Sekspartner vinden die open staat voor drugs/‘experimentje’

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

bkll

Newbie
Ik heb een nogal bijzondere ‘kwestie’ waar ik al jaren soms over nadenk en voor probeer te gaan. Ik ben van mezelf geen pervers figuur ofzo en ook geen die hard gebruiker (ook al zou je dat misschien wel denken gezien het tijdstip :grin:) maar een van m’n grootste ‘Bucket list’ wensen is een keer een nacht doorseksen met een dame wanneer je allebei drugs (mdma of speed, evt ghb) op hebt. Nu zeg je: doe dat dan als je zo graag wilt. Klinkt makkelijker gezegd dan gedaan, tot nu toe moesten m’n exen en bed-partners niets van drugs (in bed) hebben. Voor de rest zou ik van de vrouwen in m’n omgeving ook niemand kennen die ervoor open zou staan.

Nu was mijn vraag voor tips: hoe kom je in godsnaam met iemand in contact die daarvoor in is? Ik kan het moeilijk in m’n Tinder-profiel gaan zetten ofzo :wink:

Omdat ik het zoals gezegd ooit nog eens echt graag wil proberen blijft het een grote wens. Geen obsessief iets, maar wel iets waarvoor ik dus hier na lang twijfelen een topic open gezien ik al wakker ben. :P

Sowieso: is dit een heel rare/extreme wens? Als mensen aan iets extreems als SM-dating sites etc doen, dan valt dit nog wel mee toch?

Advies anybody? Zonder direct in hele enge kringen/sites te komen?

Laatst bewerkt:
L

Lid 110071

Gast
Dat je graag een keer uit wil proberen hoe sex met mdma/ speed/ of ghb is, is al een goede start. Je zult nu open staan voor anderen die dat ook willen. Het heeft wel wat lef en eerlijkheid nodig, want je zult toch moeten vragen of de ander ook geinteresseerd is om middelen te gebruiken.
En of dat een gek verlangen is...? Ik vind van niet, heb er heerlijke ervaringen mee gehad en heel veel anderen ook! Het kan tot heel onverwachte sex- ervaringen leiden, dus gebruik wel iets wat je vaker gebruikt hebt.

Ben benieuwd

bkll

Newbie
Dat je graag een keer uit wil proberen hoe sex met mdma/ speed/ of ghb is, is al een goede start. Je zult nu open staan voor anderen die dat ook willen.
zelf sta ik al jaren heel erg open (meer dan dat), maar m’n (bed)partners en mogelijk potentiële bedpartners niet. Degenen die ik het wel eens voorzichtig heb voorgesteld waren altijd zwaar anti-drugs in het algemeen of wilden het niet icm seks. Kregen toch de associatie met iets heel extreems of onveiligs ofzo. Terwijl ik, juist omdat het drugs zijn, zoiets een beetje zou voorbereiden zodat het safe seks blijft.
Het heeft wel wat lef en eerlijkheid nodig, want je zult toch moeten vragen of de ander ook geinteresseerd is om middelen te gebruiken.
En of dat een gek verlangen is...? Ik vind van niet, heb er heerlijke ervaringen mee gehad en heel veel anderen ook!
Dat maakt me idd zo ultiem nieuwsgierig :)

Het kan tot heel onverwachte sex- ervaringen leiden, dus gebruik wel iets wat je vaker gebruikt hebt.
Volledig mee eens; geen vervelende negatieve verassingen (of dingen doen waar zij of ik of bieden spijt van zouden krijgen). Ik ken mezelf een beetje met de genoemde drugs mdma, speed en ghb en juist daarom lijkt het me zo’n supergeile en leuke ervaring :wink:
De dames waar jij die ervaringen mee had, waren dat vastere relaties of b.v. seksdates?

