TrippyShit zei:Ja dat zeg ik dusTenminste vroeg ik of dat bij 2c-b ook zo was.
Hppd heb ik al, tegenwoordig iets minder gelukkig, dus daar ga ik niet over in zitten.
Psychose? Dan had ik em na 13x paddo's 1x lsd, vaak mdma en 2jaar elke dag blowen al gehad denk ik ??![]()
Maar oke, dan ga ik over 2 weken aan de 2c-bZal niet report waardig worden aangezien de pilletjes, ja pilletjes, maar 15mg zijn en ik er gewoon 1 ga nemen omdat ik zin heb in een rustig tripje. Thnx voor de antwoorden!
J0rrit zei:Vraagje hier, compleet offtopic eigenlijk maar ook niet de moeite waard een nieuw topic te openen:
hoeveel 2cb moet ik inleveren ongeveer ( minimaal ) om een testuitslag te kunnen doen bij het testcentrum? Ik weet bij andere stoffen ( ketamine, mdma ) was een sleutelpunt genoeg voor een uitslag hoe of wat. Als ze de sterkte moeten checken ook nog is het meer, maar dat hoeft voor mij niet, is een sleutelpunt 2cb genoeg, anyone?
Gr,
Nick de Neger zei:Alle RC drugs moet je daarom gewoon niet te vaak nemen en eigenlijk zelfs het liefste maar een keer gebruiken wil je echt 'safe' spelen.

J0rrit zei:Iemand enig idee hoelang de housbaarheidatum van 2cb is? Dus voordat het in sterkte afneemt? Duurt dat eeuwig ofzo ( stabile molecuul ) of juist niet?
En als ik dan toch bezig ben, hoe zit dit voor dmt?
Flip Trip zei:Iemand hier weleens prozac geslikt, dat bestaat ook pas sind eind jaren tachtig begin jaren negentig, veel van die drugs wat in pihkal en tihkal staan bestaan al langer. En drugs zoals mdma werden ook al heel veel gebruikt.
TrippyShit zei:Flip Trip zei:Iemand hier weleens prozac geslikt, dat bestaat ook pas sind eind jaren tachtig begin jaren negentig, veel van die drugs wat in pihkal en tihkal staan bestaan al langer. En drugs zoals mdma werden ook al heel veel gebruikt.
Dit ben ik neit helemaal met je eens. Prozac wordt op de markt gebracht als medicijn. Niet in het illegale circuit. Dit wordt aan mensen voorgeschreven dus dat onderzoeken ze natuurlijk veel beter dan een 2c uit pihkal..
Patrick a.k.a Spaceface zei:Denk persoonlijk dat 2cb en lsd de minst schadelijk drugs zijn. Speed, mdma en alcohol heb je altijd de dagen erna wat brakheid, bij deze voel je je vaak herboren. 2cb is en blijft mijn favoriet![]()
MotjeWhat zei:mijn ervaring was dat ik na 3 dagen wakker te zijn op speed nog een zegeltje deed en dat het uiteindelijk omsloeg in totale paranoia...
lysergine25 zei:MotjeWhat zei:mijn ervaring was dat ik na 3 dagen wakker te zijn op speed nog een zegeltje deed en dat het uiteindelijk omsloeg in totale paranoia...
fijn he .... morgen weer ?
![]()