Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik kan een aantal kg salvia divinorum (ruw gedroogd blad) kopen en vroeg me af of dit nog legaal is in nederland en of ik het dan zo zonder problemen verder kan verkopen.
verkopen is ook legaal dacht ik, ze verkopen het immers ook in smartshops, maar markt op de straat is er niet voor denk ik, ik doe inmiddels al 2 maand met een grammetje salvia 30x en zo leuk is het nou ook weer niet om het elke week te gebruiken.
Klopt, maar in de winkels kan je ook bijv. nike's kopen, terwijl je toch even mee naar't bureau mag als je die op de straathoek staat te verkopen. Maar ik zou het echt niet weten, er is zowiso geen markt voor dus zinloos.
Klopt, maar in de winkels kan je ook bijv. nike's kopen, terwijl je toch even mee naar't bureau mag als je die op de straathoek staat te verkopen. Maar ik zou het echt niet weten, er is zowiso geen markt voor dus zinloos.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.