L

Lid 110071

Gast
Vaak seksdates. Nadeel is dan dat je de mate van middelengebruik van die nieuwe date niet kent.
Voordeel is dat je door de drugs minder van die awkward momenten hebt. Met teveel speed etc. kwam er soms weinig van seks. Later vond ik het leuker om een paar vaste seks-met-drugs partners te hebben. Dan had je gewoon een leuke tijd en was seks niet 'verplicht'
Dan werd het eerder een klets- marathon.

donderjagen

Experimenterende gebruiker
Je zou eventueel binnen je vriendenkring bij mensen die óók gebruiken eens kunnen peilen of ze nog buitenstaanders kennen die nuttigen en dan samen een avondje plannen... zo ontmoet je nieuwe mensen en wie weet zit er een leuke meid bij waarbij je een klik voelt... Ondanks de drugs is die klik echt wel belangrijk hoor! Ik vind het heerlijk om op drugs stomende, zwoele, trage sex te hebben waarbij alleen al 'n zoensessie voelt als "echte" sex of om een wilde gepassioneerde geen remmingen (niet dat ik die anders nou echt heb) nacht te hebben waar geen eind aan lijkt te komen. Maar zou dat echt niet zomaar met iedereen willen . Ik snap dat je wens en verlangen dit te ervaren groot is maar ga dan ook echt voor de volle samen smeltende ervaring met iemand die je ook zonder drugs leuk zou vinden.

CuriousExplorer

DF-koning
Doet er toch niet toe?
Tenzij je een samensmelt love gevoel wilt hebben met elkaar, doet eenieder met zijn lichaam toch wat hij zelf wil?

Gewoon nemen, en als je ziet dat er potentieel een relatie en dus vertrouwensband uit voortvloeit, gewoon eerlijk zijn.

donderjagen

Nee joh, zie sex echt wel los van relaties ik bedoel alleen dat juist op drugs het zoveel intiemer en intenser is en dat die ervaring gewoon nóg fijner is met iemand waarmee je een klik hebt ipv zomaar iemand waarmee je wat doet alleen maar om het eens te doen op drugs. Spreek vanuit mijn eigen ervaring met zowel partners als eenmalige avontuurtjes.

Atwa

Belezen gebruiker
In de swingers wereld wordt regelmatig drugs gebruik tijdens feestjes/dates. Dat noemen ze een wap-date.

Je zou je eens kunnen inschrijven bij een site als SDC en daar duidelijk omschrijven dat dat is waar je naar zoekt. Buiten stellen om zijn daar ook zat single mannen en vrouwen (vrouwen wel een stuk minder) te vinden die houden van seks en drugs combineren. Mocht je een keer willen aansluiten bij een stel of groep, dan is dat vrij makkelijk te regelen. Een vrouw alleen is wat lastiger, maar ook dat moet zeker te doen zijn.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik zou wel echt oppassen met chemsex.
Aan de ene kant kan het fantastisch zijn: de hele nacht doorneuken en allerlei spannende dingen doen die je anders misschien niet zou durven of doen. Maar het is daardoor ook een soort 'live fast, die young' houding. Er zitten nogal wat risico's aan.

Het meest voor de hand liggende risico is grensoverschrijdend gedrag. Dus juist omdat het allemaal wat spannender en vuiger wordt, dat mensen achteraf daar toch wel spijt en last van krijgen. Of denk in het geval van GHB dat iemand zich versuft voelt en zich daardoor niet meer kan verweren tegen ongewenst gedrag.

Daarnaast is de combinatie van drugs + seks een risicofactor voor verslaving. Het kan bijvoorbeeld gebeuren dat je normale seks niet meer zo indrukwekkend gaat vinden, zodat seks een trigger wordt om drugs te gebruiken. Andersom kan ook: dat je elke keer als je drugs op hebt heel veel zin krijgt in seks. Hoe vaker je doet aan chemsex, hoe meer seks en drugs mentaal aan elkaar gekoppeld worden, en des te meer kans er is op probleemgebruik.

Mede om die redenen zou ik dus er juist tegen pleiten om te experimenteren met iemand die je niet (zo goed) kent. De kans op grensoverschrijdend gedrag is dan groter, omdat je die persoon en diens voorkeuren niet kent. Bovendien passen eenmalige seksuele escapades nogal in een soort instrumenteel seksueel gedrag, waarbij je beeld van vrouwen zouden kunnen veranderen, waardoor vrouwen een soort lustobjecten worden die je nodig hebt om je driften te bevredigen. Dat kan ook seksueel overschrijdend gedrag in de hand werken.

