sannies startkit

gtje

Bewuste gebruiker
hallo mensen zoals bij sommige inmiddels wel bekend ben ik ook lid van wietforum ( welliswaar onder een andere naam maar goed ) en dit topic is absoluut niet bedoelt om mensen die in de canna hoek zitten hier weg te roven en daar naartoe te plaatsen...

nee het betreft alleen een leuke aanbieding daar, maar dan zal je je wel lid moeten maken ...

het gaat namelijk om een starterskit waaruit je een keuze kunt maken uit verschillende soorten zaden ( 10 st zitten er in de verpakking ) en je krijgt er ene complete BIOLOGISCHE voedingslijn bij van bac ( zeker 1 van de beste biologische voeding voor cannabizz )... met deze voedingslijn hoef je geen ph en ec meter aan te schaffen want door het goede bodem leven d.m.v schimmels sturen die zelf de ph bij ... je planten opkweken en goed laten afbloeien gaat een makkie worden en je kwaliteit zal verbluffend zijn ... je hoeft overigens niet perse sannie seeds te bestellen want die zijn over het algemeen meer geschikt voor binnenteelt ( danmm goede genetica ) maar je mag ook breeders choise en basis seeds kiezen ... dus voor de buiten kweker is dit ook een goede kans om voor een spot prijsje een zeer mooie kweek te kunnen volgen draaien met maar een beetje kennis van zaken ...
let op mensen die buiten kweken dat je dus een sort neemt die klaar is in september dit verkleint het risico op toprot ... hele goede soorten zijn double fun ( breeder choise ) mate hari, ierdbei en split ..

ik ben geen vertegenwoordiger van sannie ofso maar als een zeer te vreden klant :grin: en dat deel ik graag met jullie mee netals wanneer er prut zaden worden verkocht ergens delen we dat onder elkaar tog ook mee :grin:

greetzzz gtje

hier is de link en hoop dat jullie er wat aan hebben

gtje

Bewuste gebruiker
tsjaa je moet het uiteraard zelf weten ... maar als je bio wilt kweken en goede resultaten wilt halen zonder te veel toestanden dan is dit de creme de la creme :grin: je hebt geen ph en ec meter nodig om wat je uiteindelijk ruim 100 euro al bespaard ... die 3 tientjes die je dan extra in je voeding moet pompen geven dan niet :grin: bij bijv bio canna en bio bizz heb je zeker een ph meter nodig en daarbij is een ec meter nooit weg dit maakt die voeding weer duurder...

op wietforum zitten vele op deze voedingslijn en als je de kweekverslagen daar bekijkt snap je ook waarom :grin: ik heb een tijdje geleden een ronde gehad daarin ging in bio canna en bac met elkaar vergelijken .. ik gebruikte stekken van dezelfde moeder om zo geen verschil qua genetica te hebben... ik deelde de ruimte van 1,20 m2 op in 2 ruimte links en rechts ... doordat ik eerlijk gezegt wel wat bevooroordeelt was over bac in possitieve zin heb ik de stekken die bac voeding kregen aan de afzuig kant gezet waardoor de 'BAC' planten werden benadeelt ( bij de afzuiger schommelt de temeratuur nogal en de planten krijgen iets TE veel wind /zuurstof waardoor ze zich meer moeten verzetten.. maar uiteindelijk haalde ik gemiddelt nog 6 gram meer per plant ...

ik had er 16 potten staan waarvan dus 8 bio canna en 8 bac voeding ... die van bio canna leverde me toen 254 gram op wat gemiddelt 31,75 gram per plant is ( zeker niet slecht overigens :grin: ) maar met de bac planten had ik uiteindelijk 302 gram op 8 planten dat is gemiddelt 37,75 gram per plant in totaal haalde ik 552 gram onder 1 x 600 watt wat goed is voor een 0,92 gram de watt per 1,20 m2 !!! maar de planten hadden ook een 10 weken bloei gehad dit zou dus te vergelijken zijn met 0,75 gram de watt per m2 ... wat eigenlijk normaal als ik helemaal op bac zit hoger is met +0,80 de watt

ik gebruikte van beide lijnen het volgende

wortel stimulator , groei voeding , bloei voeding en bloei booster daaruit

maar goed opbrengst is niet alles ... kwaliteit gaat boven kwaniteit ... dus thc haren bekijken ... helaas ik kon met mijn ogen geen duidelijk verschil zien dus hier hield ik het op gelijkspel maar toen de smaak test ... ik kweekte btw blue berry een van mijn lievelings soortjes :grin: deze moet lekker zoet smaken van zichzelf wat mede word ontwikkelt door de voeding !!! die van bio canna smaakte zeker lekker ook niets mis mee maar vond die van bac tog veel en veel lekkerder smaken vooral de na smaak was veel natuurlijker en wat zachter ...

maar goed ik wil niemand overtuigen :grin: :P

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Hey gtje,

Ik ben op zich wel geïnteresseerd geraakt in deze producten. Ik heb een vraag, denk je dat als ik al over een maand of 2 zo'n starterskit bestel, en ik de de zaden en de voeding moet bewaren tot de volgende lente, de kwaliteit van de voeding afneemt? Zit er bv iets tussen met een expiration date? :P Van de zaden komt het nl wel goed, die kun je gewoon luchtdicht bewaren.

Alvast bedankt, een stressed-out grower :stoned:

gtje

Bewuste gebruiker
zolang jij ze droog en donker bewaard zal er niets mis wezen met de voeding ... die voeding gaat namelijk een jaar of 2 mee daarna zal het voedingsstoffen gaan afbreken ...maar wilt nog steeds niet zeggen dat de voeding dan niet meer werkt... het werkt namelijk met schimmels en bacterien en die verspreiden zich in goede condititie...

als het in het begin 4 dagen duurt om het bodem leven te actie te roepen zal dat dan afhankelijk van de staat van voeding ongeveer 6 dagen duren .... btw altijd verstandig om schimmels een paar dagen van te voren door de grond te mengen !!! dan start het zich zelf al op !!! en als je dan begint met je kweek is het boedem leven meteen actief

greetzzz gtje

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Oke, hartstikke bedankt.
Ik denk dat ik maar voor die starterskit ga, tenminste, als ik die 75,00 kan ophoesten met de oogst die er nu aankomt :P

gtje

Bewuste gebruiker
ach dat zal je wel lukken ... aangezien je voor een beetje buiten wiet al 4 euro betaalt en voro haze zullen ze vast al wel 5 euro durven te vragen in de shop ... hoef je dus maar 15 gram te kwkeen om 75 euro te besparen ... nou dat red jij wel hoor !!!!

greetzzz gtje

Bovenaan