Seks en CBD olie.... Ik kan niet meer zonder?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Fefe

Newbie
Inmiddels een maand trouwe gebruiker van CBD olie. Het doet enorm wonderen voor mijn ADHD en eindelijk voelt het alsof mijn leven op rit is.

Maar nu zit het zo. Seks met CBD in je systeem is echt geweldig. De eerste keer voelde het als vuurwerk. Nu is het zo dat ik opmerkte dat ik net voordat we bezig gaan zijn, goed bedenk wanneer ik CBD ingenomen heb en als het 4 uur geleden is nog ff snel een druppel (of 2) in mijn mik gooi. Hiervoor was onze seks super, maar sinds ik gebruiker ben kan ik niet meer genieten zonder CBD in mijn aderen.

Zoals vanochtend. Typische zondag ochtend wakker worden beurt. Het was leuk, maar genoot er niet van zoals ik normaal doe. Ik dacht aan alles en kon niet in het moment komen. Halverwege ook afgekapt. Was ook zo droog als de sahara, zelfs met alle kunstjes van mijn welervaren vriend. Ik had zin, zeker. Maar ik kon niet met mijn hoofd in het moment komen. Met CBD vreet ik 'm op, zit ik echt in het moment en de orgasmes...

Hebben jullie stoners het ook? Dat seks echt leuker is op dan nuchter?

Stoppen is geen optie, zeker omdat alles eindelijk goed gaat.

Dopemonster

Badass junkie
Ja seks en drugs gaan hand in hand
Cbd en seks hoor ik voor het eerst, hoezo is de seks daardoor beter dan?
Ik weet dat stoned seks hebben lekker kan zijn maar er zijn middelen die de seks nog veel beter maken
Moet je alleen mee uitkijken omdat het ook de seks kan verpesten, je kan er door doorslaan en het kan te extreem worden maar met cbd denk ik niet dat dit het geval is

Don Draper

Badass junkie
Lekker toch. :)

Met CBD heb ik dat eigenlijk niet echt. Maar met sommige wiet heb ik wel dat ik geil word.

Aangezien je CBD gebruikt voor je ADHD snap ik ook hoe je je voelt dat je zo bezig bent met wanneer je het hebt genomen. Kan me voorstellen dat je buiten de seks ook zit te rekenen wanneer je het laatst heb genomen. En dat is toch prima? :)

Als je van de huisarts bijvoorbeeld Ritalin voorgeschreven krijgt heb je ook dat je dat op specifieke momenten op de dag moet slikken. Zo kan je dat op deze manier ook zien, ook al gaat dit nu buiten de huisarts om. :)

Maar kan het kloppen dat je hiermee zit? Ik zie het nadeel eigenlijk niet. Bij andere koppels moeten ze misschien ook iets doen, nemen of al is het iets als condoom of glijmiddel. Bij jou is het CBD, prima toch :)

ljuv

Badass junkie
Oh zeer herkenbaar! Mijn gedachten kunnen alle kanten opgaan soms tijdens de seks en als ik heb geblowd vind ik onze seks ook een flinke level up! Ik heb het over cbd olie ook wel is in een podcast gehoord. Ik denk wel dat je kunt leren focussen tijdens de seks als je nuchter bent. Als je heel graag wilt, zou ik indd eerder hier aan werken dan stoppen met de olie die je leven zo heeft verbeterd! Maar anders lekker blijven gebruiken als je seks hebt toch?

Fefe

Newbie
Oh zeer herkenbaar! Mijn gedachten kunnen alle kanten opgaan soms tijdens de seks en als ik heb geblowd vind ik onze seks ook een flinke level up! Ik heb het over cbd olie ook wel is in een podcast gehoord. Ik denk wel dat je kunt leren focussen tijdens de seks als je nuchter bent. Als je heel graag wilt, zou ik indd eerder hier aan werken dan stoppen met de olie die je leven zo heeft verbeterd! Maar anders lekker blijven gebruiken als je seks hebt toch?

