Scoren op straat

neti

Badass junkie
Gisteren uitgeweest. Wilde neti dat mijn bekenden iets ozuden doorhebben, dus uiteindelijk maar gekozen voor een goede snorkel in beide neusgaten

BUZZY, tnx voor de tip van het bankbiljet. Heb mn 100 kronerbiljet lekker diep in mn neusgetoken...veel relaxter dan direct je neus boven de pep :smoke:

Maar goed, na een uurtje zaten we in een cafe en had ik, voor het eerst, de neiging op zoek te gaan naar meer. Paar keer naar de wc gegaan om iemand te vragen of ie iets kon regelen. Helaas niet op de wc op die momenten. Het er toen amar bij gelaten.

Verder de hele nacht staan dansen, helemaal uit mn bol op ISIS (tja je meto wat he) Moest u en dan echt bijkomen omdat mn hart als een gek tekeer ging... had geen idee dat je je ook op pep alleen goed kan vermaken... voor herhaling vatbaar :beer:

Frances.

Newbie
Ghehe, sounds like fun.
Heel veel mensen denken dat je pep per sé met iets anders moet combineren, maar in z'n eentje is het ook prima lol.

neti

Badass junkie
hoe vraag je zoiets: gewoon relaxt van:

"he, weet je hoe ik hier aan pep kan komen?" :mrgreen:

neti

Badass junkie
hahahaha :beer: was eigenwijs, dacht laat ik t es op mn eigen wijze doen... maar n bljet is wel zo lekker

maar eh lullo, help me ff met mn vraag :P

Delirium

Badass junkie
Enesteene zei:
hahahaha :beer: was eigenwijs, dacht laat ik t es op mn eigen wijze doen... maar n bljet is wel zo lekker

Briefgeld zitten vet veel bacteriën aan, die wil je niet in je neus hebben. Gebruik liever een treinkaartje ofzo :P

Ellesdee

Badass junkie
Enesteene zei:
in een cafe bedoel ik daarmee eigenlijk :beer:

poblemen such as... :confused:
hahaha
mjah een feestje/discotheek, ok
maar een cafe :tongueout:
gewoon iemand zoeken met grote ogen en een klapperkaak
hey, ken jij toevallig nog iemand met pep op pillen
en tadaaaa

neti

Badass junkie
nou ja, was neti de eerste de beste tent natuurlijk :mrgreen:

heb nog voor een ker en dan ben ik out of pep :cry:

MrWitte

Newbie
Je kan het beste gewoon je eigen snuifbuis hebben. Weet je zeker dat je er in ieder geval geen gekke dingen aan overhoud.

scoren op straat: of het nou echt op straat is of in een cafe of discotheek is maakt niet uit. Kijk uit met wie je aanspreekt, Je weet nooit of iemand een man der wet is.

Mij is het een keer overkomenin een megadancing in belgie. Ik had al aan een aantal gasten gevraagd voor speed, coke en pillen. Ik had de speed en pillen in mn zak, alleen de coke nog niet.

Op een gegeven moment komt er een gozer naar me toe en vroeg mij of ik wat nodig had. Ja zei ik toen: 2 grammetjes Coke. We wilden net de overdracht doen en werd ik in mn kraag gevat. Politie, Fuck dacht ik toen.

De gozer van wie ik kocht bleek undercover te zijn.

Heb mn dope moeten inleveren, de hele nacht ondervraagt van wie ik kocht. Maar ik naai niemand, iedereen moet zn poen kunnen verdienen, ja toch.

Mn strafeis luidde: 6 maanden zitten , wel hele hoge strafeis.
mn uitspraak luidde: Zaak geseponeerd, reden was beetje vreemd te weinig cellen en de hoeveelheid was meer voor eigen gebruik.

Pikachu

Wijs gebruiker
Wow das wel geluk hebben man!

Maar jij zegt dus dat die man jou aansprak of je iets wilde kopen?
Zo ja: dat mag dus niet, dat is uitlokking en uitlokking is illegaal. De politie mag zoiets niet doen, iig niet in NL. In Belgenland weet ik niet hoe t zit.

DreamWeaver

Badass junkie
Laatst zat ik in Arnhem op een muurtje met Serenity. Komt er ineens een verlepte junk naar ons toe met de vraag of we ergens speed kunnen regelen. Omdat we niks bij ons hadden klonk er vrij snel een 'nee'. Nu had ik op dat moment een grote zak snoepjes bij me, en is Serenity nog met een smartie naar die gozer toegelopen. De blik van die gast, op het moment dat dat lieve blonde meisje hem xtc gaf, onbetaalbaar!

Ellesdee

Badass junkie
DreamWeaver zei:
Laatst zat ik in Arnhem op een muurtje met Serenity. Komt er ineens een verlepte junk naar ons toe met de vraag of we ergens speed kunnen regelen. Omdat we niks bij ons hadden klonk er vrij snel een 'nee'. Nu had ik op dat moment een grote zak snoepjes bij me, en is Serenity nog met een smartie naar die gozer toegelopen. De blik van die gast, op het moment dat dat lieve blonde meisje hem xtc gaf, onbetaalbaar!

lol

neti

Badass junkie
denk dat dat undercover wel een beetje meevalt in normale tenten, ennuh, moet snel n dealer hebben, dan heb ik dat gedoe niet

kwam net al weer in de verleiding in de supermarkt, maar god dat die gast haast had :beer:

Serenity

Badass junkie
DreamWeaver zei:

Hahaha, mooi was dat ja. Paar uur later hoorden we een ambulance :rolleyes: :wink:

Bovenaan