1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sensory Deprivation Tank, ooit gedaan?

Discussie in 'Spiritualiteit' gestart door inExtase, 19 nov 2018.

?

Heb je wel eens een Sensory Deprivation Tank geprobeerd?

Deze opiniepeiling zal sluiten op 19 dec 2018 om 11:34.
  1. Ja, de 'float' tank (water), en ik vond het een hele nuttige/fijne ervaring.

2. Ja, de 'float' tank (water), en ik vond het een hele nutteloze/onprettige ervaring.

3. Ja, de 'chamber' (kamer), en ik vond het een hele nuttige/fijne ervaring.

4. Ja, de 'chamber' (kamer), en ik vond het een hele nutteloze/onprettige ervaring.

5. Nooit geprobeerd, maar wil het wel eens doen.

6. Nee, en ik hoef het ook niet.

7. Anders ...

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. inExtase

inExtase Belezen gebruiker

Hoi!

Ik was wel benieuwd hoeveel interesse er eigenlijk is onder de drugs(forum) gebruikers in Sensory Deprivation.

Als je het wel eens gedaan hebt, zou het ook leuk zijn als je je ervaring wilt delen! Hoeft niet, mag wel :).

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie

3. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Klopt, maar dat topic is al ruim 2 jaar niet actief en er zijn bijna geen ervaringen in gedeeld. Wie weet heeft dit topic meer succes.

Ik zie dat ik ten tijde van dat topic het slechts 1 of enkele keren had gedaan. Inmiddels heb ik een abonnement en heb ik het ergens tussen de 10 en 15 keer gedaan ofzo. Ik vind floaten zelf heel meditatief en aangezien ik normaal ook mediteer vind ik mediteren in zo'n tank echt super chill. Ook al meedere keren gefloat met een microdosis LSD op, wat het mediteren nog weer makkelijker maakt.

Zeker de eerste keren floaten kan het wat benauwd aanvoelen waardoor helemaal loslaten lastig is. Het is in die tank wat benauwd vanwege de temperatuur, het water moet op lichaamstemperatuur zijn maar vanwege de kleine afgesloten ruimte kan dat vervolgens best benauwd worden. Met een microdosis LSD heb ik het sowieso altijd wat warmer en dan trek ik dat echt niet, maar gelukkig kun je die tank ook open laten zodat de hitte eruit kan.

Als het je eenmaal lukt om echt los te laten tijdens het floaten dan verlies je vrij snel het besef van je lichaam en dan kan het best wel trippy worden, het voelt dan alsof je aan het zweven bent in niks.

inExtase vindt dit leuk.
  4. Lytje pole

Lytje pole Bewuste gebruiker

Ik wil dit zeker een keer proberen, denk dat het mij goed bevalt. Ben namelijk gek op “niets”. Zelfs zonder deprivatie drijf ik weleens weg en ik ben niet claustrafobisch aangelegd.

Misschien met een klein beetje ketamine. :spoutingwhale:
    Natuurlijk weer een slecht idee.

inExtase vindt dit leuk.
  5. inExtase

inExtase Belezen gebruiker

Het begint nu wel echt een stuk populairder te worden geloof ik!

Er is helaas nog geen bij mij in de buurt, dan moet ik sowieso een uur met trein...

Laden...