1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Scheel kijken na drugsgebruik

Discussie in 'Voeding, gezondheid, liefde, seks en relaties' gestart door Luukzorika18, 18 jun 2012.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Luukzorika18

Luukzorika18 Newbie

Ik heb nu in totaal iets van 4 keer hard drugs gebruikt (xtc, speed, 4-fmp en methylone)
    Nu heb ik al een tijdje last van ''visual snow'' waar ik mee heb kunnen leven.
    Ook ben ik al een tijdje gestopt met het gebruiken van drugs.

Maar nu heb ik sinds een tijdje last van scheel kijken. Ik hoef me ogen maar een beetje te ontspannen en ik kijk al scheel met een oog. Zodra ik scheel kijk schuift mijn beeld in elkaar.
    Ik zie ook duidelijk in de spiegel dat ik dan met een oog scheel kijk.

Nu is mijn vraag of de oogarts hier nog iets mee kan, en of dit geneesbaar is?

2. mandragora

mandragora Badass junkie Emeritus Mod

Ja das vreemd ken ook zo iemand die door druggebruik soms een scheel oog krijgt.
    Gebeurt wel alleen als ie moe begint te worden dan draait ze ene oog niet naar het midden maar naar buiten :confused: vond het zelf ook vreemd, toen ik'm erover aansprak zei hij dat het kwam na een lange periode speed/xtc/coke/... te gebruiken. Daarvoor had ie daar totaal geen last van.

Of een oogarts je kan helpen...euhm, ga eens op consultatie zou ik zeggen misschien kan de arts er inderdaad wat aan doen.

grts

3. Junk4life

Junk4life Experimenterende gebruiker

heb ik volgens mij ook nu meer last van

vroeger was ik er wel bekend mee dat ik juist niet kon lezen, had ook met scheel kijken te maken, lijkt nu of dat heel erg verergerd is, ik kan soms niks zien en zie het beeld vaak 2x door elkaar

Laden...
Vergelijkbare Topics - Scheel kijken drugsgebruik
  1. Xtcorp
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    1.703
  2. koosebeltjes
    Reacties:
    14
    Weergaven:
    6.244