ik heb nu 3 keer een lichte dosis x20 extract gerookt en ik heb nog 1 grote dosis over. en die dosis ga ik morgen nemen :P
na dat ik die dosis heb genomen ga ik alle ervaringen die ik met salvia heb gehad in een reportje zetten, maar dat zal wel moeilijk worden omdat ik denk dat mensen die geen ervaring met salvia hebben er geen zak van zullen begrijpen :P
en om andwordt te geven op de vraag van nutsss : bij mij werkte het gewoon de eerste keer al, maar ik ben ook heel gevoelig voor salvia ik heb bijvoorbeeld een veel klijnerre dosis nodig dan mijn vriend die het nu ook een paar keer heeft gedaan. maar hij voelde zich totaal niet op zijn gemak onder de trips terwijl ik me juist extreem op me gemaak voelde
salvia geeft mij echt het gevoel alsof alles opeens anders in elkaar zit ik kom echt (zo lijkt het) in een totaal andere realitijd dingen die noormaal logies zijn worde opeen onlogies en dingen die niet logies zijn opeens heel logies plus dat ik ook al een aantal keer me gevoelens gezien heb

maar het waaren stuk voor stuk goeie ervaringen maar ik snap dat sommigen mensen het erg eng vinden. maar ik denk dat als je het gevoel gewoon over je heen laat komen zonder verwachtingen en zonder het "gevoel" tegen te werken het voor iedereen een super ervaring zou kunnen zijn netzo als dat het voor mij tot nu toe geweest is :P
en jullie kunnen zeker een trip report verwachten :P