Sekshongerige echtgenote roept politie

caatje

Badass junkie
AKEN - Een 44-jarige vrouw uit het Duitse Aken heeft in de nacht van woensdag op donderdag de politie gebeld omdat haar man (45) al maanden niet aan zijn echtelijke plichten had voldaan. Dit heeft een politiewoordvoerder donderdag laten weten.

De man en de vrouw sliepen al enkele maanden in gescheiden bedden en hadden geen intiem contact. Daarop maakte de vrouw haar man midden in de nacht wakker en eiste seks. Toen de man daar niet op inging, belde zij de politie. De agenten konden niet veel met de ongebruikelijke klacht want zij konden geen strafbaar feit ontdekken, aldus de zegsman

bron

Ik heb ze gebeld omdat hubby zn sokken niet omkeerd voordat hij ze in de was gooit. Hij ziet nu een straf van minimaal 5 jaar met tbs tegenmoet :rolleyes:

BacingsPen

Badass junkie
hehehehehe, zie j wel, t zijn altijd weer die wijven! :grin:

Als veel mannen iets over hun vriendin zeggen noemen ze d'r niet voor niets zeikwijf :grin:

Wie wil er dan ook nog seks met een vrouw van 40+?

mij niet gezien hoor! :grin:

Doe me er dan maar eentje van 15, dan ben ik maar pedo :beer:

caatje

Badass junkie
nou nou Ben, wijven, hoop dat je je toekomstige echtgenoot (kga er voor t gemak maar vanuit dat je hetro bent) toch ff anders noemt.

groetjes zeikwijf :wink:

BacingsPen

Badass junkie
caatje zei:
nou nou Ben, wijven, hoop dat je je toekomstige echtgenoot (kga er voor t gemak maar vanuit dat je hetro bent) toch ff anders noemt.

Ja, maar tegen die tijd ben ik hopelijk ook weer "hersteld"

Het was niet mijn intentie om de vrouw in het algemeen af te zeiken, of toch wel, maar in jouw geval dus niet :sunglasses:

JuNk

Experimenterende gebruiker
I vind et wel vet dat je als echtgenoot/echtgenote seks kunt eisen :rolleyes: .

caatje

Badass junkie
SpacingBen zei:
caatje zei:

Ja, maar tegen die tijd ben ik hopelijk ook weer "hersteld"

Het was niet mijn intentie om de vrouw in het algemeen af te zeiken, of toch wel, maar in jouw geval dus niet :sunglasses:
:grin:

Play_bunny

Wijs gebruiker
JuNk zei:
I vind et wel vet dat je als echtgenoot/echtgenote seks kunt eisen :rolleyes: .

tja, je kan het "eisen", maar er is ook altijd nog zoiets als verkrachting en daar moet je met dat eisen voor oppassen .

Bovenaan