ik altijd extract gerookt.

Maar dit lijkt me dus wel interessant. Bedankt voor de tip.

Pleasent Journey

raging_bull

Bewuste gebruiker
Beetje laat, maar beter dan nooit..

Ik ga het denk ik ook eens proberen. Maar ik denk dat ik dan 20x einde van de week neem. Opzich vind ik salvia best wel relax spul, het gevoel is ook best fijn. Ik had er alleen zo veel verhalen van gehoord, stelde het me een beetje voor als een soort DMT achtige wereld. Wat softer maybe, en minder echt als DMT.

Ik merk wel zeker dat elke keer dat ik het gebruik er meer gebeurt dan de keer ervoor, maar nooit echt duidelijke visuals.. Ook nooit helemaal weg, ik ben me altijd nog bewust van mezelf. Zitten is verder dus ook nooit een probleem.

Zou het kunnen doordat ik zit dat ik niet zo ver weg raak, als bescherming ofzo van mijn eigen lichaam zodat ik niet van me stoel af val...?

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Heyhey :)

Idd, ik geloof ook wel in die breakthrough. Je kan inderdaad in een totaal andere wereld komen, en volledig gedistantieerd zijn van je eigen zelf. Dat van dat op voorhand salvia roken is idd een goed idee. Of de avond zelf rustig opbouwen.

Hier mijn report, waarvan ik denk dat dit toch een breakthrough was. Alles in dit report is trouwens met ogen open, enkel het gedeelte toen het boek dicht was, waren mijn ogen ook dicht. Je zult het wel snappen als je het leest :)

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=13476

Peace&Love!

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
Van het weekend voor het eerst gedaan met een paar man, ik geloof dat het 10x was. Ik had op zich wel wat visual. Ik zat tegenover een witte muur met een grote poster erop, opeens liepen er allemaal verschillende kleuren overheen als een soort verf die naar beneden druipt, die kleuren leken uit de poster te lopen.
En om de een of andere vage reden kon ik m'n vrienden ook niet meer zien, ik hoorde ze wel maar ook vrij vaag alsof je onder water zit met je hoofd. Op een gegeven moment heb ik een vriend wel "pilsje" horen zeggen en dit woord bleef me maar fascineren tijdens de trip, heb het blijkbaar ook nog een aantal keer herhaald.

Het zwakte hierna wel vrij snel af maar heb wel nog een tijd gehad dat wanneer je je hoofd draait het beeld iets meer tijd nodig heeft om mee te komen en er dus achteraan lijkt te zweven. Dit heb ik soms overigens ook van alcohol dus niet heel erg spectaculair.

Bovenaan