• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Salvia: De grootste openbaring in een 2 minute preview.

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Zo ben ik ooit eens wakker geworden lang voordat ik drugs gebruikte, echt vaag is dat.
Hoop dat ook eens mee te maken op salvia :)

teebo

Bewuste gebruiker
ik wist niet dat je zo ver kon gaan met 5X :)
ik heb hier 20X liggen en het begint wel te kriebelen

Giorgo

Experimenterende gebruiker
Ik denk dat het een beetje is zoals met bepaalde kruiden.
Dat je eerste keer de beste en de hardste is zoals MDMA.

Hier wil ik toch ook wel is aangeraken, lijkt me heftig.
En je bent er zo weer vanaf :), vet man. Echt mooi beschreven.

Maar lijken de visuals echt echt of weet je in jezelf dat het door de Salvia is ?

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Mooi report, lijkt me inderdaad echt super intens om zoiets mee te maken..

Maar probeer eens DMT zou ik zeggen, wie weet kom je er weer..

Giorgo

Experimenterende gebruiker
Wow man :) ja nu begrijp ik het erg goed.
Echt goed beschreven.

Die Salvia ga ik ook is halen.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
mischien betere aansteker gebruiken? stormaansteker schijnt het best te zijn..

Delirium

Badass junkie
pipoxyz zei:
Eenmaal op het plein was ik overtuigd dat mijn echte leven een droom was.

Dat heb ik ook altijd in Salvia tript. Ik raak nooit zo ver weg als jij, maar ik krijg ook altijd een losmaking van de realiteit zeg maar, als of ik wakker word uit een droom :grin:

De jongen

Bewuste gebruiker
Ja uit de marix stappen, dat is het iedere keer weer voor me,de oneindigheid van de dingen voel ik ook steeds.

Ik besef meestal niet eens dat de trip al begonnen is,het karakter van de trip is bij mij steeds van eenzelfde tint.

zeer boeiend verslag,meerdere levens?

Santatrip

Belezen gebruiker
Bij mij helaas ook nog niet gewerkt...Samen met een vriend geprobeerd precies zoals het moest. Heb alleen maar flinke hoofdpijn en flink hoesten aan over gehouden :( Maar misschien toch nog paar keer gaan prberen want je report klinkt echt te vet! :hearteyes:

pythregius

Bewuste gebruiker
zo je hebt een zware trip gehad, ik vraag me af hoe dit zo sterk kan op salvia, heb dit nog nooit gehad en ik rook alleen maar 20x, ik ik ga er hard op, wel bijzonder wil ook wel eens zo goedkoop naar india op vakantie :P

Bovenaan