salvia stekjes

Heiden

Experimenterende gebruiker
Hey.
Iemand ene idee waar ik stekjes voor salvia kan vinden? of heeft iemand zelf stekjes?
Ik wil voor mijzelf salvia gaan kweken en experimenteren met verschillende vormen van gebruik(zal het allemaal documenteren op het forum voor geïnteresseerde) maar het extract is mij wat duur om maar mee te gaan lopen kloten

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Bij bovenstaande banner (Azarius) zijn ze soms verkrijgbaar.
Ook hebben andere online smartshops ze.

Uiteraard zijn we geïnteresseerd in jouw salvia ervaringen.
Je gaat er mee experimenteren in verschillende vormen van gebruik, kun je dit toelichten?

Ik veel smartshops zijn er ook gewone salvia bladeren verkrijgbaar, tegen een veel lagere prijs dan het extract. Uiteraard is dit nog wel een stukkie duurder dan zelf kweken.

Let wel, het kweken van salvia is niet makkelijk. Ook duurt het wel een poosje eer dat je genoeg hebt om van te trippen, laat staan experimenteren in verschillende dosissen, settingen of manieren van toediening. Van geëxtraheerd blad heb je namelijk stukken meer nodig. Zelf is het me nog niet gelukt om zonder extract door de '' portal '' heen te breken, wat me bij 5x extract al bij mijn eerste keer gebruik wel lukte.

Succes!

Heiden

Experimenterende gebruiker
het gaat een uitdaging worden want bij 10x merk ik nog weinig helaas.
Ik ga experimenteren door het in gerechten en drankjes te stoppen en op verschillende manieren te roken. Gewoon kijken waarvan ik de meest spirituele ervaringen krijg

Bovenaan