salvia+paddo's

Armani7

Bewuste gebruiker
ik vraag me af of iemand hierbij ervaring heeft :) tijdens paddo tripje eventjes salvia roken zou dat goed werken? :)

Doerak

Bewuste gebruiker
Ik heb er geen ervaring mee, omdat ik nooit "ben doorgebroken" met Salvia, dus ik heb het nooit de moeite gevonden het te proberen tijdens mijn trip. Ik vind roken tijdens mijn trip niet zo heel erg fijn dus als ik het doe moet ik er wel iets van voelen (jointje is een must). Met DMT tijdens paddo's heb ik wel ervaring en ik denk dat dat voor een groot deel hetzelfde is met Salvia.

Het interessante van kortdurende drugs (Salvia, DMT, lachgas, etc.) tijdens een trip is dat je een tripmiddel neemt vanaf een ander niveau. Normaal neem je bijv. lachgas als je op "normaal" niveau zit: de alledaagse realiteit. Echter, tijdens een trip wordt dit niveau verschoven naar een alternatief bewustzijn. Wanneer je op dit platform een andere drug tot je neemt ervaar je deze trip ook anders. Met de DMT + paddenstoelen combinatie snap ik de DMT trip beter en deze is ook dieper. Het interessante is de overgang naar het hele hoge platform van de kortdurende drug terug naar je startplatform: de paddotrip. Deze ervaar je dan als "normaal", terwijl je (ziekelijk) hard aan het spacen bent. Toch ervaar je dit zo, omdat je weet dat je minder ver weg bent dan dat je eerder was. Dit geeft een totaal nieuwe kijk op beiden trips en is daardoor bijzonder interessant en zeker aan te raden.

Zorg ervoor dat je bekend bent met beiden drugs voordat je eraan begint. Je staat dan niet voor een al te grote verassing. Als je door je zware trip op Salvia of DMT fout gaat in je paddotrip moet je waarschijnlijk nog een paar uur...

Bovenaan