Nou hoeft het natuurlijk niet allemaal zo te verlopen. Het kan zijn dat je een heel bijzondere, spannende en verrijkende ervaring hebt. Maar om zo'n ervaring te krijgen moet je denk ik wel voldoen aan een aantal basisvoorwaarden:

-Doe het alleen als je al een (seksuele) basis hebt met die persoon
-Spreek van te voren af welke (seksuele) grenzen er zijn: wat is (on)gewenst gedrag?
-Bepaal van te voren welke middelen je neemt en in welke hoeveelheden
-Blijf ook tijdens de seksuele handelingen communiceren en observeren: is het nog leuk en fijn?
-Heb achteraf nog contact over wat er is gebeurd en hoe dat is beleefd

Laatst bewerkt:

Lemmy

Wijs gebruiker
Ik heb lang een "friend with benefit" gehad. Heel in het begin wist ik niet dat zij ook aan "het spul" zat.

Helaas voelt het allemaal niet meer zo fijn. We horen elkaar nauwelijks nog, en terwijl we elkaar vroeger toch zeker één keer per maand zagen, zaten er recent zelfs bijna 5 maand tussen. Nu is het ook al twee maand geleden.

Aangezien de drug in mijn nick nog een tijdje deel zal uitmaken van m'n leven sta ik zeker niet weigerachtig tegen een nieuwe fwb. Al stel ik me nu wél open om daar eventueel iets vast van te maken.

Maar moet het allemaal nog wat laten bezinken. Iemand die radicaal tegen drugs is komt er bij mij niet in, zelfs al zou ik nu al een tijd gestopt zijn.

Alakazam

Bewuste gebruiker
Ik heb lang een "friend with benefit" gehad. Heel in het begin wist ik niet dat zij ook aan "het spul" zat.

Helaas voelt het allemaal niet meer zo fijn. We horen elkaar nauwelijks nog, en terwijl we elkaar vroeger toch zeker één keer per maand zagen, zaten er recent zelfs bijna 5 maand tussen. Nu is het ook al twee maand geleden.

Aangezien de drug in mijn nick nog een tijdje deel zal uitmaken van m'n leven sta ik zeker niet weigerachtig tegen een nieuwe fwb. Al stel ik me nu wél open om daar eventueel iets vast van te maken.

Maar moet het allemaal nog wat laten bezinken. Iemand die radicaal tegen drugs is komt er bij mij niet in, zelfs al zou ik nu al een tijd gestopt zijn.
Elkaar niet meer horen voor zo'n lange periode is op te lossen door een bericht te sturen (;

Lemmy

Wijs gebruiker
Dit. Je zou er van verschieten hoeveel mensen in je omgeving gebruiken zonder dat je het weet.

Dat is zo. Maar zoals al gezegd: ze moet het zelf niet gebruiken, maar er zeker wel voor open staan. Als ze daar problemen mee heeft en ondertussen toch graag een cocktail drinkt, tja. :smirk:

Boromeij

Ik heb een nogal bijzondere ‘kwestie’ waar ik al jaren soms over nadenk en voor probeer te gaan. Ik ben van mezelf geen pervers figuur ofzo en ook geen die hard gebruiker (ook al zou je dat misschien wel denken gezien het tijdstip :grin:) maar een van m’n grootste ‘Bucket list’ wensen is een keer een nacht doorseksen met een dame wanneer je allebei drugs (mdma of speed, evt ghb) op hebt. Nu zeg je: doe dat dan als je zo graag wilt. Klinkt makkelijker gezegd dan gedaan, tot nu toe moesten m’n exen en bed-partners niets van drugs (in bed) hebben. Voor de rest zou ik van de vrouwen in m’n omgeving ook niemand kennen die ervoor open zou staan.

Nu was mijn vraag voor tips: hoe kom je in godsnaam met iemand in contact die daarvoor in is? Ik kan het moeilijk in m’n Tinder-profiel gaan zetten ofzo :wink:

Omdat ik het zoals gezegd ooit nog eens echt graag wil proberen blijft het een grote wens. Geen obsessief iets, maar wel iets waarvoor ik dus hier na lang twijfelen een topic open gezien ik al wakker ben. :P

Sowieso: is dit een heel rare/extreme wens? Als mensen aan iets extreems als SM-dating sites etc doen, dan valt dit nog wel mee toch?

