• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

salvia divinorum 20X extract: knock out

Um

Belezen gebruiker
Er staan plots wel wat meer salvia tripverhalen, maar bij deze ook even mijn ervaring. Ik heb wel wat drugservaring, maar salvia was er nooit van gekomen. Zeker na enkele vervelende en/of niet werkende lsa ervaringen, was ik beetje sceptisch geworden over salvia. Dat bleek vorige week dus verkeerd.

Ik had geen ervaring met het spul, voor zekerheid 20X extract genomen zodat het zeker zou werken. Ik rookte het in waterpijp en trok zoveel mogelijk binnen en blaasde het niet meer uit tot het niet meer ging. Neen, dat klopt niet, ik weet gewoon niet meer dat ik het heb uitgeblazen. Plots voelde ik een boks tegen mijn gelaat en lag ik geveld en totaal knock out neer. Ik zag vage schimmen en voelde zeer veel druk op mijn lichaam. Het leek geen illusie, maar voelde echt aan. Daarna geen idee wie ik was, er was wel een raar figuurtje dat mijn neus telkens in brand probeerde te steken. Em het gekke is dat mijn neus echt in brand leek te staan, ik voelde de hitte....dat rare gevoel en die lichaamsdruk en het niet meer weten wie ik was leidde tot oncontroleerbare lachbuien die vast raar klonken. En toen was ik plots 'wakker'en moest ik toch vijf minuten nadenken wie ik was en wat ik net had meegemaakt.

Die zelfde dag nog twee keer gedaan en weer twee keer knock out gegaan en voelde telkens echt alsof een bokser me om ver klopte met een gigantische uppercut. Godver, dat was lekker.

Conclusie van het verhaal: salvia werkt, minder dan 20X wil ik niet en ik ga het zeker nog vaker doen.

Jammer dat het wel maar vijf minuten duurt.
Manieren om het langer te laten duren?

Um

Belezen gebruiker
bestaan die dan? nog nooit tegengekomen..? hoe l

gaat de trip dan nog dieper? of enkel langer? ga ik nog meer klop krijgen van dat spul?

yeah :stoned:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
50x is de hoogste die ik heb gehad... maar dan moet je wel gaan zitten, en gordels vast... vliegbrilletje op. want je gaat hard.

Um

Belezen gebruiker
zitten? ik kan van die 25X al niet meer zitten, liggen doe ik sowieso

ik heb 50x nog nooit in smartshop of op nederlandse internet website gezien, wel uit buitenland te bestellen zie ik net

zal me er wel eens aan wagen

nog een vraag: hoe voelt bijvoorbeeld de 5x en 15 x tegenover de 25x die ik ken? is dat echt zo veel minder sterk als ik vermoed?

teebo

Bewuste gebruiker
er bestaat ook zoiets als geextraheerde salvia, in vergelijking met dit is DMT gras :grin: khebbet ook maar gelezen é

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
de 5x, 10x en 20x zijn geextraheerde salvia :wink:
of bedoel je pure salvinorin A?

En ik denk niet dat DMT en Salvia vergelijkbaar zijn..

vogel

Bewuste gebruiker
loadrunner zei:
50x is de hoogste die ik heb gehad... maar dan moet je wel gaan zitten, en gordels vast... vliegbrilletje op. want je gaat hard.

wooow man das heftig spul,,,, ik ben er best bang voor,,,

kijk dat onbewust rondlopen,,,is wel te doen als er sitters zijn die op je kunnen letten,,,

maarhe kan het ook zo zijn ,, dat je gaat rennen ,, en helemaal hysterisch om je heen gaat slaan en schoppen ofzo ?

dan mag je alvast wel een spuit valium ofzoiets klaarleggen om de tripper plattespuiten

Soma

Bewuste gebruiker
Klinkt verdomd heftig, Um :openmouth: Ik heb zelf al een paar keer 20x extract gerookt, maar nooit echt van getript.. Maar na dit report denk ik toch dat ik het binnenkort weer eens ga bestellen :)

henkie84

Bewuste gebruiker
@ vogel, zoals in een andere topic beschreven, ja je kunt hysterisch om je heen gaan slaan en schoppen enzo :)

henkie84 zei:
Een vriend nam laatst op m'n kamer een flinke hit van 20x extract uit een waterpijp, terwijl hij op m'n bed lag. Hij zei nog "ik voel niks", twee seconde later werd hij als het ware naar de zijkant van m'n bed gelanceerd en knalde face-first VOL tegen een grote houten balk aan. Hij viel op de grond met z'n gezicht helemaal onder het bloed en begon hevig om zich heen te trappen. Tegen die tijd had ik hem vast om erger te voorkomen.

Hij had het beleefd alsof hij in een megagrote schroef beweging was, begeleid door een vrouwenstem. Hij moest met zijn hele lichaam de schroefbeweging meemaken anders zou het fout gaan. Het voelde echter aan dan de 'normale' realiteit zei hij.

De schade aan hem viel gelukkig mee, een blauw oog, een paar blauwe plekken en een sneetje onder zijn oog, bij de EHBO konden ze dat plakken. Mijn kamer was wel een beetje overhoopgeschopt :). Al met al was het een heftige ervaring, ik heb nog nooit iemand zo weg zien zijn op drugs. Het duurde maar drie minuten, maar heeft er wel voor gezorgd dat ik voortaan het liefst buiten op een grasveld ofzo salvia doe ipv binnen. Heel interessant, maar lijp spul waar een sitter totaal geen overbodige luxe is.

Bovenaan