Aanleiding voor dit topic is de onderstaande video die ik net zag. Van de briljante Osho, die wederom een eigenzinnige maar zo'n coherente kijk op het onderwerp heeft. Het is een soort middenweg die bewandeld moet worden. Jezelf helemaal verliezen aan je lusten is duidelijk niet goed voor je, maar seks helemaal uit je leven proberen te duwen ook niet. En vooral ook het zien dat seks niet het einddoel is, maar het begin van iets veel groters, wanneer we deze energie kunnen transformeren.
Het is wat een rare snuiter die Osho, maar ik raad je aan hem een kans te geven:
Wat dan het verdere doel van dit topic is? Eventuele andere relevante video's of informatie plaatsen. Praten over je eigen ervaringen en eventuele moeilijkheden hiermee? Alles is toegestaan! (de forumregels in acht houdend uiteraard)
Het is wat een rare snuiter die Osho, maar ik raad je aan hem een kans te geven:
Wat dan het verdere doel van dit topic is? Eventuele andere relevante video's of informatie plaatsen. Praten over je eigen ervaringen en eventuele moeilijkheden hiermee? Alles is toegestaan! (de forumregels in acht houdend uiteraard)