Advies anybody? Zonder direct in hele enge kringen/sites te komen?

wat je mogelijk zou kunnen doen is naar een festival gaan (als dat weer mag) en daar gewoon een leuk iemand proberen aan de haak te slaan, voor zo ver ik weet word er op hardstyle/hardcore festivals door 80% van de bezoekers wel xtc of speed gebruikt.

dus gewoon je slag slaan en op jacht gaan

Lemmy

Wijs gebruiker
wat je mogelijk zou kunnen doen is naar een festival gaan (als dat weer mag) en daar gewoon een leuk iemand proberen aan de haak te slaan, voor zo ver ik weet word er op hardstyle/hardcore festivals door 80% van de bezoekers wel xtc of speed gebruikt.

dus gewoon je slag slaan en op jacht gaan

Das toch nog steeds kutmuziek hoor. :blush: :nerd::smirk::grimacing:

Natozlato

Badass junkie
Ik zou dus wel zoiets in m'n Tinder profiel zetten. Een beetje in code taal, zodat alleen medegebruikers het snappen. Een woordgrapje over snoepjes, hulplijnen ofzo?
Of een grappige meme drugsgerelateerd tussen je foto's.
Als je dan eenmaal met een match in gesprek bent, vraag gewoon of ze weleens wat gebruikt.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hahaha dit hele verhaal laat me denken aan een leuke anekdote van 20 jaar geleden toen ik een lange reis maakte door Azie. We waren in Cambodia aangekomen waar ze in sommige restaurants "happy pizza's" serveerden. Dit waren exact dezelfde pizza's als op het normale menu maar voor 1 $ extra kon je ze "happy" bestellen. Wat er in de praktijk op neer kwam dat er een flinke lading cannabis over heen gestrooid werd.

Ik wilde eigenlijk ook wel eens een jointje roken ipv "happy" te eten dus ik vroeg ik op gegeven moment aan de ober : "Excuse me Sir. I would like to order the happy Pizza without the Pizza". De ober keek me verward aan. Hij dacht waarschijnlijk wat wil deze maffe backpacker nu weer van me. Dus ik probeerde het nogmaals. "I would like to get just the happy, no pizza". Nu begreep de ober me. 2 minuten later kwam hij glimlachend terug met een grote zak wiet in zijn handen: "Mr. wants the happy Bag"!

Sorry voor het Off-topic gelul. Hopelijk kan de topic-starter het me vergeven. Ik moet altijd zo lachen als ik terugdenk aan dat verhaal... :laughing:

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Hahaha dit hele verhaal laat me denken aan een leuke anekdote van 20 jaar geleden toen ik een lange reis maakte door Azie. We waren in Cambodia aangekomen waar ze in sommige restaurants "happy pizza's" serveerden. Dit waren exact dezelfde pizza's als op het normale menu maar voor 1 $ extra kon je ze "happy" bestellen. Wat er in de praktijk op neer kwam dat er een flinke lading cannabis over heen gestrooid werd.

Ik wilde eigenlijk ook wel eens een jointje roken ipv "happy" te eten dus ik vroeg ik op gegeven moment aan de ober : "Excuse me Sir. I would like to order the happy Pizza without the Pizza". De ober keek me verward aan. Hij dacht waarschijnlijk wat wil deze maffe backpacker nu weer van me. Dus ik probeerde het nogmaals. "I would like to get just the happy, no pizza". Nu begreep de ober me. 2 minuten later kwam hij glimlachend terug met een grote zak wiet in zijn handen: "Mr. wants the happy Bag"!

Sorry voor het Off-topic gelul. Hopelijk kan de topic-starter het me vergeven. Ik moet altijd zo lachen als ik terugdenk aan dat verhaal... :laughing:

uiteindelijk dan toch nog een happy ending.. oh, wacht effe 😅

bkll

Newbie
Nou intussen ben ik 2 jaar verder en een ervaring (na gisteren 2 zelfs) rijker! 😅 met dank aan de feestjes die er tegenwoordig weer zijn.. en damm wow ik heb er zelfs ff nog geen woorden voor!! Enkel: ik wil nog wel een paar keer hahaha
en ik moest opeens aan dit topic terug denken. Bedankt hier nog mensen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan