Schooluitstap -> Engeland

Dom om drugs mee te nemen naar Engeland?

• Ja, controle is veel te streng

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, controle valt wel mee

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .

Nielz

Experimenterende gebruiker
Hello, Binnen 4 weken vertrekken we met onze school naar Engeland. We gaan naar daar met de bus - ferry. Eenmaal daar zitten we met een aantal mensen in een gastgezin.

Ik zoek dus wat toffe drugs voor in de bus, ferry en in de gastgezinnen te gebruiken. En misschien ook wat tips om deze ( veilig ) over de grens te krijgen.

esmee

Belezen gebruiker
Ik weet niet ik zou het er niet op wagen....
Al krijg je het dan Engeland binnen, wie weet wat wat er
met het gebruiken van die drugs nog kan gebeuren.....
Of dat je betrapt wordt en een hoop gezeik met die ouders en/of je eigen
ouders :confused: maar das mijn mening :wave:

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Spacecake lijkt me het best in jouw geval. Andere "geschikte" drugs voor je reis naar engeland vallen gewoon teveel op.

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Ligt er een beetje aan, onder invloed van welke drugs kan jij nog normaal doen? :P Maar denk aan bijv riemgespen met opbergruimte, of oorstretchers
waar je vaak nog wel een grammetje vanalles in kan doen, of maak een lege deo-roller open, zooi erin, en in je toilettas mikken.

Makkelijk zat :wave:

-spaceman-

Badass junkie
to easy! ik ben ook een keer naar Engeland geweest met een kamp (15/16 jaar oud)... we hadden een plakaat hasj ter grote van een mars mee om te verkopen... was echt nul controle... maar dat kan nu anders zijn natuurlijk..

Northawke

Wijs gebruiker
Controles zijn behoorlijk streng geworden in Engeland, van wat ik heb horen zeggen. Ik zou het je persoonlijk niet aanraden.

Nielz

Yo

Hello,merci voor de reacties :grin:

We waren aan het denken aan spacecake voor op de bus en ook wat bollen voor ons wat te amuseren in Engeland zelf.

Een maat van mij wou wat keta meenemen voor in ons kamer van het gastgezin zelf te '' consumeren''

Ik zelf heb een stretcher maar nog niet groot genoeg:tongueout:
Van de deo bus is wel een goede optie.

Nog meer ideen voor de shit mee te smokkelen?

thanks!

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
poppers in de bus , dan heb je een dubbelslechte combinatie. misselijk, schudden en hoofdpijn erna.. Dat wil je niet meemaken.

. ballonnetje lachgas meenemen :wink: voor in de bus. :grin:

je kan rectaal vervoeren, maar dan alleen ieder voor zich. en mondje dicht over de anderen.... :wink:

Nielz

Ok, geen poppers dus :rolleyes:

Was ook al aan lachgas aan het denken maar tamelijk onhandig om met ballonnen in de bus te beginnen knoeien of niet?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Dude, neem een fles drank mee voor in de bus. Als je per sé iets moet gebruiken wanneer je daar bent, plak het dan ergens op/onder/in de bus, komt er controle is het niet van jou. Wel zorgen dat niemand weet dat het van jou is, want je weet hoe dat gaat..

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Hebben vroeger eens controle gehad met school op weg naar Londen. Eerst kreeg iedereen de kans om alles af te geven zonder sancties. Daarna kwamen ze de hele bus, en bagageruimte controleren met een "drugshond". Vreemd, niemand gepakt en toch had ik een brokje hasj mee, en een andere 5g wiet.

Holymoly

Er is amper controle met de ferry naar Engeland, was vorig jaar nog gegaan, gewoon langs duane, moet je je paspoort afgeven, maar bij een klas vol met kinderen gaan ze gewoon géén drugscontrole doen, wel klote want ik had niks meegenomen omdat ik te bang was..

Nielz

Jullie doen me twijfelen, merja geen schooluitstap zonder weed. Maar andere shit ben ik nog niet zeker van.

Lol ja, lachgas is mss niet verboden maar da gaat gewoon ni op de bus :P , zou wel tof zijn .

Thanks

Robdebob

Bewuste gebruiker
Doe je shit in een onopvallend plastic tasje en leg die tussen andere bagage, als die word gevonden weet natuurlijk niemand van wie dit is :beer:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Robdebob zei:
Doe je shit in een onopvallend plastic tasje en leg die tussen andere bagage, als die word gevonden weet natuurlijk niemand van wie dit is :beer:

Als je de bus met slagroom vult (deze voor gebruik wel uithalen) Geeft het geen verdenking tot, inhaleren van lachgas, maar alleen een rare gedachte van "nemen ze nu ook al hun eigen slagroom mee?" lijkt mij dan

Bovenaan