San Pedro

omfg

Belezen gebruiker
Hoi DF :)

Vraagje; binnen kort wil ik de San Pedro cactus gaan uitproberen en daar had ik een paar vraagjes over.

1. Is de cactus van Azarius direct te consumeren? of moet je hem laten groeien eerst? Ik lees daar verschillende dingen over... het zou zonde zijn als ik hem op eet en het werkt niet vanwege onwetendheid.
2. Hoe deze te bereiden? Ook daar lees ik verschillende dingen over... wellicht kunnen mensen met ervaring wat daarover zeggen? :)
3. Wat kan ik verwachten.. met wat is zo'n trip vergelijkbaar? Zelf heb ik ervaring met LSD, Salvia, 2c-b en ketamine.

Bedankt voor het lezen. Ik hoop dat iemand wat hierover kan zeggen.

Bedankt :)

omfg.

abby

Belezen gebruiker
omfg zei:
1. Is de cactus van Azarius direct te consumeren? of moet je hem laten groeien eerst? Ik lees daar verschillende dingen over... het zou zonde zijn als ik hem op eet en het werkt niet vanwege onwetendheid.
Dat wil ik nou ook weten! Kan niemand daar op antwoorden :P?

KoxBox

Badass junkie
abby zei:
omfg zei:
Dat wil ik nou ook weten! Kan niemand daar op antwoorden :P?
Die kan je normaal gezien gewoon eten.

JJJ

Bewuste gebruiker
Waarom precies san pedro en niet bv. truffels? San pedro is niet bepaald een makkelijk middel. Het is duur, moeilijk te bereiden, smerig en volgens mij ook heel lastige te doseren, de sterkte van een cactus schijnt enorm te verschillen.

OnderDeEik

Wijs gebruiker
En dan dus gewoon maar voor het makkelijke gaan?
San Pedro was voor mij toch echt een flink andere ervaring dan truffels.

TrippyShit

Badass junkie
^Idd :P dat slaat bijna nergens op :P Zelfde als:

Ja waarom truffels & niet gewoon een biertje. Is minder vies, makkelijker te halen en makkelijker te doseren want truffels zijn niet allemaal even potent..

Het is een andere stof, een ander effect. Het is wat duurder & voor een onervaren iemand wat moeilijker te bereiden idd. Maar dan heb je ook wel wat..

Of de cactus van azarius gelijk te consumeren is ben ik ook wel benieuwd naar. Hoor er ook verschillende dingen over. Maar zover ik op dit moment weer, is de cactus van azarius qua gewicht genoeg om er van te trippen. Het blijft wel een natuurproduct dus als je niet hard tript, kan het ook daar aan gelegen hebben. Voor de prijs kan je trouwens ook de B-klasse sanpedro kopen. Net zo goed (volgens azarius) maar alleen minder mooi qua uiterlijk. Lekker intressant als je em toch opvreet :P

supermagneet

Experimenterende gebruiker
De cactus van Azarius is gelijk te consumeren, ik zou hem niet opeten want dat lijkt me nagenoeg onmogelijk.

Ik heb zelf een sapje gemaakt van een san pedro van 30cm (1 kilo) en er goed op getript. Ik heb de San Pedro vermalen, met citroenzuur heel zachtjes laten verdampen, uiteindelijk de pulp er uitgehaald en uitgeknepen en weer zachtjes door verdampt.

JJJ

Bewuste gebruiker
OnderDeEik zei:
Nouja, ik dacht, waarom SP willen proberen als je nog niet eens paddo's of truffels hebt gedaan? Het leek me een beetje een gekke volgorde. Daarom mijn oprechte vraag, waarom eerst san pedro (moeilijk verkrijgbaar, duur, moeilijk te doseren), ipv iets dat wat meer voor de hand ligt in dat stadium. Maar inderdaad, als je voldoende tripervaring hebt en je goed voorbereidt, kan het net zo goed in deze volgorde :wink: .

abby

Belezen gebruiker
JJJ zei:
OnderDeEik zei:
Nouja, ik dacht, waarom SP willen proberen als je nog niet eens paddo's of truffels hebt gedaan? Het leek me een beetje een gekke volgorde. Daarom mijn oprechte vraag, waarom eerst san pedro (moeilijk verkrijgbaar, duur, moeilijk te doseren), ipv iets dat wat meer voor de hand ligt in dat stadium. Maar inderdaad, als je voldoende tripervaring hebt en je goed voorbereidt, kan het net zo goed in deze volgorde :wink: .
Hij zegt niet dat hij nooit truffels/paddo's heeft gedaan

OnderDeEik

Wijs gebruiker
JJJ zei:
OnderDeEik zei:

Dan begrijp ik de opmerking al wat beter.
Then again, de topicstarter heeft ervaring met LSD, 2CB. Salvia en ket en is dus niet vreemd met het trippen. Salvia is dan een beetje een vreemde eend als je het gaat vergelijken met middelen als LSD en 2CB. San Pedro lijkt me dan ook niet een slechte introductie met de wat meer natuurlijke tripmiddelen.

Sorry als die eerdere post wat aanvallend overkwam overigens, dat was niet de intentie :)

Bovenaan