Oooo dankje voor de podcast!!! Ik had al veel research gedaan maar niet gedacht om podcasts te luisteren. Morgen tijdens werk maar eens naar luisteren!!!!

Gelukkig ben ik niet de enige wie onder invloed betere seks heeft. Ik denk dat ik niet zonder wil, aangezien ik eindelijk in moment kan zijn. ☺️🍃

ljuv

Badass junkie
Oooo dankje voor de podcast!!! Ik had al veel research gedaan maar niet gedacht om podcasts te luisteren. Morgen tijdens werk maar eens naar luisteren!!!!

Gelukkig ben ik niet de enige wie onder invloed betere seks heeft. Ik denk dat ik niet zonder wil, aangezien ik eindelijk in moment kan zijn. ☺️🍃
En ik denk dat dat helemaal niet slecht is! Genieter van hahaha.

En veel plezier met luisteren, het is een leuke aflevering maar de show an sich is wat zweverig, hoop dat je daar niets tegen hebt!

Rivalrie

Badass junkie
Sex met wiet is zeker lekker. Al heb ik zelf als man wel een iets minder stimulerend gevoel tijdens de sex bij m'n pik. Wel voelt eigenlijk alles lekkerder.

Don Draper

Badass junkie
Ik kom hier trouwens op terug.

Ooit op cnnbs.nl gelezen een blog over een vrouw die (THC) olie op haar geslachtsdeel had gebruikt en het haar sex leven echt een boost gaf, misschien zelfs had gered. De laatste twee jaar doe ik wel eens een search erop omdat ik dat artikel echt weer wil lezen, juist nu ik het zelf gebruik. Maar het lijkt gewoon foetsie te zijn.

Enige wat ik nog echt kan vinden is een kant en klaar spray glijmiddel die ooit in Amerika is verkocht en hier een ervaring mee is.

Artikel waar ik het over heb is een Nederlandse vrouw die de olie die je gewoon uit de drogisterij/zelfgemaakt heeft gebruikt. Ik wil zo graag dubbel checken dat ik het echt zo heb gelezen toendertijd.

Let It Happen

Bewuste gebruiker
Vocht is belangrijk bij de opname van voedingsstoffen in de darm, het transport van voedings- en afvalstoffen in het lichaam, en het regelen van de lichaamstemperatuur. Vocht zit in eten en drinken. Het meeste vocht krijgen we binnen via drinken.

Brakka Mang

Bewuste gebruiker
Inmiddels een maand trouwe gebruiker van CBD olie. Het doet enorm wonderen voor mijn ADHD en eindelijk voelt het alsof mijn leven op rit is.

Maar nu zit het zo. Seks met CBD in je systeem is echt geweldig. De eerste keer voelde het als vuurwerk. Nu is het zo dat ik opmerkte dat ik net voordat we bezig gaan zijn, goed bedenk wanneer ik CBD ingenomen heb en als het 4 uur geleden is nog ff snel een druppel (of 2) in mijn mik gooi. Hiervoor was onze seks super, maar sinds ik gebruiker ben kan ik niet meer genieten zonder CBD in mijn aderen.

Zoals vanochtend. Typische zondag ochtend wakker worden beurt. Het was leuk, maar genoot er niet van zoals ik normaal doe. Ik dacht aan alles en kon niet in het moment komen. Halverwege ook afgekapt. Was ook zo droog als de sahara, zelfs met alle kunstjes van mijn welervaren vriend. Ik had zin, zeker. Maar ik kon niet met mijn hoofd in het moment komen. Met CBD vreet ik 'm op, zit ik echt in het moment en de orgasmes...

Hebben jullie stoners het ook? Dat seks echt leuker is op dan nuchter?

Stoppen is geen optie, zeker omdat alles eindelijk goed gaat.
Ik hoor dat ook altijd van vrouwen maar fan icm met mij🤣

Maar even to thats what chem sex does....ik ben er redelijk doorheen nu maar ken de periodes met ghb speed 3mmc coke. Is even iets waar je doorheen moet en je weer even aan moet wennen zonder.

• Haha
Waarderingen: ljuv
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan