Seks lievelingsstandje + Drug

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Plucky Duck

Bewuste gebruiker
Ik zal beginnen.

Weet de officiële benaming niet maar IK noem het leeuwtje.

Als iemand ze officiële benaming heeft, let me know!

Mocht je deze niet kennen (lijkt me sterk)
Dame ligt op de buik, bips klein beetje omhoog en stoten maar. Jij gaat eroverheen hangen als een leeuw dus. Zorg dat je oogcontact maakt en af en toe zoent, dan is dit voor mij het intiemste wat er is.

Ohja en de drug dan nog. Doe dan maar een flinke berg cocaïne, 2cb of uiteraard 3mmc. Werkt 100en malen beter en klaarkomen is echt buitenaards.

Persoonlijk nooit last van een non-functionerende pik dus dat scheelt.

Laatst bewerkt:

MeerdereOrgasmesFan

Experimenterende gebruiker
Ik hou van dat de vrouw op haar rug ligt en gewoon benen wijd en ik haar mag beffen, altijd klaarlikken nogal vrouwgericht. Daarna zal ze als ze meerdere keren kan komen makkelijker komen tijdens de sex en het is lekker nat. En vanaf daar kan je verschillende wegen in

Mdma als je intense liefdevolle aanrakende kussende sex wilt, ik noem het zweefsex

Speed kan je als je hem omhoog krijgt aan een sex marathon meedoen

Cocaïne versterkt het libido bij mijn erg en kan afhankelijk van hoeveel snuifcoke hoe lang ik door kan gaan.

Basecoke liever niet te verslavend dus doe dat eigenlijk nooit en als ik het deed wilde ik niet socializen dus raadt ik dit sowieso af

3mmc kan je langer door ook is ook lekkerder

PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Snuifcoke maar niet teveel anders hangt die er maar doelloos bij te bengelen. Het beste is geen drugs of zo weinig mogelijk zodat drugsvrije seks ook nog leuk en spannend blijft. Wiet maakt het eigenlijk ook wel lekker en daar hebben je volgens mij toch de minste bijwerkingen van zoals niet kunnen klaar komen of minder harde erectie.

Plat op haar rug met de benen in de nek of op haar knieën "doggy" en de vrouw die ook zelf es meestoot op je stijve leuter.

Laatst bewerkt:
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan