Ik heb een nogal bijzondere ‘kwestie’ waar ik al jaren soms over nadenk en voor probeer te gaan. Ik ben van mezelf geen pervers figuur ofzo en ook geen die hard gebruiker (ook al zou je dat misschien wel denken gezien het tijdstip
) maar een van m’n grootste ‘Bucket list’ wensen is een keer een nacht doorseksen met een dame wanneer je allebei drugs (mdma of speed, evt ghb) op hebt. Nu zeg je: doe dat dan als je zo graag wilt. Klinkt makkelijker gezegd dan gedaan, tot nu toe moesten m’n exen en bed-partners niets van drugs (in bed) hebben. Voor de rest zou ik van de vrouwen in m’n omgeving ook niemand kennen die ervoor open zou staan.
Nu was mijn vraag voor tips: hoe kom je in godsnaam met iemand in contact die daarvoor in is? Ik kan het moeilijk in m’n Tinder-profiel gaan zetten ofzo
Omdat ik het zoals gezegd ooit nog eens echt graag wil proberen blijft het een grote wens. Geen obsessief iets, maar wel iets waarvoor ik dus hier na lang twijfelen een topic open gezien ik al wakker ben. :P
Sowieso: is dit een heel rare/extreme wens? Als mensen aan iets extreems als SM-dating sites etc doen, dan valt dit nog wel mee toch?
Advies anybody? Zonder direct in hele enge kringen/sites te komen?
Nu was mijn vraag voor tips: hoe kom je in godsnaam met iemand in contact die daarvoor in is? Ik kan het moeilijk in m’n Tinder-profiel gaan zetten ofzo
Omdat ik het zoals gezegd ooit nog eens echt graag wil proberen blijft het een grote wens. Geen obsessief iets, maar wel iets waarvoor ik dus hier na lang twijfelen een topic open gezien ik al wakker ben. :P
Sowieso: is dit een heel rare/extreme wens? Als mensen aan iets extreems als SM-dating sites etc doen, dan valt dit nog wel mee toch?
Advies anybody? Zonder direct in hele enge kringen/sites te komen?
Laatst bewerkt: