Sander V gebruikte royaal Canabis

langeman

Bewuste gebruiker
Lees net op nu een bericht met bovenstaande titel
http://www.nu.nl/binnenland/2262480/san ... nabis.html

Of het gebruik van canabis zijn gedrag kan verklaren, want het was zo'n nette politieman.

Je zal maar advocaat zijn en dit gebruiken. Ik hoop dat ze een echte deskundige vragen en hun reactie ook in de media brengen.
Hooguit heeft de canabis een psychose getriggerd, maar dan is dat de verklaring van zijn gedrag en niet het gebruik van cannabis.
Bah bah, wat heb ik een hekel aan dit soort dingen.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Leuk probeersel om er enigzins tussenuit te komen, de advocaten moeten toch iets doen.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Heh. Mensen vergeten vaak dat juist die 'oh-zo-normale' mensen juist diegene zijn die vaak de (serie)moordenaars blijken te zijn. Ongeacht of hij een strafblad had of van te voren gesmoked had, tis gewoon een standaard ziekeling.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Geef de drugs maar weer de schuld, wanneer leert de mens eens dat hij zelf verantwoordelijk is voor zijnd daden ? :P

Flameon

Badass junkie
Sander is inderdaad goed ziek, staat het blowen buiten denk ik.
Enne tsja.... ok een agent hoeft prive geen lieverdje te zijn, een doktor, advocaat of verpleegkundige ook niet :P

trippelh

Bewuste gebruiker
Door dit soort uitspraken gaan ze natuurlijk weer de wetgeving anders bekijken en krijgen we het stigma "zie je wel komt door de drugs"terwijl drugs je leven ook kunnen verrijken .

Ik heb zo hekel aan die uitspraken :angry:

kaasbaas

Badass junkie
Zul je net zien dat zoveel politie agenten de wiet oproken die ze te pakken krijgen bij illegale wiet smokkel :openmouth:.

Purple haze

Bewuste gebruiker
Cannabis kan schizofrenie uitlokken maar alleen als je al gevoelig bent voor schizofrenie. Bij coke snuiven is het risico velen malen hoger.

ik doe mijn best

Bewuste gebruiker
wil deze zgn zieke man iets aantonen,..via de advocaat natuurlijk!!,..dat hij er niks aan kon doen.En daardoor geen levenslang wil krijgen,maar 10-jaar met tbs.

Bovenaan