San Pedro, in je eentje trippen

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Kwak

Bewuste gebruiker
Heeft iemand ervaring met het in je eentje trippen op San Pedro (10 gram gedroogd) ?
Over twee weken wil ik aan mijn eerste SP trip beginnen.
Ik heb een beetje ervaring met truffels(volledige portie), 2-cb(lage dosis), ayahuasca (3*4 ceremonies), DMT(roken) en LSD(lage dosis).

Kan ik deze trip makkelijk in mijn eentje maken? Op alle hallucineerde middelen boven, afgezien van ayahuasca en DMT heb ik in mijn eentje getript.

PsychedelicMagic

Badass junkie
Je hebt al ervaring met trippen in je eentje. Lijkt mescaline niet een beetje op lsd in combinatie met mdma? Ik dacht ook dat het goed stuurbaar was en de trip erg vriendelijk zou zijn. Als dat zo is zou ik eerder in mijn eentje op een normale dosis mescaline trippen, dan op truffels. HEb je er goed over ingelezen op bijv psychonautwiki, bluelight, erowid, reddit en in boeken? Sowieso is het een aanrader om boeken te lezen over trippen voordat je gaat trippen. Een goede voorbereiding is ontzettend belangrijk. Je hebt van die handleidingen te koop en terrence mckenna geeft ook trips wat te doen als je bijvoorbeeld met angst te maken krijgt.

Zorg fijn muziek waar je in nuchtere toestand ook graag naar luistert en waarbij er zelfs fijne herinneren aan zijn gekoppeld. Verplaats je soms naar een andere omgeving als je het moeilijk hebt. Zet een licht uit of juist aan. Ga onder de douche staan. Ruik aan etherische olie. Eet fruit. Kijk uit het raam. Zoek prettige afleiding. Ga dansen. Blijf niet in het negatieve hangen maar verplaats je aandacht. Ga zingen of kijk naar een mooie schilderij.

In het ergste geval kan het nooit geen kwaad om wat benzodiazepinnes achter de hand te houden. Combineer het niet met andere middelen zoals wiet, want dat kan de slechte trip juist versterken. Al denk ik dat je geen slechte trip krijgt, omdat het om mescaline gaat en je dit ook kan sturen. Geef je aan het middel over en loop niet voor dingen weg. Probeer het bewust te voelen en te zien.

Suc6

Dr. Paddo!

Experimenterende gebruiker
10 gram gedroogd klinkt niet als een hele pittige dosering om eerlijk te zijn, een volle dosis truffels in je eentje klinkt pittiger.

benzzzy

Badass junkie
Das idd niet veel.
In het beste geval genoeg voor een licht tripje in het slechtste geval genoeg voor een mictodosis xd.

benzzzy

Badass junkie
Ik persoonlijk zou beginnen met 15-20g.
En een grotere batch kopen zodat je ervaring kan opbouwen met jouw specifiek product zodat je in de toekomst een referentie punt hebt.

• Like
Waarderingen: Kwak

Kwak

Bewuste gebruiker
Mijn Engels is echt heel, heel slecht maar, dan ook echt heel slecht. Hoe graag ik Erowid en al die andere Engelstalig website wil goed snappen. Dus ik haal mijn informatie voornamelijk uit NL reports en filmpjes.
Ik begrijp dat San Pedro beetje de grootvader van ayahuasca is. En dat San Pedro meer iets sociaals/interactief met andere mensen heeft dan ayahuasca dan meer op zich naar binnen keert.

Bedankt voor je tips. Ik heb met wietolie heftigere dingen meegemaakt dan met truffels en ayahuasca. Ik heb net een fijne afspeellijst op Spotify gevonden. Wel muziek dat ik iets minder goed ken.

Is hetzelfde met de meeste andere drugs dat de eerste keer de beste keer is?
Geldt dit ook voor San Pedro?
Want dan is het zonde om die lage dosis te gebruiken die ik nu voorhanden heb.
Ik moet sowieso twee weken ermee wachten ivm net afgeronde antibiotica.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Is hetzelfde met de meeste andere drugs dat de eerste keer de beste keer is?
Geldt dit ook voor San Pedro?
Want dan is het zonde om die lage dosis te gebruiken die ik nu voorhanden heb.
Ik moet sowieso twee weken ermee wachten ivm net afgeronde antibiotica.
Geen ervaring met San Pedro maar in de regel geldt dit niet voor psychedelica nee. Ik heb bijvoorbeeld meer dan 70 keer getript op psilocybine en die trips worden nog steeds mooier. Er zit geen einde aan hoe mooi het kan zijn.

PsychedelicMagic

Badass junkie
Wat vooral erg belangrijk is om de trip aan te kunnen, is om een maand van te voren een maand lang zeer gezond te leven. Geen drugs, caffeine, alcohol, goed slapen, voldoende bewegen, zoveel mogelijk onbewerkt voedsel eten en (tel)meditatie is ook een goeie. Een goede mentale gesteldheid om de trip aan te kunnen is zeer belangrijk. Veel badtrips ontstaan eruit dat het brein de trip momenteel even niet aan kan. Vaak komt dit door stress, slaaptekort of doordat je nog bezig ben met het verwerken van een (ayahuasca)trip of een heftige gebeurtenis. Eerst verwerken voordat je gaat trip. De trip is zelf een heftige gebeurtenis waarvoor tijd nodig is om die te verwerken.

SuperSilverHaze

Belezen gebruiker
Wat vooral erg belangrijk is om de trip aan te kunnen, is om een maand van te voren een maand lang zeer gezond te leven. Geen drugs, caffeine, alcohol, goed slapen, voldoende bewegen, zoveel mogelijk onbewerkt voedsel eten en (tel)meditatie is ook een goeie. Een goede mentale gesteldheid om de trip aan te kunnen is zeer belangrijk. Veel badtrips ontstaan eruit dat het brein de trip momenteel even niet aan kan. Vaak komt dit door stress, slaaptekort of doordat je nog bezig ben met het verwerken van een (ayahuasca)trip of een heftige gebeurtenis. Eerst verwerken voordat je gaat trip. De trip is zelf een heftige gebeurtenis waarvoor tijd nodig is om die te verwerken.
Ik denk niet dat het nodig is om hiervoor een maand nuchter te zijn. Belangrijkste is dat je goed in je vel zit en een biertje zo nu en dan zal weinig verschil uit maken.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik persoonlijk zou beginnen met 15-20g.
En een grotere batch kopen zodat je ervaring kan opbouwen met jouw specifiek product zodat je in de toekomst een referentie punt hebt.
De dosis mescaline per gedroogd gewicht is 0-3%, waarbij de mediaan rond de 2 tot 2,5% lijkt te liggen (afgaande op gebrekkige literatuur).

Dus als je 10 gram gedroogd san pedro poeder hebt dan komt dat doorgaans neer op 200-250 milligram mescaline, met uitschieters tot 300 milligram. Dat is volgens Psychonautwiki een 'common dose'

Bij 20 milligram kom je uit op 400+ milligram, wat een hoge dosis zou zijn, volgens Psychonautwiki.

Ik deel dus op zich wel je idee dat de 10 gram mescalinepoeder zal leiden tot een niet al te sterke trip. Maar aangezien het gaat om iemand die in zijn/haar eentje gaat experimenteren en weinig ervaring heeft met san pedro of mescaline, lijkt me dat niet een heel slecht plan eerlijk gezegd.
De kans bestaat dat je wat teleurgesteld raakt door underwhelming effects. Maar dat is nog altijd beter dan overweldigd raken door te veel effecten. Zeker bij mescaline kan er nogal wat lichamelijk ongemak ontstaan in hogere doseringen: zweten, misselijkheid, hoofdpijn.

Sowieso is mescaline in vergelijking met andere tripmiddelen vrij mild. Ik vond het voor een psychedelicum verrassend veel op MDMA lijken, even afgezien van de dwingende opborrelende gevoelens van 'IK HOUD VAN ALLES' (die waren er niet). Mescaline had wel hetzelfde soort kalme accepterende gevoel van 'alles is prima zo'. Wat dat betreft lijkt het me wel een aardig middel om in je eentje te proberen bij een wandeling door de natuur ofzo.

Gewoon niet te veel verwachten, een beetje kalm aan doen en gewoon maar zien wat er op je af komt. Lijkt mij een prima idee.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan