• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Sclerotia>COSMIC CONNECTORS

ahcim

Newbie
Hallo allemaal,

Gisteren aar de smartshop geweest om truffels te halen, daar wees men mij op het feit dat ze een nieuwe soort hadden de COSMIC CONNECTORS!

Ik dacht had zal allemaal niet zo,n verschil maken met elkaar maar niet was minder waar!

Een vriend van me heeft ze gegeten en ik zelf maak er altijd thee van(als je dit doet wel heeeel fijn snijden zo dat de stoffen goed kunnen onttrekken)omdat ik anders kokhalzend het bakje leeg moet maken, ieder een bakje van 15 gram dus feitelijk wel een dubbele portie als je er van uit gaat dat 1 portie 7 gram is.

De kickin was heel vlot(ongveer 20-30 min) en bezorgde ons allebei een bodyhigh waarbij je het gevoel hebt dat ie als een raket door je hoofd weer naar buiten wil, lach kicks gezellige gesprekken en uiteindelijk begonnen er ook levendige visuals te komen, m,n maat heeft net als ik ook eerder getript maar had nooit visuals gehad.
Ik eigenlijk altijd wel dus heb ik um maar eens geintroduceerd met de muziek van Kruder und Dorfmeister, dit is een soort triplounge en heeft een zeer stimulerende uitwerking op de trip!
En natuurlijk flink blowen!!!:)

Na een tijdje kwam er even een spiritueel moment in de trip en zaten we over geloof en religie te praten en na een tijdje zakte dit weer weg en werden we getroffen door de vetste closedeye visuals,..nog nooit heb ik zulke scherpe beelden in m,n hoofd gehad WAUW

We besloten er maar een biertje bij te gooien en ook dit gaf weer een super gaaf effect,...(daar bij wil ik natuurlijk niemand aanraden bier te drinken bij z,n paddo's maar had het gevoel dat het wel goed zou gaan) van af het moment dat het koele bier m,n mondraakte en ik m,n ogen sloot...SMAAKSENSATIE met visuals tot gevolg! en dan so absurd en abrupt dat het weer een lachkick tot gevolg had!

Een aantal keren bij het zien van bepaalde kleuren woooooow en wauw uit geroepen!

Na een uurtje of 5 werden we heel rustig voor bereid op de landing en als een veertje kwamen we weer neer!

Al met al een van de vetse trips die ik ooit heb gehad met de minste bijwerkingen, op het kaartje bij de verkoper stond:"the hawaien experience" ik dacht yeah right!, maar ik moet toegeven die kant gaan ze wel op!

Ik vind ze TOP en raad ze een ieder aan!!!

Groeten Micha

ahcim

Newbie
Ik weet hoe ze voelen maar deze was totaal anders als de types die ik al geprobeerd heb, en naar mijn idee vond ik dit de beste truffel trip ooit!

Bovenaan